Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 15 juli 2022, 19:02 uur
Thaise curry noedelsoep
Gisteren trouwens broccoli, aardappelschijfjes en een mooi stuk zalm.
Gisteren trouwens broccoli, aardappelschijfjes en een mooi stuk zalm.
3
geplaatst: 16 juli 2022, 15:20 uur
Vega gehaktbal met aardappelen en boontjes.
Vega gehaktballen à la Librije - vegetarisch - foodblogswap - Pienskeuken
Vega gehaktballen à la Librije - vegetarisch - foodblogswap - Pienskeuken
4
geplaatst: 16 juli 2022, 15:25 uur
Gisteren pitabroodjes gevuld met geroosterde groenten, salade en vegaburger.
Vanavond een pizzaatje.
Vanavond een pizzaatje.
3
geplaatst: 17 juli 2022, 12:38 uur
Pasta, groenten, nepspekjes, gorgonzolasausje. Meteen voor meerdere dagen zodat ik niet hoef te koken als het hier binnen 30+ graden is. 

4
geplaatst: 18 juli 2022, 15:21 uur
Keuken is thuis zo'n beetje de warmste plek van de woonverdieping (slaapkamer is helaas nog warmer) dus ben van plan de komende 2 dagen zowel fornuis als oven niet te gebruiken. Vanavond heel lui een stoommaaltijd kip-tandoori voor in de maggietron, en voor morgen wordt het een maaltijdsalade met geitenkaas en pasta.
3
geplaatst: 18 juli 2022, 16:05 uur
Aardappels, andijviesla oma-stijl met plakjes ei, halve gehaktbal.
4
geplaatst: 18 juli 2022, 17:38 uur
Roerbak van broccoli en sperziebonen, pittige kipstukjes en rijst.
Vanavond nog wat van de ijssalon.
Vanavond nog wat van de ijssalon.
0
geplaatst: 19 juli 2022, 17:17 uur
3
geplaatst: 19 juli 2022, 22:18 uur
Tomatensoep, broodje ham, pastasalade met o.a. kip, paprika, augurk en tomaat.
Witbiertje erbij.
Witbiertje erbij.
1
geplaatst: 20 juli 2022, 09:51 uur
Gisteren hebben wij tortilla's genuttigd. Uiteraard gevuld.
Ik ben nog in het ongewisse voor wat betreft enige kennis over de invulling van de avondmaaltijd van vandaag.
Ik ben nog in het ongewisse voor wat betreft enige kennis over de invulling van de avondmaaltijd van vandaag.
2
geplaatst: 20 juli 2022, 20:33 uur
Rogyros schreef:
Het werd uiteindelijk aardappels met bruine bonen en een kipsatéschnitzel. Weinig om het lijf dus, maar goed. Ik hou van bruine bonen. En het is lekker simpel.
0
geplaatst: 20 juli 2022, 20:37 uur
Rogyros schreef:
Het werd uiteindelijk aardappels met bruine bonen...
Die combi komt er hier niet in. Óf bidden voor bruune boon'n, óf eerappels.Het werd uiteindelijk aardappels met bruine bonen...
Rijst met (kidney) bonen wil ik nog wel es proberen, met het een of ander.
0
geplaatst: 20 juli 2022, 20:40 uur
ZAP! schreef:
Rijst met (kidney) bonen wil ik nog wel es proberen, met het een of ander.
(quote)
Die combi komt er hier niet in. Óf bidden voor bruune boon'n, óf eerappels.Rijst met (kidney) bonen wil ik nog wel es proberen, met het een of ander.
Wat is het probleem met deze combi? Je houdt niet van aardappels en je houdt niet van bruine bonen, maar je wil beide onderdelen los van elkaar niet voor altijd afwijzen?
0
geplaatst: 20 juli 2022, 21:29 uur
Rogyros schreef:
Wat is het probleem met deze combi?
Niks mis mee verder, ik ben het alleen niet gewend en het lijkt me ook niet een lekkere combi.Wat is het probleem met deze combi?
Rogyros schreef:
Je houdt niet van aardappels en je houdt niet van bruine bonen, maar je wil beide onderdelen los van elkaar niet voor altijd afwijzen?
Ik hou wel van beide, het tweede deel van de zin snap ik helaas niet...?Je houdt niet van aardappels en je houdt niet van bruine bonen, maar je wil beide onderdelen los van elkaar niet voor altijd afwijzen?
0
geplaatst: 21 juli 2022, 13:18 uur
ZAP! schreef:
(quote)
Niks mis mee verder, ik ben het alleen niet gewend en het lijkt me ook niet een lekkere combi.(quote)
Ik hou wel van beide, het tweede deel van de zin snap ik helaas niet...? Niet belangrijk. Maar ik dacht dat je het beige niet lekker vond. Maar dat je wel bruine bonen met iets anders wilde weten of aardappels met iets anders. In mijn ogen is het een hele gebruikelijke combi, maar goed. Voor iedereen is dat anders. Hoe nuttig jij je bruine bonen?
2
geplaatst: 21 juli 2022, 13:20 uur
Vanavond aardappelschijfjes uit de airfryer, snijbonen, gebakken paddenstoelen en een sliptong.
* denotes required fields.