MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Gisteren een traybake met voornamelijk aardappeltjes, paprika, courgette, tomaatjes en feta.

Vanavond eten we een mooi Turks gerecht. Sperziebonen in een saus van tomaat (pasata), munt, paprika, knoflook en gesmoorde blokjes lamsschouder. Met rijst.

Frietje hete kip.

bietenrisotto met geitenkaas

1. Backerbsensuppe
2. Schweinefilet auf Pfefferrahmsause mit Rösti und Broccoli
3. Kuchen mit Sahne

Vanavond het restant van gisteren. Vrouw is uit eten en dochter is ook elders. Dus het restantje van gisteren is voor mij voldoende. Was erug lekker!

Traybake met varkensschenkel en uien, waarvan vervolgens porties geplaatst op een flinke bruine boterham met sla en mogelijk nog wat dingetjes. -edit- En die dingetjes waren gesmolten kaas en een geïmproviseerde Indiase currysaus.

Broccoli , nasi, ketjap saté en gebakken eitjes.

Half haantje met friet. Vooraf tomatensoep met room, na is slagroom met ijs.

Afgelopen nacht midnite snack: rijst met gehakt en restje geïmproviseerde Indiase currysaus.

Strakjes aardappels met jus en gekookte spinazie. En er zitten nog 7 bakken (spinazie) in de vriezer.

Gebakken aardappelen, gestoofde peentjes en braadworstjes.
Chocolade mouse na.

Gevulde runderrollade met aardappelkroketjes.

gisteren spaghetti bolognese, vandaag kip siam.

Pandan rijst, kipbraadstukjes met ketjap manis, uitjes, limoen, pepertjes en knoflook.
Kort gekookte en daarna geroerbakte snijbonen.

lahmacun

Vandaag vega. Broccoli-tomaat-aardappelgratin.

Franse frietjes en bitterballen. Toetje griesmeelpap.

Sushi

uit eten met de hele familie bij t zusje.

Restje rijst, gehakt, spinazie, saus met atjar tjampoer en een paar stukjes pizza van m'n pa gebietst - die had er toch teveel aan.

Stijn_Slayer
Gister BBQ: linzenburger met diverse groenten op een broodje. En ook een broodje vegashoarma van de slow cooker. Lekkerder dan verwacht, normaal geen fan van shoarma.

Vanavond boerenkool.

Steak, gebakken aardappels en een salade.

Aardappels met sla.

Gisteren naar Oberhausen geweest, Australian Pink Floyd speelde in de Rudolf Weber Arena. Fantastisch concert. Vooraf op de promenade dat geweest en typisch Duits voedsel naar binnen gewerkt: Jägerschnitzel mit Pommes. Een Weißbier erbij en Rogyros was tevreden.

Sinds zaterdag in een ander hotel met betere keuken. Gisteren forelfilet met polenta en verse doppers en wortels.

Vanavond pasta met garnalen.

Pastasalade.

Spruitjes!

Snijbonen, piepers en een kalfskarbonade (met champignons)

Ik dank mijn past me voor het maken van een flinke batch risotto, zodat ik vandaag (werkdag na weekend met weinig slaap) niet hoef te koken.

En een vegan magnum als toetje, om het feest compleet te maken.

staralfur schreef:
Ik dank mijn past me voor het maken van...
Of ik lees het niet goed, of ik weet niet wat een 'past me' is...?

Ongetwijfeld partner. Wilde gok hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:42 uur

geplaatst: vandaag om 07:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.