Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2024, 17:01 uur
nlkink schreef:
Een AGV vandaag.
Uit nieuwsgierigheid (en in huize Rogyros is nog geen inspiratie): kun je AGV verder specificeren?Een AGV vandaag.
3
geplaatst: 8 maart 2024, 17:13 uur
Rogyros:
(A)ardappels, (G)roente: sperziebonen, (Vlees): gekruide kippenpoot voor mijn lief, een piri piri kippendij voor mijzelf. Het vlees hebben we vandaag bij de keurslager gehaald.
(A)ardappels, (G)roente: sperziebonen, (Vlees): gekruide kippenpoot voor mijn lief, een piri piri kippendij voor mijzelf. Het vlees hebben we vandaag bij de keurslager gehaald.
4
geplaatst: 8 maart 2024, 17:19 uur
Ravioli gevuld met kaas en tomaat, en een saus met mascarpone en tomaat. Niet zelfgemaakt overigens, het is heel erg vrijdag hier.
4
geplaatst: 8 maart 2024, 18:40 uur
Avondje thuisbezorgd: donburi met teriyaki zalm. Net ook voor het eerst in mijn leven een eierbal gegeten (best raar want ik kom al 15 jaar in Groningen).
5
geplaatst: 9 maart 2024, 13:34 uur
Pizza uit het koelvak van de supermarkt. Eentje met prosciutto en een 4-kazen.
Speciaal voor Deranged.
Speciaal voor Deranged.
4
geplaatst: 9 maart 2024, 16:43 uur
nlkink schreef:
Rogyros:
Dank! Rogyros:
Gisteren toch maar niet meegegaan met deze tip. Reden was dat ik later uit mijn werk kwam dan bedoeld en dat ik eenmaal thuis te horen kreeg dat mijn hond net een reep chocola naar binnen had gewerkt. Daar kunnen honden slecht tegen. Dus naar een dierenarts. Tegen avondtarief (ofwel een dierenarts op afroep). Mijn hond kreeg een injectie om misselijkheid op te wekken. Na het braken weer een injectie tegen de misselijkheid. En 200 euro armer.
Ik had nog niet gegeten en het was inmiddels 20.45u toen ik thuis kwam. Dus maar een pizzaatje besteld.
3
geplaatst: 9 maart 2024, 16:45 uur
Vanavond trouwens huisfavoriet gebakken spaghetti met spinazie, paprika, cheddar, Parmezaan, etc.
3
geplaatst: 9 maart 2024, 17:18 uur
Ik heb er net zes uur over gedaan om van Groningen naar Nijmegen te komen dus het wordt een omelet met wat groenterestjes.
5
Deranged
geplaatst: 9 maart 2024, 18:39 uur
Nu eerst even een sjagske en een fleske vatten stukje Brabantse gezelligheid hier.
2
geplaatst: 10 maart 2024, 12:18 uur
Zelf gemaakt
. Was best lekker, maar de saus wordt al gauw een beetje te vet door de botten. Iemand tips om dit te voorkomen?
. Was best lekker, maar de saus wordt al gauw een beetje te vet door de botten. Iemand tips om dit te voorkomen?
2
geplaatst: 10 maart 2024, 19:01 uur
Macaroni met een soort van bolognesesaus.
Ook pindakaas/choco-repen gemaakt vandaag. Dat was mijn toetje.
Ook pindakaas/choco-repen gemaakt vandaag. Dat was mijn toetje.

3
geplaatst: 10 maart 2024, 20:31 uur
Frietje oorlog, een kaassoufflé en een bakje chocolademousse als toetje.
2
geplaatst: 11 maart 2024, 09:14 uur
Mijn moeder vierde gisteren haar 77e verjaardag. En dat was in een lokaal café waar je ook kon eten. Niks speciaals. Was ook niet echt goed. Zalm te ver doorgebakken, haasbiefstuk had ook minder taai gekund, evenals de schnitzel. Het stoofvlees werd wel goed ontvangen en de spare ribs (die had ik) waren ook lekker. En mals. Dus ik had de goede keuze. Aanrader om daar vaker te eten? Nee.
2
geplaatst: 11 maart 2024, 17:42 uur
Nog een restje macaroni van gisteren. Weer zo'n ziek reepje als toetje.
* denotes required fields.