Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
Tidalwave
geplaatst: 16 februari 2023, 16:34 uur
Peenstamp met gebakken spekjes, jus en rookworst.
3
geplaatst: 17 februari 2023, 07:36 uur
Gisteren bruine bonen met een beetje rijst en wat kippenvleugeltjes.
3
geplaatst: 17 februari 2023, 16:45 uur
Vanavond een lamsstoofgerecht. Lamsschouder (in blokjes) in passata, met een uitje, paprika, sperziebonen, verse munt, knoflook, zout en peper. En dat met rijst.
4
geplaatst: 17 februari 2023, 19:10 uur
Aardappelen met sperziebonen en een balletje gehakt bij oma.
0
geplaatst: 17 februari 2023, 19:25 uur
ZAP! schreef:
Even niks. Ben net wakker...
En nu? Of wacht je tot je Midnight snack?Even niks. Ben net wakker...
1
geplaatst: 17 februari 2023, 19:27 uur
Ik heb flink melk gedronken. Straks neem ik een banaan, denk ik.
4
geplaatst: 17 februari 2023, 22:55 uur
Broodje champignonburger, kaas, muntpesto, oesterzwammen, ui en gebakken ei. Zoete aardappelfriet met Parmezaanse kaas en truffelmayonaise.
5
Onweerwolf
geplaatst: 18 februari 2023, 15:29 uur
Vanavond noodles die al 4 maanden over de datum zijn.
8
geplaatst: 18 februari 2023, 15:34 uur
Ik neem op dit moment deel aan een treinreis die ongeveer twee uur langer duurt dan ingecalculeerd en ben bijzonder moe, dus als ik thuis kom ga ik denk ik het twintigjarig bestaan van de kapsalon vieren.
4
Tidalwave
geplaatst: 18 februari 2023, 19:59 uur
Dubbelgeplette & geslagen pizza salami in de kliko; daarna patat gehaald.
4
Tidalwave
geplaatst: 18 februari 2023, 20:00 uur
Morgen: eigen gebrouwen champignonsoep met stokbrood.
5
geplaatst: 19 februari 2023, 07:57 uur
Gisteren kip Siam.
Vandaag nog onbekend. Vandaag gaan we naar een voetbalwedstrijd (16.45u). Wat we dan gaan eten, ligt in de handen van iemand anders in het gezelschap.
Vandaag nog onbekend. Vandaag gaan we naar een voetbalwedstrijd (16.45u). Wat we dan gaan eten, ligt in de handen van iemand anders in het gezelschap.
3
geplaatst: 20 februari 2023, 08:11 uur
Rogyros schreef:
Gisteren kip Siam.
Gisteren kip Siam.
En het werd All-You-Can-Eat restaurant Feefa aan de rand van Amersfoort op de terugweg (we waren naar Ajax - Sparta gegaan en ik had daarmee een leukere voetbaldag dan Rudi S
).Het was al 20.00u toen we daar aankwamen, dus we lustten inmiddels wel wat. Prima gegeten. Niet te kritisch zijn bij dergelijke tenten, dan komt het helemaal goed. De komende dagen ga ik voor een balansdag.

2
geplaatst: 20 februari 2023, 08:13 uur
Onweerwolf schreef:
Vanavond noodles die al 4 maanden over de datum zijn.
Hoe voel je je nu? Geen last gehad van je maag? Vanavond noodles die al 4 maanden over de datum zijn.

* denotes required fields.