Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 9 april 2023, 12:57 uur
Zojuist lunch met kalkoenragout met cranberries. Vanavond gemarineerde varkenshaas, aardappelgratin en sperziebonen.
0
geplaatst: 9 april 2023, 13:14 uur
GrafGantz schreef:
Zojuist lunch met kalkoenragout met cranberries.
Zojuist lunch met kalkoenragout met cranberries.
Fijn. Het debuut, of "No Need to Argue"?
2
geplaatst: 9 april 2023, 13:19 uur
Jezus was de eerste zombie, dus dan weet je het antwoord wel...
4
geplaatst: 9 april 2023, 15:19 uur
Zojuist wederopgestaan en meteen in de weer (aardappels schillen en voorkoken) met een cliché maar smakelijk pesachmaal:
Gebakken aardappelschijven, asperges in ham gerold uit de oven, sausje van het aspergevocht, zachtgekookte eitjes (nee, ik scheld jullie niet uit), her en der afgewerkt met krulpeterselie uit de tuin.
Sjalomekes!
Gebakken aardappelschijven, asperges in ham gerold uit de oven, sausje van het aspergevocht, zachtgekookte eitjes (nee, ik scheld jullie niet uit), her en der afgewerkt met krulpeterselie uit de tuin.
Sjalomekes!
4
geplaatst: 9 april 2023, 15:25 uur
Varkensrollade, aardappelgratin, spruitjes en een peperroomsaus. 

3
geplaatst: 10 april 2023, 15:29 uur
Kip uit de oven, pittige pasta en een fijne salade met honing mosterd dressing.
6
geplaatst: 10 april 2023, 20:40 uur
Kaasfondue, met naast 2 soorten brood ook gedipt met paprika, tomaat, courgette, ananas en ui. Verder nog een hausgemachte aardappelsalade met appel en radijs.
4
geplaatst: 10 april 2023, 23:35 uur
Met de Pasen traditioneel tapas gegeten, zowel gisteren als vandaag:
Gravad lax, aspergemousse met grijze garnaaltjes, Griekse fetaballetjes, doperwten-muntsoep, sushi, tomaten-granaatappelsalade, Italiaanse tomatenmuffins, miniquiches, slakken, sardineboter, flatbread, etc.
Gravad lax, aspergemousse met grijze garnaaltjes, Griekse fetaballetjes, doperwten-muntsoep, sushi, tomaten-granaatappelsalade, Italiaanse tomatenmuffins, miniquiches, slakken, sardineboter, flatbread, etc.
5
geplaatst: 11 april 2023, 09:43 uur
Gisteren zijn we wezen gourmetten met mijn schoonouders. Was allemaal prima. Er is natuurlijk wel wat over. Verschillende groentes (tomaten, taugé, paprika, courgette) en vleesjes. Vooral slavinkjes, uiteraard zelf in elkaar gebreid. Ik ga ze loswikkelen en het gekruide gehakt en het ontbijtspek apart toevoegen en zo een en ander combineren in de slowcookert. Kijken wat dat oplevert.
4
Deranged
geplaatst: 11 april 2023, 16:00 uur
Iets uit een bakje van de supermarkt met een soort paprika salade misschien nog een paar olijven.
8
Deranged
geplaatst: 12 april 2023, 13:58 uur
Vanavond pak ik wel uit met cupcake denk ik en een brownie box plus een paar snoepjes misschien nog een muffin en een pak koekskes.
6
geplaatst: 12 april 2023, 16:19 uur
Net Hollands stoofpotje uit de slowcooker op werk gegeten (heerlijk!). Straks nog een tostietje.
2
geplaatst: 12 april 2023, 19:50 uur
Deranged schreef:
Vanavond pak ik wel uit met cupcake denk ik en een brownie box plus een paar snoepjes misschien nog een muffin en een pak koekskes.
Weer eens iets anders dan een bakske fruit. Vanavond pak ik wel uit met cupcake denk ik en een brownie box plus een paar snoepjes misschien nog een muffin en een pak koekskes.

4
Tidalwave
geplaatst: 13 april 2023, 17:49 uur
Spinazie a la crème, gekookte aardappelen, jus, gekookt eitje, kipschnitzel.
6
Deranged
geplaatst: 13 april 2023, 18:11 uur
Ik draag een witte pantalon en ik eet een vega kapsalon.
Als dat maar goed gaat.
Als dat maar goed gaat.
4
geplaatst: 13 april 2023, 20:00 uur
Vietnamees gegeten met een vriendin. Ik had pho chay (vegan rijstnoedelsoep) en we hebben nog loempiaatjes en spring rolls gedeeld.
Bolletje kokos- en meloenijs na.
Bolletje kokos- en meloenijs na.

* denotes required fields.