Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 13 juli 2023, 01:37 uur
Pastasalade met tomaten, paprika, komkommer, olijven en kipstukjes. Morgen ook.
4
geplaatst: 13 juli 2023, 19:47 uur
Vanavond een pizzaatje. Morgenavond de vakantie van mijn vrienden vieren met hapjesavond. Ik maak tuinbonen-ricotta dip en op smaak gemaakte tomaten voor op turks brood (de tomaten ook met een flinke schep Griekse yoghurt
) en een pilav met aubergine, tomaat en veel kruiden.
) en een pilav met aubergine, tomaat en veel kruiden.
4
Onweerwolf
geplaatst: 13 juli 2023, 19:51 uur
400 gram verse spinazie, dappeltjes en echt vlees. Want dat heb ik allemaal nogal gemist de afgelopen 4 weken tijdens mijn fietsvakantie die bestond uit vegapastaprutje, vegarijstprutje, wraps met bonenschotel en dat dan in de roulatie met 2x snackbar gedurende de reis. Best te doen maar tijd voor wat degelijkers.
Overigens wel fan van Quinoa geworden.
Overigens wel fan van Quinoa geworden.
4
Deranged
geplaatst: 13 juli 2023, 21:02 uur
Spektakel spaghetti met simpele ingrediënten en wat spice of life om de boel een beetje op te fleuren.
Soms heeft een man gewoon niet veel nodig om hard te shinen deze was zeker voor herhaling vatbaar.
Soms heeft een man gewoon niet veel nodig om hard te shinen deze was zeker voor herhaling vatbaar.
5
geplaatst: 14 juli 2023, 16:13 uur
Blijf zo na het werk nog tijdje hangen met collega's, en dan gaat standaard de frituur aan voor een hele berg aan allerhande ongezonde vleesch-snacks. Meestal eet ik daar dan te veel van waardoor ik het avondeten maar skip. Mocht ik later vanavond nog trek krijgen ligt er een zak paprika chips op me te wachten. Verder gaat alles best wel goed met me hoor, heus wel 

3
geplaatst: 14 juli 2023, 20:07 uur
Vandaag uitgebreid geluncht. Daarom nu wat simpels. Bruine bonen met spekjes en een eitje
3
geplaatst: 15 juli 2023, 15:27 uur
Restjes van de hapjesavond van gisteravond (een hele tafel vol met eten was toch wat overdreven voor drie personen).
3
geplaatst: 15 juli 2023, 15:39 uur
Kippendrumsticks met een marinade van chilivlokken, honing, tomatenketchup en ketjap manis, dit gaat zo'n 40 minuten in de oven (180 gr), pandan rijst, saté (grilpan) en een frisse salade.
2
geplaatst: 20 juli 2023, 08:12 uur
Vandaag kip Siam. Morgen Rendang Kambing. Zelfde recept als die ik een paar weken terug maakte.
2
geplaatst: 20 juli 2023, 15:55 uur
Aardappels met boontjes, klein gehaktballetje.
Morgen opgebakken aardappels, weerom met boontjes.
Morgen opgebakken aardappels, weerom met boontjes.
* denotes required fields.