MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rogyros schreef:
Niet belangrijk. Maar ik dacht dat je het beige niet lekker vond. Maar dat je wel bruine bonen met iets anders wilde weten of aardappels met iets anders. In mijn ogen is het een hele gebruikelijke combi, maar goed. Voor iedereen is dat anders. Hoe nuttig jij je bruine bonen?
Ik heb er al wel es eerder van gehoord, maar zelden. Ik heb nog even gezocht, maar aardappels worden in het buitenland kennelijk als groente gezien. Bruine bonen bevatten wel koolhydraten, maar dat blijken 'langzame' te zijn... Hier gelden aardappels en bruine bonen als de 'basis' van een maaltijd, waar dan nog iets bij moet.

De bruine bonen gaan vaak in een gevulde soep (met ui en vlees), maar eten we ze 'los', dan gaat er vaak veel gesnipperde ui (soms gebakken uien) en sla bij - en dat gaat weer in de richting van de captain's diner, die we dan vaker met kapucijners eten. Zelf hou ik van chili con carne met bruinen bonen, maar ik maak het niet vaak...

Aardappels, gekookte herfstlof / andijvie.

Niks speciaals. Friet met schil, verse groene bonen en een cordon bleu.

Wraps met kippendij, ijsbergsla, tomaat , pepertjes en knoflooksaus.

Wij gaan over een uurtje gehaktballen eten bij de ballentent in Rotterdam

Wraps die mensen zelf kunnen vullen. Er is falafel vegashoarma, geroosterde groenten, salade, sausjes.

Aardappels, boontjes.

Stijn_Slayer
Vandaag simpel doch voedzaam: volkoren spaghetti met roerbakgroenten, rulgehakt, tomatensaus en basilicum uit de tuin.

Rogyros schreef:
Gisteren Chinees. Vandaag een BBQ.
Maandag een balansdag.

Gisteren het restant van de Chinees van mijn vorige bericht. Ik ben thuis de enige die houdt van Chinees. Van een menu voor één persoon kan ik twee keer eten, ik had dus een deel ingevroren.

Vanavond een familie BBQ.
Morgen en balansdag.

Rudi S schreef:
Wij gaan over een uurtje gehaktballen eten bij de ballentent in Rotterdam
IKEA?

Rogyros schreef:
(quote)
IKEA?

Zeg geen Zweedse ballen, deze tent is een begrip in Rotterdam ( het was stampvol).
Ik ben van Eindhoven maar dochterlief studeert in Rotterdam

De Ballentent Rotterdam - deballentent.nl

Rudi S schreef:
(quote)

Zeg geen Zweedse ballen, deze tent is een begrip in Rotterdam ( het was stampvol).
Ik ben van Eindhoven maar dochterlief studeert in Rotterdam

De Ballentent Rotterdam - deballentent.nl

Nixx miss med Svenska köttbullar - zeker hier niet!

Ponty Mython
Koffie, zwart en sterk.

Kip kerrie.

Mjuman schreef:
Nixx miss med Svenska köttbullar - zeker hier niet!

Ha,ha, ik schrok even van die prijzen tot ik mij realiseerde dat het Zweedse kronen zijn

vanavond vega bbq.

Stijn_Slayer
Hier ook vega bbq met gegrilde aubergine en een pasta-salade.

Rudi S schreef:
(quote)

Ha,ha, ik schrok even van die prijzen tot ik mij realiseerde dat het Zweedse kronen zijn

Dan nog blijft Stockholm een stad waar je met groot gemak je Nederlandse weekbudget in één dag erdoorheen kunt jagen

Hier nix nie vega heute - vis en gevogelte

Kippensoep.

Verse pasta met roomsaus en een simpele salade met croutons.

nasi met gemarineerde tempeh, sajoerboontjes.

1. Andijviesla met atjar tjampoer en (in honing, mosterd en ketjap) gekaramelliseerde uien.

2. Wentelteefjes met ketchup - - dat was alweer lang geleden...

3. Magnum mini.

Sushi

Aardappels en boontjes.

Onderweg naar Pearl Jam in Ziggo Dome, dus net gestopt voor een McDonalds menu. Niet nadenken, gewoon eten!

Rogyros schreef:
Onderweg naar Pearl Jam in Ziggo Dome, dus net gestopt voor een McDonalds menu. Niet nadenken, gewoon eten!

Een inkoppertje:

Pearl Jam : Real Music = The Big Arches : Real Food

Nevertheless: enjoy

Jambalaya ici!

Zuurkoolschotel.

Rode bietjes.

Hutspot.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:30 uur

geplaatst: vandaag om 01:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.