Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 1 september 2023, 08:48 uur
Gisteren aardappeltjes uit de oven, gekookt eitje en wat Ali Express groenten (blikje witte bonen in tomatensaus en een potje rode bieten).
Daar werd ik niet gelukkig van. Mijn vrouw en dochter eigenlijk ook niet, hahaha!!!
Daar werd ik niet gelukkig van. Mijn vrouw en dochter eigenlijk ook niet, hahaha!!!
3
geplaatst: 1 september 2023, 14:53 uur
Vanavond een overheerlijke Rib-Eye steak. 
https://media.tenor.com/87cT48J9nBIAAAAM/parks-and-rec-ron-swanson.gif

https://media.tenor.com/87cT48J9nBIAAAAM/parks-and-rec-ron-swanson.gif
2
geplaatst: 1 september 2023, 16:32 uur
Vanavond staat er een ‘houtje touwtje maaltijd’ op het menu, heb ik vernomen. Ik ben benieuwd…
0
geplaatst: 2 september 2023, 15:23 uur
ZAP! schreef:
Het is nog even een mysterie.
Het is nog even een mysterie.
Ik kan van de spanning nog enkel zenuwachtig door de huiskamer lopen

1
geplaatst: 2 september 2023, 15:28 uur
Het gaat echt nog wel een uurtje duren voor ik de knoop doorhak. Ik kan wel alvast vertellen dat ik twijfel tussen raspatat met iets of iets met sardientjes en ananas of een pizza. Maar ja, het kan ook nog wat anders worden. Houd moed!

3
geplaatst: 2 september 2023, 17:39 uur
4
geplaatst: 3 september 2023, 09:24 uur
Vandaag ( zo direct) gaat de slowcooker aan met karbonades, wortelen, ui, knoflook , kastanje champignons.
Dit zwemt in bouillon, ketjap, mosterd , honing en tomatenketchup.
Rijst erbij.
Dit zwemt in bouillon, ketjap, mosterd , honing en tomatenketchup.
Rijst erbij.
3
geplaatst: 3 september 2023, 18:34 uur
Vanmiddag na sporten uitgebreid geluncht met een flinke snijbietomelet met brood dus vanavond alleen nog een kopje tomatensoep en een banaan.
3
geplaatst: 4 september 2023, 16:13 uur
Barney Rubble schreef:
Kaas ende brood met wat mosterd. #minimalisme.
Kaas ende brood met wat mosterd. #minimalisme.
Hoeveel jaar moet je nog brommen?
2
geplaatst: 4 september 2023, 16:18 uur
40 jaar tot levenslang; afhankelijk van de pensioensleeftijd en levensverwachting. 
Edit: het gevang is gelukkig vandaag genadig; vanavond eet ik zalm in bladerdeeg.

Edit: het gevang is gelukkig vandaag genadig; vanavond eet ik zalm in bladerdeeg.
3
geplaatst: 4 september 2023, 17:15 uur
kaasschnitzel, geroosterde bloemkool, airfryer aardappeltjes
3
geplaatst: 5 september 2023, 15:42 uur
Net late lunch gehad met melanzane alla parmigiana. Vanavond nog wat fruit, misschien nog een boterham, wie zal het zeggen.
1
geplaatst: 5 september 2023, 16:58 uur
Een bamiwokgerecht met ossenhaas, champignons, paprika, pepertje, wat kruiden.
2
geplaatst: 5 september 2023, 17:01 uur
ZAP! schreef:
Nog maar eens hetzelfde als eergisteren.
Wat heb je eergisteren dan gegeten? Ik ging uit van je patatfoto, maar dat was van afgelopen zaterdag. Vertel, anders krijg ik misschien dezelfde spanningsverschijnselen als Rudi S!Nog maar eens hetzelfde als eergisteren.
2
geplaatst: 5 september 2023, 17:22 uur
Rogyros schreef:
Wat heb je eergisteren dan gegeten? Ik ging uit van je patatfoto, maar dat was van afgelopen zaterdag. Vertel, anders krijg ik misschien dezelfde spanningsverschijnselen als Rudi S!
Ah, d'r let nog iemand op. Wat heb je eergisteren dan gegeten? Ik ging uit van je patatfoto, maar dat was van afgelopen zaterdag. Vertel, anders krijg ik misschien dezelfde spanningsverschijnselen als Rudi S!
Chili con carne con bruine bonen. Met stukjes ananas en -sap. Vandaag als extra nep-Parmezaanse geraspte kaas.
2
geplaatst: 5 september 2023, 18:19 uur
Tagliatelle met broccoli , vega "kipstukjes" boursin cuisine.
* denotes required fields.