Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 14 april 2022, 17:24 uur
Ik wacht op salarisverhoging
met de energieprijzen van vandaag wordt het bijna hip om rauwe aperges te eten met een glaasje benzine erbij.
2
geplaatst: 14 april 2022, 17:34 uur
Wij gaan toch in het weekend aan de asperges, met aardappeltjes, eitje en beenham.
Daar gaat een mooie Sauvignon Blanc bij geschonken worden.
0
geplaatst: 14 april 2022, 17:36 uur
Rudi S schreef:
Wij gaan toch in het weekend aan de asperges, met aardappeltjes, eitje en beenham.
Dat zal vast niet op de zondagavond zijn.

3
geplaatst: 15 april 2022, 11:27 uur
Vanmiddag als lunch een döner menu (broodje döner met knoflooksaus, friet en cola). Dus vanavond hou ik het bij een salade.
0
geplaatst: 15 april 2022, 18:00 uur
madmadder schreef:
Lekkerste kapsalon van Nijmegen.
Lekkerste kapsalon van Nijmegen.
Wie serveert dat trouwens, de lekkerste kapsalon van Nijmegen? Voor als ik daar weer eens ben...

1
geplaatst: 15 april 2022, 18:14 uur
Rogyros schreef:
Wie serveert dat trouwens, de lekkerste kapsalon van Nijmegen? Voor als ik daar weer eens ben...
(quote)
Ik vind die van Elif in de Kolping het lekkerst (en dan met extra veel feta). Zit dus wel een eindje uit het centrum. Nijmegen is sowieso wel een goede kapsalon stad is mijn ervaring. Heb het ook wel eens gegeten in Arnhem en Groningen maar daar begrijpen ze er echt helemaal niks van.
2
geplaatst: 16 april 2022, 14:50 uur
Vanavond broccoli (met een kerrie champignonsaus) met gebakken aardappeltjes en vega worstjes.
2
geplaatst: 16 april 2022, 20:47 uur
Rogyros schreef:
Vanavond broccoli (met een kerrie champignonsaus) met gebakken aardappeltjes en vega worstjes.
Mede n a.v. het menu morgen (maar daarover morgen meer
) aardappels met courgette en puntpaprika in partjes gesneden en op een bakplaat gelegd, met een mengsel van olijfolie en mediterraanse kruiden.Was een prima combi met de broccoli. De vega worstjes was de dissonant. Vega is niet per se beter of gezonder. Dit was gewoon veel zout en verder weinig smaak. Niet opgegeten. De traybake en broccoli combi was ook voldoende.
1
geplaatst: 17 april 2022, 15:20 uur
Vanavond op het menu boeuf bourguignon, bereid in de heksenketel (hangend aan een driepoot). Daarbij zelfgebakken brood, shakshuka traybake op Spaanse wijze en een Spaanse spinaziesalade met mango.
2
geplaatst: 17 april 2022, 15:32 uur
Rudi S schreef:
Vandaag dus

3
geplaatst: 17 april 2022, 17:28 uur
Geroosterde groentes uit de oven (bloemkool, broccoli, oranje en gele wortel) met olijfolie, rozemarijn, tijm en knoflook. Aardappelgratintaartjes. Biefstuk.
2
geplaatst: 17 april 2022, 17:57 uur
2x huzarensalade op mini-sla met sardientjes en snoeptomaatjes, kaiserbroodje met zalm, sla en komkommersalade, twee meergranenpistolets (1 met komkommersalade, 1 met sla, komkommersalade en kipfilet), fruitsalade en als soort van toetje een wandelingetje (in goed gezelschap) naar de ijsboer voor een green ice tea waterijsje - dit alles enigszins verdeeld over een hele middag.
3
geplaatst: 17 april 2022, 18:00 uur
Pasen = hier tapas. O.a. steak tartare, albigondas, aspergemousse met Hollandse garnalen, lamskoteletten, mangotomatensalade, sushi, en heel, heel, heel veel andere dingetjes.
2
geplaatst: 18 april 2022, 15:48 uur
Huisgemaakte Vlaamse frieten en ijsbergsla oma-stijl met snoeptomaatjes en -komkommertjes.
3
geplaatst: 19 april 2022, 17:54 uur
Vandaag wederom een traybake. Werkt goed om restjes op te maken. (Krieltjes, puntpaprika, ui, tomaat, mediterrane kruiden en olijfolie.) Snijbonen en kipshoarma.
2
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 april 2022, 16:58 uur
Geen zin om echt te koken, dus vanavond eet ik wat ik in de vriezer heb liggen: vega schnitzel, aardappelkroketjes uit de oven, en spinazie à la crème.
2
geplaatst: 20 april 2022, 17:03 uur
couscous met gegrilde groenten en mad veel kruiden en ingelegde citroen
3
geplaatst: 20 april 2022, 17:21 uur
Rijst, sperzieboontjes met paddenstoelen , gewokte vega stukjes.
Mousse na.
Mousse na.
* denotes required fields.