Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 27 november 2022, 22:31 uur
We aten pompoenrisotto met parmezaan en salade van o.a. rucola.
2
geplaatst: 28 november 2022, 08:02 uur
Gisteren andijviestamppot met rundvleesstoof uit de slowcooker.
0
kleine man
geplaatst: 28 november 2022, 11:35 uur
Mjuman schreef:
In de Slachtstraat zit Café Slachtstraat - voorheen 't Hoogt (filmhuis) - en daar kan je ook happen. Alternatief: Spekuk, indonesisch, op weg naar Tivoli, in de Drieharingstraat (waar ook nog De Markt zit). Anders: dienst nemen en burger soldaat maken in Gegeven Paard - onderin Tivoli Vredenburg.
(quote)
In de Slachtstraat zit Café Slachtstraat - voorheen 't Hoogt (filmhuis) - en daar kan je ook happen. Alternatief: Spekuk, indonesisch, op weg naar Tivoli, in de Drieharingstraat (waar ook nog De Markt zit). Anders: dienst nemen en burger soldaat maken in Gegeven Paard - onderin Tivoli Vredenburg.
Oops, ik moet toch weer wat anders zoeken. Spekuk is al vier maanden gesloten. En dat blijft zo.
0
geplaatst: 28 november 2022, 12:38 uur
kleine man schreef:
Oops, ik moet toch weer wat anders zoeken. Spekuk is al vier maanden gesloten. En dat blijft zo.
(quote)
Dat bericht had ik gemist. In diezelfde Drieharingstraat zit nog o.m. De Markt (die noemde ik al - pasta, pizza etc) en een burgerbar (Pickles) ; op de hoek van Oude Gracht/Vinkenburgstraat zit ook nog Toque Toque, beetje hipster hang-out.
3
geplaatst: 28 november 2022, 16:32 uur
Snijbonen, gebakken aardappeltjes met een kippenbout en champignons om die snijbonen wat op te leuken.
3
geplaatst: 30 november 2022, 18:50 uur
Gister een berenhap met satésaus, vandaag stamppot zuurkool met spek en jus.
Midnite snacks van de laatste tijd: broodje ham / kaas met Italiaanse kruiden uit de oven.
Midnite snacks van de laatste tijd: broodje ham / kaas met Italiaanse kruiden uit de oven.
2
geplaatst: 30 november 2022, 19:05 uur
Risotto met tomaten en garnalen (met champignons, doperwtjes en Parmezaanse kaas)
4
kleine man
geplaatst: 30 november 2022, 20:10 uur
Vandaag was het simpele stamppot met prei en wortelen. En wat spekjes.
Had geen zin in meer moeite, ben getroffen door een vervelende verkoudheid. Dan is het wel snel ok, als je zelf moet koken.
Hopelijk vrijdag weer wat meer energie.
Had geen zin in meer moeite, ben getroffen door een vervelende verkoudheid. Dan is het wel snel ok, als je zelf moet koken.
Hopelijk vrijdag weer wat meer energie.
1
Tidalwave
geplaatst: 1 december 2022, 04:48 uur
Gisteren geen avondeten; kwam ziek thuis van werk...
1
geplaatst: 1 december 2022, 15:59 uur
Tsjonge, ik ben enigszins afgunstig op jullie allen. Ben al geruime tijd ziek, en heb vandaag alleen biogarde met havermoutvlokken en dixap gegeten. Ben helaas al 10 kg afgevallen. Zie uit naar het moment waarop ik weer een échte maaltijd kan bereiden.
3
geplaatst: 1 december 2022, 17:35 uur
Tidalwave schreef:
heartofsoul schreef:
Tsjonge, ik ben enigszins afgunstig op jullie allen. Ben al geruime tijd ziek, en heb vandaag alleen biogarde met havermoutvlokken en dixap gegeten. Ben helaas al 10 kg afgevallen. Zie uit naar het moment waarop ik weer een échte maaltijd kan bereiden.
Beterschap. Tidalwave is alweer beter, aan de fish & chips te zien. Tsjonge, ik ben enigszins afgunstig op jullie allen. Ben al geruime tijd ziek, en heb vandaag alleen biogarde met havermoutvlokken en dixap gegeten. Ben helaas al 10 kg afgevallen. Zie uit naar het moment waarop ik weer een échte maaltijd kan bereiden.

Hier vandaag spruitjes.
3
geplaatst: 1 december 2022, 18:29 uur
Overigens is het programma t/m zondag ook al bekend:
vr. rest zuurkool stoemp met spek en jus
za. pizza funghi
zo. rijst met gebakken kippenlevers en ui
Goed weekend, tot maandag!
vr. rest zuurkool stoemp met spek en jus
za. pizza funghi
zo. rijst met gebakken kippenlevers en ui
Goed weekend, tot maandag!

5
geplaatst: 3 december 2022, 14:43 uur
Vanavond: pompoen curry met vega kipstukjes, naan en cashewnoten.
4
geplaatst: 3 december 2022, 15:01 uur
Chili sin carne con beyond meat met guacamole en tortillachippies
4
geplaatst: 3 december 2022, 15:01 uur
Aardappel anders, sperzieboontjes, aardappelschijfjes, kippendijfilet, champignons en cherry tomaatjes.
4
geplaatst: 3 december 2022, 16:56 uur
Misobietjes (<3) en aardappeltjes uit de oven, vega spinazie kaas ding erbij.
3
geplaatst: 3 december 2022, 17:14 uur
Spezzatino; een Italiaans stoofgerecht met sukadelapjes, tomaten, bleekselderij, ui, rode wijn, etc.
* denotes required fields.