MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Zojuist lunch met kalkoenragout met cranberries. Vanavond gemarineerde varkenshaas, aardappelgratin en sperziebonen.

GrafGantz schreef:
Zojuist lunch met kalkoenragout met cranberries.

Fijn. Het debuut, of "No Need to Argue"?

Poles Apart schreef:
(quote)

Fijn. Het debuut, of "No Need to Argue"?

Jezus was de eerste zombie, dus dan weet je het antwoord wel...

Zojuist wederopgestaan en meteen in de weer (aardappels schillen en voorkoken) met een cliché maar smakelijk pesachmaal:

Gebakken aardappelschijven, asperges in ham gerold uit de oven, sausje van het aspergevocht, zachtgekookte eitjes (nee, ik scheld jullie niet uit), her en der afgewerkt met krulpeterselie uit de tuin.

Sjalomekes!

Varkensrollade, aardappelgratin, spruitjes en een peperroomsaus.

Aardappelsalade met van alles.

Kip uit de oven, pittige pasta en een fijne salade met honing mosterd dressing.

Deranged
Bakske fruit en een beschuitje met wat lekkers.

Tidalwave
Bami met grote beker satésaus.

Kaasfondue, met naast 2 soorten brood ook gedipt met paprika, tomaat, courgette, ananas en ui. Verder nog een hausgemachte aardappelsalade met appel en radijs.

Met de Pasen traditioneel tapas gegeten, zowel gisteren als vandaag:

Gravad lax, aspergemousse met grijze garnaaltjes, Griekse fetaballetjes, doperwten-muntsoep, sushi, tomaten-granaatappelsalade, Italiaanse tomatenmuffins, miniquiches, slakken, sardineboter, flatbread, etc.

Gisteren zijn we wezen gourmetten met mijn schoonouders. Was allemaal prima. Er is natuurlijk wel wat over. Verschillende groentes (tomaten, taugé, paprika, courgette) en vleesjes. Vooral slavinkjes, uiteraard zelf in elkaar gebreid. Ik ga ze loswikkelen en het gekruide gehakt en het ontbijtspek apart toevoegen en zo een en ander combineren in de slowcookert. Kijken wat dat oplevert.

Restant aardappelsalade+.

Deranged
Iets uit een bakje van de supermarkt met een soort paprika salade misschien nog een paar olijven.

Roerbak van noedels, diverse groenten, kippendij en sojasaus.

Spatzle met roomsaus, kip, bacon en broccoli.

Tidalwave
Gisteren worteltjes, aardappelen en vis.

Aardappels, ijsbergsla.

Tidalwave
Left over van china-man van 2e Paasdag.

Deranged
Vanavond pak ik wel uit met cupcake denk ik en een brownie box plus een paar snoepjes misschien nog een muffin en een pak koekskes.

Net Hollands stoofpotje uit de slowcooker op werk gegeten (heerlijk!). Straks nog een tostietje.

Frietje hete kip.

Burrito's

Deranged schreef:
Vanavond pak ik wel uit met cupcake denk ik en een brownie box plus een paar snoepjes misschien nog een muffin en een pak koekskes.
Weer eens iets anders dan een bakske fruit.

Deranged
Misschien zo nog een kaakje dippen in de thee.

Je neemt het er wel van, Deranged!

Deranged
Ja is echt zo’n dag vandaag.

Tidalwave
Spinazie a la crème, gekookte aardappelen, jus, gekookt eitje, kipschnitzel.

Deranged
Ik draag een witte pantalon en ik eet een vega kapsalon.

Als dat maar goed gaat.

Vietnamees gegeten met een vriendin. Ik had pho chay (vegan rijstnoedelsoep) en we hebben nog loempiaatjes en spring rolls gedeeld.

Bolletje kokos- en meloenijs na.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.