Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 2 juni 2022, 16:46 uur
Rogyros schreef:
Vanavond maar weer eens andijviestamppot.
Vanavond maar weer eens andijviestamppot.
Wat, geen wortelstampot ( hutspot)

Wij pastasalade.
1
geplaatst: 2 juni 2022, 18:25 uur
Het is serieus vandaag benoemd. Mijn vrouw wil net zo grappig zijn als jij. 
Edit: Ze voelde zich kennelijk toch wel wat schuldig over de wortelopmerking. Er staan namelijk ook spareribs op het menu!

Edit: Ze voelde zich kennelijk toch wel wat schuldig over de wortelopmerking. Er staan namelijk ook spareribs op het menu!

4
geplaatst: 3 juni 2022, 15:25 uur
Vanmiddag een heerlijk broodje döner gehad.
Vanavond maak ik enkel voor mezelf (gezin eet eerder) een kleine risotto met champignons, tomaatjes, uitjes en een paar dopererwten.
Vanavond maak ik enkel voor mezelf (gezin eet eerder) een kleine risotto met champignons, tomaatjes, uitjes en een paar dopererwten.
4
geplaatst: 3 juni 2022, 16:24 uur
Witlof uit de oven met aardappels en vleesjes die achterin de vriezer lagen.
3
geplaatst: 4 juni 2022, 17:29 uur
Twee keer witte bol met frikandel speciaal, opgeleukt met stukjes augurk en verse platte en krulpeterselie en sla uit de tuin. Genuttigd met een groot glas cola van inferieur merk. Kan je gerust een happy meal noemen. 
-edit- Midnite snack: 2x broodje bapao rund met sweet chilisaus.

-edit- Midnite snack: 2x broodje bapao rund met sweet chilisaus.
3
geplaatst: 4 juni 2022, 17:35 uur
Rijst, roerbak van kippendij, paprika, champignons en uien met zwarte bonensaus.
Spiesjes met kippendij voor op de gril.
Tomatensalsa erbij.
Spiesjes met kippendij voor op de gril.
Tomatensalsa erbij.
3
geplaatst: 5 juni 2022, 16:52 uur
Aardappels met nieuwe sla uit de tuin - oma-style - en Geen halve gehaktschnitzel.
Midnite snack gekruide kipdijfilets bij de borrel.
Midnite snack gekruide kipdijfilets bij de borrel.
4
geplaatst: 5 juni 2022, 17:25 uur
Zit in een hotel in Tirol momenteel, normaal kan ik uit 2 verschillende menus kiezen (niveau "gutburgerliche küche") maar vandaag was er een derde optie: een verrassingsmenu. En laat ik nou net van een beetje spanning en sensatie op z'n tijd houden...
Vrees dat ik wel even vantevoren moet gaan informeren of ik beter wit of rood kan bestellen
Vrees dat ik wel even vantevoren moet gaan informeren of ik beter wit of rood kan bestellen

0
geplaatst: 5 juni 2022, 17:29 uur
GrafGantz schreef:
...maar vandaag was er een derde optie: een verrassingsmenu. En laat ik nou net van een beetje spanning en sensatie op z'n tijd houden...
Hou ons op de hoogte, fijne vakantie!...maar vandaag was er een derde optie: een verrassingsmenu. En laat ik nou net van een beetje spanning en sensatie op z'n tijd houden...
5
geplaatst: 5 juni 2022, 20:57 uur
Buddha bowl met tempeh, zoete aardappel, wortel, avocado en geroosterde kikkererwten.
0
geplaatst: 5 juni 2022, 21:02 uur
Buddha bowl met tempeh, zoete aardappel, wortel, avocado en geroosterde kikkererwten.
4
geplaatst: 6 juni 2022, 09:53 uur
Eergisteren waren we uitgenodigd bij een BBQ. Prima verzorgd, ook de biertjes waren top.
Gisteren was ik op mijn favoriete festival: Het Ribs & Blues festival in het Sallandse Raalte. Goeie muziek, bier (ook speciaal bier) en spareribs. Goeie spareribs. Die werden voornamelijk tijdens het optreden van Errol Linton genuttigd. En dat was een prima combinatie. Deze Brit vertolkt sterke ouderwetse mondharmonica blues.
Gisteren was ik op mijn favoriete festival: Het Ribs & Blues festival in het Sallandse Raalte. Goeie muziek, bier (ook speciaal bier) en spareribs. Goeie spareribs. Die werden voornamelijk tijdens het optreden van Errol Linton genuttigd. En dat was een prima combinatie. Deze Brit vertolkt sterke ouderwetse mondharmonica blues.
3
geplaatst: 6 juni 2022, 19:49 uur
Tafelspitz - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Nog nooit eerder gegeten, dus dat was de 2e verrassing op rij.
0
geplaatst: 6 juni 2022, 19:52 uur
GrafGantz schreef:
Tafelspitz - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Dat lijkt een echt Homer Simpson gerecht - pork chops met apple sauce, hmmmmm. En wat was de verrassing gister, als ik zo nosy mag zijn?Tafelspitz - Wikipedia - nl.wikipedia.org
3
geplaatst: 6 juni 2022, 20:49 uur
Vegetarische hamburgers, gebakken aardappeltjes, tomaat, komkommer, augurk, geraspte kaas en een restje pastasalade.
2
geplaatst: 6 juni 2022, 21:35 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Dat lijkt een echt Homer Simpson gerecht - pork chops met apple sauce, hmmmmm. En wat was de verrassing gister, als ik zo nosy mag zijn? Daar wil ik het niet meer over hebben. Laat ik het er op houden dat het personeel hier erg enthousiast en vriendelijk is en dat is ook wat waard

0
geplaatst: 6 juni 2022, 22:23 uur
GrafGantz schreef:
Daar wil ik het niet meer over hebben. Laat ik het er op houden dat het personeel hier erg enthousiast en vriendelijk is en dat is ook wat waard
(quote)
Daar wil ik het niet meer over hebben. Laat ik het er op houden dat het personeel hier erg enthousiast en vriendelijk is en dat is ook wat waard

* denotes required fields.