Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
geplaatst: 23 juli 2023, 13:22 uur
Gisteren bloemkool met parmezaanse kaas en gekruide aardappeltjes uit de oven met een avocadoburger.
Vanavond wraps met nepshoarma en salade.
Vanavond wraps met nepshoarma en salade.
2
geplaatst: 23 juli 2023, 20:11 uur
Piepers, bloemkool met geroosterde paprikablokjes en champignons. En een karbonaatje.
0
geplaatst: 23 juli 2023, 21:07 uur
3
geplaatst: 25 juli 2023, 10:15 uur
Gisteren pasta met saus van heel veel groenten, vanavond bobotie.
3
geplaatst: 27 juli 2023, 16:57 uur
Tagliatelle met broccoli en paddenstoelen, leuk gemaakt met Boursin cuisine knoflook en fijne kruiden.
0
geplaatst: 27 juli 2023, 16:58 uur
2
geplaatst: 28 juli 2023, 11:23 uur
3
geplaatst: 28 juli 2023, 15:54 uur
Fijn dat je interesse toont! Natuurlijk: gebakken aardappelschijfjes, knoflooksaus, curry ketchup. Watergruwel als toetje. Vanavond snacks, waarschijnlijk o.a. makreel in tomatensaus (
) en een tosti met veel ketchup. Tussendoor drink ik dan wat cola, roosvicee en een boel vodka, misschien ook wat sinas. Dat was het wel zo'n beetje. Ik weet ook al wat ik morgen en overmorgen ga eten, maar ik hou liever de spanning er een beetje in.
Wat voor snacks ga jij eten btw? En prettig weekend alvast!
) en een tosti met veel ketchup. Tussendoor drink ik dan wat cola, roosvicee en een boel vodka, misschien ook wat sinas. Dat was het wel zo'n beetje. Ik weet ook al wat ik morgen en overmorgen ga eten, maar ik hou liever de spanning er een beetje in.Wat voor snacks ga jij eten btw? En prettig weekend alvast!
4
geplaatst: 28 juli 2023, 16:57 uur
Tortelloni met spinazie en ricotta, geroosterde puntpakrika’s, pestosausje, burrata.
1
geplaatst: 28 juli 2023, 21:03 uur
ZAP! schreef:
De keuze is heel saai op een zak chips gevallen. Wel een funky smaak, sour cream & chili. En daarbij een verfrissend glas Nieuw-Zeelandse sauvignon blanc, uiteraard uit Marlborough

1
geplaatst: 28 juli 2023, 21:04 uur
madmadder schreef:
Tortelloni met spinazie en ricotta, geroosterde puntpakrika’s, pestosausje, burrata.
Dat klinkt als iets waarin ik begraven zou willen worden. Als ik nu een reeds gefrankeerde en geadresseerde envelop jouw kant op stuur... ??

* denotes required fields.