Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 13 maart 2023, 18:45 uur
Traybake. Aardappels in blokjes gesneden met de nodige kruiden, met plakken courgette, paprikastukjes, blokjes aubergine en bloemkoolroosjes.
Edit: gisteren bij de Chinees geweest. Mijn moeder was jarig (76 lentes jong) en ze had besloten dat ze daar wilde eten met haar nazaten en aanhang. Een Indische rijsttafel een een Chinese rijsttafel. Prima allemaal. Erg voorspelbaar wel. Maar boeien, mijn moeder was bij dat iedereen erbij was een het was erg gezellig. Prima dus.
Edit: gisteren bij de Chinees geweest. Mijn moeder was jarig (76 lentes jong) en ze had besloten dat ze daar wilde eten met haar nazaten en aanhang. Een Indische rijsttafel een een Chinese rijsttafel. Prima allemaal. Erg voorspelbaar wel. Maar boeien, mijn moeder was bij dat iedereen erbij was een het was erg gezellig. Prima dus.
0
geplaatst: 13 maart 2023, 20:49 uur
Rudi S schreef:
Zuurkoolstampot.
Was ie lekker? Ik heb het idee dat er iets mist...Zuurkoolstampot.
3
Tidalwave
geplaatst: 15 maart 2023, 05:05 uur
Afgelopen zaterdag pizza; zondag aardappelballetjes, appelmoes en hambuger; maandag spinazie, aardappelen, jus, kipworstjes, gekookt ei; dinsdag gemengde sla, gebakken aardappelschijfjes en kipworstjes.
3
geplaatst: 15 maart 2023, 08:50 uur
Gisteren aardappels met sperziebonen en een aangebakken kippenbout. Mijn vrouw heeft haar excuses aangeboden. 

3
geplaatst: 15 maart 2023, 22:27 uur
Vanaf hebben we Amerikaans gegeten. Broodjes hamburger/cheeseburger. Met sla, champignons en knabbelvoer (paprika, komkommer, tomaat). En indachtig de Amerikaanse culinaire cultuur een blikje cola.
0
geplaatst: 16 maart 2023, 15:24 uur
4
geplaatst: 17 maart 2023, 15:40 uur
Broccoli, cordon bleu en dikke fritten.
Morgen mosselen met de drie S-en: saus, stokbrood, salade,
Morgen mosselen met de drie S-en: saus, stokbrood, salade,
4
geplaatst: 18 maart 2023, 08:05 uur
Tidalwave schreef:
Hutspot met jus en rookworst.
Wat doe je jezelf toch aan... Hutspot met jus en rookworst.

Hier was het gisteren spaghetti Bolognese.
Vandaag ga ik met twee vrienden op cultuurtocht. Loopgraven en oorlogsgraven bezoeken rondom Kleve. Daarna bieren in Arnhem. 's Avonds gaan we bunkeren bij Miyagi And Jones.
2
geplaatst: 18 maart 2023, 08:18 uur
3
geplaatst: 18 maart 2023, 16:18 uur
Tomaten / zwarte bonen / linzensoep, aangevuld met gebakken uien, bloemkool en prei. Morgen same.
2
geplaatst: 18 maart 2023, 16:18 uur
Bij m'n ouders, dus hier kon ik nog niets over zeggen. Gaat een Chileense Sauvignon Blanc worden hoor ik net

* denotes required fields.