Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 7 juni 2022, 13:24 uur
Gisteren een traybake met voornamelijk aardappeltjes, paprika, courgette, tomaatjes en feta.
Vanavond eten we een mooi Turks gerecht. Sperziebonen in een saus van tomaat (pasata), munt, paprika, knoflook en gesmoorde blokjes lamsschouder. Met rijst.
Vanavond eten we een mooi Turks gerecht. Sperziebonen in een saus van tomaat (pasata), munt, paprika, knoflook en gesmoorde blokjes lamsschouder. Met rijst.
3
geplaatst: 7 juni 2022, 18:15 uur
1. Backerbsensuppe
2. Schweinefilet auf Pfefferrahmsause mit Rösti und Broccoli
3. Kuchen mit Sahne
2. Schweinefilet auf Pfefferrahmsause mit Rösti und Broccoli
3. Kuchen mit Sahne
3
geplaatst: 8 juni 2022, 09:53 uur
Vanavond het restant van gisteren. Vrouw is uit eten en dochter is ook elders. Dus het restantje van gisteren is voor mij voldoende. Was erug lekker!
3
geplaatst: 8 juni 2022, 15:24 uur
Traybake met varkensschenkel en uien, waarvan vervolgens porties geplaatst op een flinke bruine boterham met sla en mogelijk nog wat dingetjes. -edit- En die dingetjes waren gesmolten kaas en een geïmproviseerde Indiase currysaus.
4
geplaatst: 8 juni 2022, 19:13 uur
Half haantje met friet. Vooraf tomatensoep met room, na is slagroom met ijs.
3
geplaatst: 9 juni 2022, 16:20 uur
Afgelopen nacht midnite snack: rijst met gehakt en restje geïmproviseerde Indiase currysaus.
Strakjes aardappels met jus en gekookte spinazie.
En er zitten nog 7 bakken (spinazie) in de vriezer. 
Strakjes aardappels met jus en gekookte spinazie.
En er zitten nog 7 bakken (spinazie) in de vriezer. 
3
geplaatst: 9 juni 2022, 17:10 uur
Gebakken aardappelen, gestoofde peentjes en braadworstjes.
Chocolade mouse na.
Chocolade mouse na.
3
geplaatst: 10 juni 2022, 16:21 uur
Pandan rijst, kipbraadstukjes met ketjap manis, uitjes, limoen, pepertjes en knoflook.
Kort gekookte en daarna geroerbakte snijbonen.
Kort gekookte en daarna geroerbakte snijbonen.
2
geplaatst: 11 juni 2022, 17:36 uur
Restje rijst, gehakt, spinazie, saus met atjar tjampoer en een paar stukjes pizza van m'n pa gebietst - die had er toch teveel aan. 

3
Stijn_Slayer
geplaatst: 12 juni 2022, 08:55 uur
Gister BBQ: linzenburger met diverse groenten op een broodje. En ook een broodje vegashoarma van de slow cooker. Lekkerder dan verwacht, normaal geen fan van shoarma.
Vanavond boerenkool.
Vanavond boerenkool.
4
geplaatst: 13 juni 2022, 08:49 uur
Gisteren naar Oberhausen geweest, Australian Pink Floyd speelde in de Rudolf Weber Arena. Fantastisch concert. Vooraf op de promenade dat geweest en typisch Duits voedsel naar binnen gewerkt: Jägerschnitzel mit Pommes. Een Weißbier erbij en Rogyros was tevreden.
3
geplaatst: 13 juni 2022, 12:02 uur
Sinds zaterdag in een ander hotel met betere keuken. Gisteren forelfilet met polenta en verse doppers en wortels.
Vanavond pasta met garnalen.
Vanavond pasta met garnalen.
3
geplaatst: 13 juni 2022, 19:01 uur
Ik dank mijn past me voor het maken van een flinke batch risotto, zodat ik vandaag (werkdag na weekend met weinig slaap) niet hoef te koken.
En een vegan magnum als toetje, om het feest compleet te maken.
En een vegan magnum als toetje, om het feest compleet te maken.
0
geplaatst: 13 juni 2022, 19:27 uur
staralfur schreef:
Ik dank mijn past me voor het maken van...
Of ik lees het niet goed, of ik weet niet wat een 'past me' is...? Ik dank mijn past me voor het maken van...

* denotes required fields.