Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 23 november 2022, 20:11 uur
1
geplaatst: 25 november 2022, 08:47 uur
Gisteren gebakken aardappelpartjes, bruune boon'n en een karbootje.
3
geplaatst: 25 november 2022, 15:01 uur
Vanavond kippenbout met tomaatjes, aubergine en paprika uit de slowcooker, met wat rijst.
1
geplaatst: 25 november 2022, 16:47 uur
Rudi S schreef:
Pizza, uit eigen oven.
Pizza, uit eigen oven.
Afgezien van de bloemkool morgen, staat er ook een paard in de gang?

3
Onweerwolf
geplaatst: 25 november 2022, 18:00 uur
Spaanse schotel uit de airfryer: krieltjes met paprikapoeder, rode ui, aubergine, paprika, kastanjechampignons, blokjes chorizo met een beetje knoflooksaus.
Perfect pre-concert voedsel.
Perfect pre-concert voedsel.
2
geplaatst: 26 november 2022, 16:53 uur
Vlaamse frieten met een kerrieprutje van bloemkool(bladeren), ham en cheddar.
0
kleine man
geplaatst: 26 november 2022, 21:42 uur
Wat eten we maandag?
Maandag ga ik in Utrecht een film zien (in de Slachtstraat) die om kwart voor zeven ongeveer eindigt. Om acht uur wil ik in Vredenburg zijn (redelijk dichtbij) voor een concert.
Iemand een goede tip waar ik in dat uur ergens in de buurt even een lekkere hap kan nuttigen?
Maandag ga ik in Utrecht een film zien (in de Slachtstraat) die om kwart voor zeven ongeveer eindigt. Om acht uur wil ik in Vredenburg zijn (redelijk dichtbij) voor een concert.
Iemand een goede tip waar ik in dat uur ergens in de buurt even een lekkere hap kan nuttigen?
1
geplaatst: 26 november 2022, 22:00 uur
kleine man schreef:
Wat eten we maandag?
Wat eten we maandag?
In de Slachtstraat zit Café Slachtstraat - voorheen 't Hoogt (filmhuis) - en daar kan je ook happen. Alternatief: Spekuk, indonesisch, op weg naar Tivoli, in de Drieharingstraat (waar ook nog De Markt zit). Anders: dienst nemen en burger soldaat maken in Gegeven Paard - onderin Tivoli Vredenburg.

3
kleine man
geplaatst: 26 november 2022, 22:07 uur
Thanks, Mjuman. Die restaurants in Tivoli had ik al bekeken, maar dat is net even iets te hip voor me. Spekup is denk ik wel wat ik zoek.
En vandaag heb ik brood met beleg gegeten als avondeten. Saai, maar was de hele dag weg, en had geen zin meer om te koken toen ik rond half negen thuiskwam.
En vandaag heb ik brood met beleg gegeten als avondeten. Saai, maar was de hele dag weg, en had geen zin meer om te koken toen ik rond half negen thuiskwam.
* denotes required fields.