Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 22 februari 2022, 21:04 uur
Zeeduivel, omwikkeld met serranoham, tomatenbasilicum saus (met beetje fond), krieltjes, am-soi met erenghi, rode ui en knoflook.
2
geplaatst: 23 februari 2022, 14:20 uur
Kliekjesdag; aardappels, boontjes, spek en ui.
Midnite snack afgelopen nacht: lahmacun met gesmolten kaas en komkommer.
Midnite snack komende nacht: afgebakken Italiaanse bol met gesmolten kaas, salami, wortelsalade en komkommer.
Midnite snack afgelopen nacht: lahmacun met gesmolten kaas en komkommer.
Midnite snack komende nacht: afgebakken Italiaanse bol met gesmolten kaas, salami, wortelsalade en komkommer.
2
geplaatst: 23 februari 2022, 18:38 uur
Rogyros schreef:
Hier wordt het tortellini met spinazie en gorgonzola. Beetje knoflook, verse room, peper uit den molen en pompoenpitten erbij en klaar.
Hetzelfde als gisteren. Er was nog wat over (ik ben de enige die het lekker vindt). Ik heb er nu wel spekjes bij gedaan. Om het iets minder eentonig te maken.Hier wordt het tortellini met spinazie en gorgonzola. Beetje knoflook, verse room, peper uit den molen en pompoenpitten erbij en klaar.
4
geplaatst: 25 februari 2022, 20:08 uur
Hamburger en milkshake. Volledig zelfgemaakt, hartstikke leuk om met kinderen te doen.
3
geplaatst: 26 februari 2022, 16:15 uur
Pittige kippenvleugeltjes, sperzieboontjes met kastanjechampignon en rijst.
Cheesecake er achteraan.
Cheesecake er achteraan.
3
geplaatst: 26 februari 2022, 19:12 uur
Vanmiddag een patatje moeilijk en berenhap met satésaus, zonet een halve pizza tonno en een halve pizza salame.
3
geplaatst: 27 februari 2022, 08:43 uur
Gisteren uit eten geweest bij de Italiaan. Garnalen in kreeftensaus vooraf en daarna de Ossobucco. Geëindigd met een heerlijke Grappa.
1
geplaatst: 27 februari 2022, 17:41 uur
Niet nu, maar Vegan heroes ( Eindhoven) heeft geweldige kebab, doe er als stadsgenoot jouw voordeel mee

4
geplaatst: 27 februari 2022, 20:03 uur
Patatje oorlog met ui en een loempia was het vandaag. Het moest een snelle hap zijn, want nu zit ik in de bioscoop, Vue classics: Godfather, part one.
3
geplaatst: 28 februari 2022, 15:38 uur
Ik ga vanavond bij vrienden eten en heb begrepen dat mijn vriendin de hele dag in de keuken heeft gestaan om een tafel vol mezze te maken. 

2
geplaatst: 28 februari 2022, 18:55 uur
Rogyros schreef:
Hahaha! Goeie scene idd!
En ook een boek, voor de liefhebber: Leave the Gun, Take the Cannoli: The Epic Story of the Making of The Godfather - Mark Seal (2021).Hahaha! Goeie scene idd!
2
geplaatst: 1 maart 2022, 00:57 uur
Vanavond was het stokbrood met hollandse groenten en overbereide cajun chicken.
2
geplaatst: 1 maart 2022, 07:44 uur
Veel werk in gestoken dus, je kan hem ook gewoon in de oven doen

* denotes required fields.