MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rijst met een ketjap saté, roerbakgroenten en ern omelet.

Gisteren aardappeltjes uit de oven, gekookt eitje en wat Ali Express groenten (blikje witte bonen in tomatensaus en een potje rode bieten).

Daar werd ik niet gelukkig van. Mijn vrouw en dochter eigenlijk ook niet, hahaha!!!

Aardappels, jus en nog meer bonen.

Pasta, room, spekblokjes, spinazie.

Aardappelpuree, braadworst en gestoofde wortels.

Vanavond staat er een ‘houtje touwtje maaltijd’ op het menu, heb ik vernomen. Ik ben benieuwd…

Aardappel-prei soep en tosti's.

Rijst kip kerrie

Het is nog even een mysterie.

Tomatensoep, ciabatta met mozzarella

Hamburgers met frietjes.

ZAP! schreef:
Het is nog even een mysterie.

Ik kan van de spanning nog enkel zenuwachtig door de huiskamer lopen

Rudi S schreef:
Ik kan van de spanning nog enkel zenuwachtig door de huiskamer lopen
Het gaat echt nog wel een uurtje duren voor ik de knoop doorhak. Ik kan wel alvast vertellen dat ik twijfel tussen raspatat met iets of iets met sardientjes en ananas of een pizza. Maar ja, het kan ook nog wat anders worden. Houd moed!

Heerlijk pittige kip Siam.

Vandaag familie bbq.

Vandaag ( zo direct) gaat de slowcooker aan met karbonades, wortelen, ui, knoflook , kastanje champignons.
Dit zwemt in bouillon, ketjap, mosterd , honing en tomatenketchup.
Rijst erbij.

Vanmiddag na sporten uitgebreid geluncht met een flinke snijbietomelet met brood dus vanavond alleen nog een kopje tomatensoep en een banaan.

Hetzelfde als gisteren.

Kaas ende brood met wat mosterd. #minimalisme.

Barney Rubble schreef:
Kaas ende brood met wat mosterd. #minimalisme.

Hoeveel jaar moet je nog brommen?

40 jaar tot levenslang; afhankelijk van de pensioensleeftijd en levensverwachting.
Edit: het gevang is gelukkig vandaag genadig; vanavond eet ik zalm in bladerdeeg.

kaasschnitzel, geroosterde bloemkool, airfryer aardappeltjes

Nog maar eens hetzelfde als eergisteren.

Net late lunch gehad met melanzane alla parmigiana. Vanavond nog wat fruit, misschien nog een boterham, wie zal het zeggen.

Een bamiwokgerecht met ossenhaas, champignons, paprika, pepertje, wat kruiden.

ZAP! schreef:
Nog maar eens hetzelfde als eergisteren.
Wat heb je eergisteren dan gegeten? Ik ging uit van je patatfoto, maar dat was van afgelopen zaterdag. Vertel, anders krijg ik misschien dezelfde spanningsverschijnselen als Rudi S!

Rogyros schreef:
Wat heb je eergisteren dan gegeten? Ik ging uit van je patatfoto, maar dat was van afgelopen zaterdag. Vertel, anders krijg ik misschien dezelfde spanningsverschijnselen als Rudi S!
Ah, d'r let nog iemand op. Chili con carne con bruine bonen. Met stukjes ananas en -sap. Vandaag als extra nep-Parmezaanse geraspte kaas.

Tagliatelle met broccoli , vega "kipstukjes" boursin cuisine.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:05 uur

geplaatst: vandaag om 17:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.