Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 2 maart 2024, 20:35 uur
Uit eten geweest: spinaziekaasburger met frietjes en rauwkost. Een oreo sundae als toetje.
0
Deranged
geplaatst: 3 maart 2024, 07:16 uur
Er is weinig nodig om weer helemaal verliefd te worden.
Een beetje van jezelf en de verleidelijke Pizza Ristorante. Een pizza met een krokante dunne bodem, rijkelijk belegd met de lekkerste ingrediënten. Met ons brede assortiment, is er genoeg keuze voor iedereen om samen van te genieten. Ristorante, smaakt altijd zoals bij de Italiaan.
0
geplaatst: 3 maart 2024, 07:26 uur
Deranged schreef:
Er is weinig nodig om weer helemaal verliefd te worden.
Een beetje van jezelf en de verleidelijke Pizza Ristorante. Een pizza met een krokante dunne bodem, rijkelijk belegd met de lekkerste ingrediënten. Met ons brede assortiment, is er genoeg keuze voor iedereen om samen van te genieten. Ristorante, smaakt altijd zoals bij de Italiaan.
Spoilertags graag! Er is weinig nodig om weer helemaal verliefd te worden.

0
Deranged
geplaatst: 3 maart 2024, 08:01 uur
Hoezo.
Niks om je voor te schamen lijkt me.
Smaakt immers altijd zoals bij de Italiaan.
Niks om je voor te schamen lijkt me.
Smaakt immers altijd zoals bij de Italiaan.
2
geplaatst: 3 maart 2024, 09:27 uur
Huisgemaakte aardappelsalade met gebakken spekjes, ijsbergsla, tomaatjes en gekookte eieren. En zo.
Het toetje laat zich raden.
Het toetje laat zich raden.
2
geplaatst: 4 maart 2024, 16:35 uur
Gisteren nagenoeg hetzelfde als zaterdag.
Vanavond mexicaanse wraps gevuld met allerlei zaken. Als toetje nog wat kwark met druiven. Vanochtend stiekem vier paaseitjes gesnoept.
Vanavond mexicaanse wraps gevuld met allerlei zaken. Als toetje nog wat kwark met druiven. Vanochtend stiekem vier paaseitjes gesnoept.
2
geplaatst: 4 maart 2024, 18:33 uur
Broodje kipburger speciaal. -edit- snackbar na snackbar dicht, dan maar een broodje gezond / falafel met een fristi. Misschien nog wel lekkerder.
2
geplaatst: 5 maart 2024, 15:16 uur
Uitsmijter met sla en tomaat. -edit- weer een change of plans: broodje eiersalade met sla / tomaat.
4
geplaatst: 5 maart 2024, 15:24 uur
Vanavond Marokkaans. Groentetajine, gehaktballetjes, harissayoghurt, couscous.
1
geplaatst: 5 maart 2024, 15:27 uur
Gisteren en eergisteren kip Siam
Edit: Vandaag aardappels met bruine bonen, broccoli en entrecote.
Edit: Vandaag aardappels met bruine bonen, broccoli en entrecote.
1
geplaatst: 5 maart 2024, 16:57 uur
Vandaag kip piri piri met stukjes perzik (uit blik) om de zoete touch te versterken.
3
geplaatst: 6 maart 2024, 16:27 uur
Prei/kerrie schotel uit de oven (met extra gewelde rozijnen en lekkere korst van belegen kaas).
1
geplaatst: 6 maart 2024, 17:25 uur
Nog wat wraps gevuld met shit. Straks nog een bakje kwark met druiven.
2
geplaatst: 6 maart 2024, 17:26 uur
Er staat nu een pasta creatie (met veel kaas) in de oven waar ik de komende dagen van kan eten.
2
geplaatst: 6 maart 2024, 18:11 uur
1
geplaatst: 7 maart 2024, 07:41 uur
Ik heb op mijn werk vaker opgeschept over mijn Rendang Kambing uit de slowcooker. Dus dat moest ik bewijzen. 
Twee collega's waar ik veel mee samenwerk willen dat dus wel eens eten, een zijn gisteren langsgekomen.
Dinsdagavond had ik alvast de boemboe gemaakt. En de fris-pittige ingelegde komkommer. Gisterochtend rond negen uur (ik was vrij) ben ik begonnen met de rest van de voorbereiding. Om half tien zat het in de slowcooker. Rond twee uur heb ik de paprika en de sperzieboontjes erbij in gedaan. Basmatirijst erbij en klaar. Hij was uitzonderlijk lekker!!
Qua rode wijn had ik een mooie van de Jumbo (een Montaignan Syrah). Iedereen was zeer tevreden. En nog belangrijker, het was zeeeeer gezellig!!

Twee collega's waar ik veel mee samenwerk willen dat dus wel eens eten, een zijn gisteren langsgekomen.
Dinsdagavond had ik alvast de boemboe gemaakt. En de fris-pittige ingelegde komkommer. Gisterochtend rond negen uur (ik was vrij) ben ik begonnen met de rest van de voorbereiding. Om half tien zat het in de slowcooker. Rond twee uur heb ik de paprika en de sperzieboontjes erbij in gedaan. Basmatirijst erbij en klaar. Hij was uitzonderlijk lekker!!
Qua rode wijn had ik een mooie van de Jumbo (een Montaignan Syrah). Iedereen was zeer tevreden. En nog belangrijker, het was zeeeeer gezellig!!
2
Deranged
geplaatst: 7 maart 2024, 17:37 uur
Veldwerk dus hooguit klein broodje tussen de bedrijven door of iets.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 maart 2024, 18:14 uur
ZAP! schreef:
Geen bloemkool, zoveel is zeker.
Geen bloemkool, zoveel is zeker.
Hoezo dit dan? HEB JIJ IETS TEGEN BLOEMKOOL OF ZO???!!!
0
geplaatst: 7 maart 2024, 18:23 uur
Onweerwolf schreef:
Hoezo dit dan? HEB JIJ IETS TEGEN BLOEMKOOL OF ZO???!!!
Het is wit en het explodeert... nee, niet Onweerwolf, maar een BOEMkool. Maar serieus, ik vind bloemkool heerlijk. Gekookt, met zo'n sausje, in een schaal, en dan wat nootmuskaat erover. Jammie.Hoezo dit dan? HEB JIJ IETS TEGEN BLOEMKOOL OF ZO???!!!
* denotes required fields.