Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 30 december 2021, 18:29 uur
Vandaag vis Cuisine Italiano met wat salade. Even wat eiwitten innemen na de mountainbiketraining van vandaag. Is wel nodig. 1e kerstdag met een gevoelstemperatuur van -13 en vandaag met +13 graden op de fiets gezeten. Gooi er ook nog maar een multivitamine tablet tegenaan.
4
geplaatst: 31 december 2021, 09:16 uur
Wraps met zalm en kipfilet, er zullen ook wel oliebollen en andere hapjes zijn.
Smakelijke jaarwisseling
Smakelijke jaarwisseling

6
geplaatst: 31 december 2021, 10:04 uur
Vegetarisch, want vrienden op bezoek: Pompoensoepje. Gepofte zoete aardappel met kikkererwten, broccoli, kiemgroenten en sinaasappel-pindasaus. Chocoladetaartje met mangocoulis en kokos.
Oliebollen, bubbels en geen vuurwerk. Knallen doen we wel uit de speakers: fijne jaarwisseling !
Oliebollen, bubbels en geen vuurwerk. Knallen doen we wel uit de speakers: fijne jaarwisseling !
6
geplaatst: 31 december 2021, 10:30 uur
Broccoli, zilvervliesrijst en vegan spekjes. En omdat het oudejaarsavond is vruchtenyoghurt toe.
De oliebollen (die ik eigenlijk van mijzelf niet mag eten, omdat ik zo snel aankom - medicijnen -) bewaar ik tot later op de avond.
De oliebollen (die ik eigenlijk van mijzelf niet mag eten, omdat ik zo snel aankom - medicijnen -) bewaar ik tot later op de avond.
7
Stijn_Slayer
geplaatst: 31 december 2021, 10:55 uur
Tajine met kikkererwten, paprika en aubergine.
5
geplaatst: 31 december 2021, 13:30 uur
Vet lekkere oliebollen met extra rozijnen voor de vitamines
3
geplaatst: 1 januari 2022, 17:10 uur
Stokbroodje met kruidenboter uit de oven en verder zal er nog wel e.e.a. gesnackt gaan worden.
4
geplaatst: 1 januari 2022, 17:57 uur
Zalm met garnalen uit de oven in een saus op basis van slagroom, schelpjes pasta, stokbrood en langzaam gestoofde peentjes met knoflook.
Slowcooker ( 4,7 liter) besteld
Slowcooker ( 4,7 liter) besteld

1
geplaatst: 1 januari 2022, 18:14 uur
Zeg Rudi S, terwijl ik op Plaatsen druk en afwacht dat mijn bericht is Geplaatst, heb jij mijn bericht al geliked? Op het moment dat de bevestiging volgt zie de like namelijk al staan
. Snel begin van het nieuwe jaar, gevalletje fast food.
. Snel begin van het nieuwe jaar, gevalletje fast food.
1
geplaatst: 1 januari 2022, 18:21 uur
Leptop schreef:
Zeg Rudi S, terwijl ik op Plaatsen druk en afwacht dat mijn bericht is Geplaatst, heb jij mijn bericht al geliked?
.
Zeg Rudi S, terwijl ik op Plaatsen druk en afwacht dat mijn bericht is Geplaatst, heb jij mijn bericht al geliked?
.
dat zie ik bij mij post soms ook, let op mume is watching you 
5
Mssr Renard
geplaatst: 2 januari 2022, 15:57 uur
stamppot boerenkool met vega speckjes en vega roockworst
3
Mssr Renard
geplaatst: 2 januari 2022, 17:22 uur
Mssr Renard schreef:
De supermarkt was (is) vergeten bij te vullen, dus het wordt iets anders:
Spruiten, aardappelen en een vegaburger. Ook lekker.
4
geplaatst: 2 januari 2022, 18:28 uur
Hetzelfde als met oudejaarsavond, want vanzelfsprekend te veel ingekocht. Ook hier vegan. Toevallig.
5
geplaatst: 2 januari 2022, 19:13 uur
Bedoeling was kaasfondue uit zo'n kant-en-klaar pakje. Bleek tijdelijk niet op voorraad te zijn in de winkel. Wilde vervolgens switchen naar een combinatie van diverse kazen die goed smelten. Eén soort (Fontina) verkopen ze sowieso niet, de Gruyère was op en de prijs van de Emmentaler kon wedijveren met die van de goudprijs. Kortom, we hebben pizza gegeten vanavond 

3
geplaatst: 3 januari 2022, 16:24 uur
Runderstoof ( staat al even op
) gekookte aardappelen erbij en groenten zitten bij de stoof.
) gekookte aardappelen erbij en groenten zitten bij de stoof.
5
geplaatst: 3 januari 2022, 18:24 uur
Penne, met kalfsreepjes, room, pied de mouton, roze peper; gegrilde courgette met pesto.
4
Ponty Mython
geplaatst: 3 januari 2022, 18:32 uur
Zin in Foe Yong Hai, dus besteld bij de lokale Chinees.
4
kleine man
geplaatst: 3 januari 2022, 18:50 uur
Ossehaaspuntjes uit de goedkopedingenbak van de plaatselijke Jumbo. Afgeprijst van 6,95 tot 1 euro. Lekker smullen met een sjuutje en wittebrood.
De vitamientjes komen een andere dag wel weer.
De vitamientjes komen een andere dag wel weer.
4
geplaatst: 3 januari 2022, 23:47 uur
Vanavond werd het andijviestamppot met lekkerbekjes. Gekke keuze? Ja, maar dat wilde mijn dochter graag. Prima dus.
2
geplaatst: 4 januari 2022, 11:51 uur
Erwtensoep en wat er bij zit is nog een verrassing. Eet bij mijn oom en tante.
* denotes required fields.