Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 13 april 2023, 20:10 uur
4
geplaatst: 14 april 2023, 09:26 uur
Ben met een vriend enkele dagen in Brugge. Gisteren na voldoende bier te hebben gehad gegeten bij Chinees restaurant Shanghai.
Vandaag wordt as we speak de slowcooker gevuld. Ik heb een kleine crockpot, en die heb ik meegenomen. Rode curry met rundvlees, sperziebonen, ui, etc. Hij gaat over een half uurtje aan. Wordt vast erg lekker!!
Vandaag wordt as we speak de slowcooker gevuld. Ik heb een kleine crockpot, en die heb ik meegenomen. Rode curry met rundvlees, sperziebonen, ui, etc. Hij gaat over een half uurtje aan. Wordt vast erg lekker!!
4
geplaatst: 14 april 2023, 16:29 uur
Slavinken, aardappelpuree, snijbonen, appelmoes en chocoladevla.
5
geplaatst: 14 april 2023, 16:41 uur
Erg drukke dag gehad vandaag dus het worden simpele volkoren wraps met nepshoarma, salade, geroosterde groenten en verse knoflooksaus.
4
Tidalwave
geplaatst: 14 april 2023, 16:45 uur
Aardappelpuree met erdoorheen gemixt rauwe fijngesneden andijvie annex gebakken spekjes.
3
Deranged
geplaatst: 14 april 2023, 19:34 uur
Maak me op voor een wilde rit op de witte Twix de favoriete snack van Linda de Mol zo heb ik mij laten vertellen.
4
geplaatst: 15 april 2023, 17:50 uur
Shoarma speciaal met rijst, beetje ijsbergsla, stukjes tomaat en komkommersalade i.p.v. knoflooksaus. Nog nooit die combi zo gegeten, was lekker. Morgen het restant.
4
geplaatst: 15 april 2023, 17:52 uur
Zelfgemaakte frietjes, voor het eerst uit de airfryer, geslaagd experiment. Gebakken in een klein beetje van mijn zelfgemaakte knoflookolie, dat was ook een succes. Witte koolsalade met een dressing van mosterd, witte wijnazijn, honing en olijfolie. Vegan vissticks erbij.
4
geplaatst: 16 april 2023, 11:25 uur
Net aardappeltjes, prei, paddestoelen, paprika en sperziebonen in de slowcooker gedaan. Rode wijn, bouillon en verschillende kruiden brengen het geheel op smaak.
5
geplaatst: 16 april 2023, 11:33 uur
Rode curry zit al in de slowcooker, rundvlees, courgette, paprika, zoete aardappel, knoflook, uien, pepertjes en champignons met diverse kruiden en kokosmelk.
6
geplaatst: 16 april 2023, 17:35 uur
Broodje hamburger met spek, cheddar, tomaat en ijsbergsla. Verder nog Vlaamse frieten met zelfgemaakte knoflooksaus.
4
geplaatst: 17 april 2023, 16:20 uur
Wraps gevuld met gebakken halloumi, gegrilde groenten en salade.
4
geplaatst: 18 april 2023, 17:15 uur
De oudste van mijn vrienden is jarig dus pizza, friet en kroketten.
3
geplaatst: 20 april 2023, 07:37 uur
Gisteren piepers met bloemkool en een karbootje. Dit alles opgeleukt met een kerriesausje met champignons en paprika.
1
Tidalwave
geplaatst: 20 april 2023, 13:43 uur
Rogyros schreef:
Gisteren piepers met bloemkool en een karbootje. Dit alles opgeleukt met een kerriesausje met champignons en paprika.
Dat riekt naar meer...
3
Tidalwave
geplaatst: 20 april 2023, 13:46 uur
Mijn zoon lasagne bolognese, ik en mijn vrouw 'iets' uit de vriezer - wie eten over heeft en bewaart heeft wat voor later.
* denotes required fields.