Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2023, 17:17 uur
ZAP! schreef:
Zelf belegde pizza bianca met vijgen, druiven, geitenkaas, bauernschinken, rode ui, walnoten en tijm.
Tweede poging.Zelf belegde pizza bianca met vijgen, druiven, geitenkaas, bauernschinken, rode ui, walnoten en tijm.
3
geplaatst: 24 augustus 2023, 17:51 uur
Beter bevallen! Bodem geheel belegd met plakken vijg, minder geitenkaas, meer ham en druiven. Morgen nog een punt en een punt appelgebak. Een hele week geen agv, een unicum.
3
geplaatst: 25 augustus 2023, 17:52 uur
Verse tortellini met een tomaten basilicumsaus.
Salade met extra wat pijnboompitten.
Salade met extra wat pijnboompitten.
4
zaaf
geplaatst: 26 augustus 2023, 13:06 uur
rijst prinsessenbonen kaassaus krokante Huhnschnitzchelsch
4
geplaatst: 26 augustus 2023, 16:16 uur
Kerrierijst met gebakken spekjes, stukjes beef/tomaatburger, rode ui, courgette, cherrytomaatjes, asperges, geitenkaas, tijm, peper en zout. Genoeg voor twee dagen, zo bleek.
3
geplaatst: 27 augustus 2023, 21:02 uur
Vanmiddag geluncht met een erg goeie pokebowl. Vanavond een wrapburgertje als avondeten.
3
geplaatst: 28 augustus 2023, 17:50 uur
Gebakken aardappelen, vega schnitzel en spinazie geroerbakt.
3
geplaatst: 29 augustus 2023, 19:28 uur
gisteren lasagne, vanavond in den bosch een broodje kerriegamba's.
2
geplaatst: 29 augustus 2023, 19:48 uur
Piepers, bloemkool en een kippenbout. Champignons erbij in een peper roomsausje.
1
geplaatst: 29 augustus 2023, 19:53 uur
Goed dat je het vraagt, want ik eet zelf geen vlees meer bij het avondeten wanneer het aardappels en groente betreft... Dus het was enkel aardappels met jus en gedresseerde sla en bosui uit de tuin. En schijfjes gekookt ei uit 'eigen hok'.
Zo, administratie weer op orde.
Zo, administratie weer op orde.

3
geplaatst: 29 augustus 2023, 20:17 uur
ZAP! schreef:
Goed dat je het vraagt, want ik eet zelf geen vlees meer bij het avondeten wanneer het aardappels en groente betreft...
(quote)
Goed dat je het vraagt, want ik eet zelf geen vlees meer bij het avondeten wanneer het aardappels en groente betreft...
Aardappels, Groenten, Verder niets

2
geplaatst: 30 augustus 2023, 13:41 uur
Of aardappels, groenten, vleesjus, dat klopt meestal wel...
Vandaag restant gevulde kippensoep.
Vandaag restant gevulde kippensoep.
* denotes required fields.