Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 20 april 2022, 22:15 uur
2
geplaatst: 21 april 2022, 07:28 uur
Gisteren uit eten geweest ivm een collega die afscheid nam. Doesburgse mosterd soep vooraf en zeebaars als hoofdgerecht.
Prima!
Prima!
3
geplaatst: 22 april 2022, 14:54 uur
Verjaardagsverrassingsdiner, en ik ben niet eens degene die jarig is. 

3
geplaatst: 22 april 2022, 17:35 uur
Aardappels en tuinboontjes met spekjes en ui en een stukje gehaktschnitzel.
3
geplaatst: 22 april 2022, 18:02 uur
Biologische sperziebonen, franse frietjes uit de airfryer en een bavette rollade.
3
geplaatst: 23 april 2022, 16:10 uur
Kliekjesdag:
ZAP! schreef:
Pasta met gerookte zalm, garnalen, spinazie en room.
Pasta met gerookte zalm, garnalen, spinazie en room.
3
geplaatst: 24 april 2022, 10:42 uur
De slowcooker gaan aan met karbonades , wortel , champignons, knoflook, aardappel, frito, uien en vocht ( gepelde tomaten en boullion) en diverse kruiden uit de voorraad.
2
geplaatst: 24 april 2022, 15:16 uur
Broodje shoarma speciaal (ijsbergsla, gebakken ui, paprika en champignons) met Griekse yoghurt als saus. Tweede portie geen witte bol, maar wel met fetakaas, ook lekker! Genoeg voor 2 dagen, dus tot dinsdag.
2
geplaatst: 25 april 2022, 13:24 uur
Gisteren een spinazierisotto met een blauwschimmelkaas en nog wat parmezaanse kaas erover.
Vandaag een traybake (aardappelpartjes, stukjes courgette, reepjes puntpaprika, olijfolie, Provençaalse kruiden) met broccoli. En een gekookt eitje.
Vandaag een traybake (aardappelpartjes, stukjes courgette, reepjes puntpaprika, olijfolie, Provençaalse kruiden) met broccoli. En een gekookt eitje.
4
geplaatst: 25 april 2022, 13:49 uur
Restjesdag: courgette en tomaat uit de wok met kruiden, gemarineerde speklapjes en rösti.
3
geplaatst: 26 april 2022, 14:56 uur
Penne rigate met gerookte zalmsnippers en broccoli (gisteren hebben we die toch overgeslagen en de traybake verder aangevuld - mijn dochter at niet mee) in een roomsaus.
3
geplaatst: 26 april 2022, 15:57 uur
Vriezer een beetje aan het leegeten (moet soms ook gebeuren), vond goed verstopt nog 2 kipfilets dus dat wordt Oosters vanavond met groente en saus uit de wok. Op een bedje van of pandanrijst, of eiermie, daar ben ik nog niet over uit. Genoeg voor 2 dagen dus maak gelijk dubbele porties, morgen alleen maar even opwarmen 

3
geplaatst: 26 april 2022, 16:53 uur
GrafGantz schreef:
vond goed verstopt nog 2 kipfilets
Morgen een verdacht hamburgertje er achteraan en dan vijf dagen bagger & geweervet op de pot vond goed verstopt nog 2 kipfilets

2
geplaatst: 27 april 2022, 13:48 uur
Vanavond blijven mijn schoonouders en mijn moeder eten. Ik maak Spezzatino (Italiaanse runderstoof), met een frisse groene salade en stokbrood.
3
geplaatst: 27 april 2022, 13:53 uur
- turks brood
- paprikapuree
- boter met walnoten en kruiden
- shanklish
- spinazie met eieren en yoghurt
- geroosterde groenten met tunesische marinade
- filodeeghapjes met feta, prei en munt
- paprikapuree
- boter met walnoten en kruiden
- shanklish
- spinazie met eieren en yoghurt
- geroosterde groenten met tunesische marinade
- filodeeghapjes met feta, prei en munt
3
geplaatst: 27 april 2022, 13:59 uur
Rijst, gewokte biefstukpuntjes ( vooraf marineren in soja, honing, knoflook en limoen) , boontjes, taugé en een omelet.
3
geplaatst: 27 april 2022, 21:57 uur
Ereburgers met strooikaas; gebakken aardappeltjes, wokgroente, champignons en tomaat; sla en komkommer erbij.
* denotes required fields.