Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
5
geplaatst: 20 februari 2023, 10:35 uur
Hmmm, waarschijnlijk iets mis geweest met de rookworst want afgelopen nacht was het een waar kotsfestijn. Met 30+ keer heb ik absoluut mijn persoonlijke record verbroken, maar het zorgt er wel voor dat ik als de dood ben om weer wat te eten (bovendien doet mijn keel ernstig pijn).
Vandaag wordt het dus waarschijnlijk leven op fruit en verder heb ik niets in huis waar ik op dit moment geen verschrikkelijke afkeer van heb. 
Vandaag wordt het dus waarschijnlijk leven op fruit en verder heb ik niets in huis waar ik op dit moment geen verschrikkelijke afkeer van heb. 
3
Onweerwolf
geplaatst: 20 februari 2023, 11:56 uur
Haha nee, prima te doen.
Ik ga er vanuit dat ik over 3 weken noodles eet die 4 maanden en 3 weken over de datum zijn uit een zakje dat al 3 weken open is.

2
Onweerwolf
geplaatst: 20 februari 2023, 12:02 uur
madmadder schreef:
Hmmm, waarschijnlijk iets mis geweest met de rookworst want afgelopen nacht was het een waar kotsfestijn. Met 30+ keer heb ik absoluut mijn persoonlijke record verbroken, maar het zorgt er wel voor dat ik als de dood ben om weer wat te eten (bovendien doet mijn keel ernstig pijn).
Om deze reden geb ik al 7 maanden geen broodje hamburger meer gehad. Die was toen duidelijk te ver over de datum. Wat een vreselijke nacht. Ik kots nooit, laatste keer was rond het jaar 2005 dus ik wist niet wat me overkwam.

Sterkte!
4
geplaatst: 20 februari 2023, 12:27 uur
Haha ja ik ben nu ook voorlopig van de rookworst , varkensvlees (op het moment voel ik sowieso enorme weerstand tegen vlees, dus wie weet is dit het moment dat ik 100 procent vegetariër word) en erwtensoep af denk ik. Van het feit dat ik nog vier bakken over heb en dat ik die een keer moet weggooien word ik al misselijk. 
Ik heb wel een redelijk zwakke maag dus als ik ook maar een bacterie binnenkrijg is het meteen raak. Maar afgelopen nacht was wel echt extreem.
En dank, komt goed!

Ik heb wel een redelijk zwakke maag dus als ik ook maar een bacterie binnenkrijg is het meteen raak. Maar afgelopen nacht was wel echt extreem.
En dank, komt goed!
3
Tidalwave
geplaatst: 20 februari 2023, 19:20 uur
Roerbakschotel kip/pasta/kruidensaus/champignons.
4
geplaatst: 21 februari 2023, 13:23 uur
Vanavond sperziebonen, piepers en een blinde vink of zoiets.
5
geplaatst: 21 februari 2023, 13:37 uur
Tortilla's met guacemole, rijst, paprika, peper, kidneybonen, een salsa van tomaat/ui/jalapeño/limoensap, afgetopt met zure room, korander en geraspte kaas.
4
geplaatst: 21 februari 2023, 15:19 uur
De rookworst is prima gevallen, vandaag het restant met de boerenkool en zo.
Midnight snack afgelopen nacht: gebakken champignons (met kruiden) op een geroosterd bruin broodje met Val Blanc (roomkaas met kruiden) en boerenmetworst. Tweemaal. En voor de komende nacht is er voldoende voor nog eens twee stuks.
Midnight snack afgelopen nacht: gebakken champignons (met kruiden) op een geroosterd bruin broodje met Val Blanc (roomkaas met kruiden) en boerenmetworst. Tweemaal. En voor de komende nacht is er voldoende voor nog eens twee stuks.
5
geplaatst: 21 februari 2023, 15:21 uur
Gisteren: kroten, gekookte aardappels, speklap
Vanavond: restant Indisch-Chinese afhaal van zondag. Er is nog nog nasi, babi-pangang, tjap-tjoy met kip, kip in chilisaus, kroepoek en rempejek.
Vanavond: restant Indisch-Chinese afhaal van zondag. Er is nog nog nasi, babi-pangang, tjap-tjoy met kip, kip in chilisaus, kroepoek en rempejek.
4
Tidalwave
geplaatst: 21 februari 2023, 19:49 uur
Spruitenstampot met gebakken spekjes, jus en gehaktbal.
5
geplaatst: 22 februari 2023, 17:12 uur
aardappelschijfjes en groente uit de oven, afgeblust met mayonaise.
4
geplaatst: 22 februari 2023, 17:12 uur
Uit eten: een large portie (excellente) kibbelingen met ravigotesaus.
4
Tidalwave
geplaatst: 23 februari 2023, 16:52 uur
Gisteren: gebakken krieltjes, verse sla met garnering, kippenpoten (van 'hen'...). Oorspronkelijk stond ander vlees op de planning, maar die hebben we gecanceld, want uit welke kuip die afkomstig was?
4
geplaatst: 25 februari 2023, 16:14 uur
Rijst, gebakken gemarineerde stukjes speklap, groenten, geïmproviseerde zoetzure saus.
4
geplaatst: 25 februari 2023, 17:40 uur
Udon noedels, met biestukreepjes, courgette en een champignon roerbakmix.
* denotes required fields.