MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Uit eten geweest: spinaziekaasburger met frietjes en rauwkost. Een oreo sundae als toetje.

Deranged
ZAP! schreef:
(quote)
Ja ja, we hebben ervan genoten hoor.

Er is weinig nodig om weer helemaal verliefd te worden.

Een beetje van jezelf en de verleidelijke Pizza Ristorante. Een pizza met een krokante dunne bodem, rijkelijk belegd met de lekkerste ingrediënten. Met ons brede assortiment, is er genoeg keuze voor iedereen om samen van te genieten. Ristorante, smaakt altijd zoals bij de Italiaan.

Deranged schreef:
Er is weinig nodig om weer helemaal verliefd te worden.

Een beetje van jezelf en de verleidelijke Pizza Ristorante. Een pizza met een krokante dunne bodem, rijkelijk belegd met de lekkerste ingrediënten. Met ons brede assortiment, is er genoeg keuze voor iedereen om samen van te genieten. Ristorante, smaakt altijd zoals bij de Italiaan.
Spoilertags graag!

Deranged
Hoezo.

Niks om je voor te schamen lijkt me.

Smaakt immers altijd zoals bij de Italiaan.

Er is al genoeg reclame hier bedoel ik maar.

Huisgemaakte aardappelsalade met gebakken spekjes, ijsbergsla, tomaatjes en gekookte eieren. En zo.
Het toetje laat zich raden.

Gisteren nagenoeg hetzelfde als zaterdag.

Vanavond mexicaanse wraps gevuld met allerlei zaken. Als toetje nog wat kwark met druiven. Vanochtend stiekem vier paaseitjes gesnoept.

Surf 'n turf pasta met doperwten, roomsaus, bacon en surimi.

Broodje kipburger speciaal. -edit- snackbar na snackbar dicht, dan maar een broodje gezond / falafel met een fristi. Misschien nog wel lekkerder.

Vanavond rijst, sajoerboontjes, gebakken ei.

Uitsmijter met sla en tomaat. -edit- weer een change of plans: broodje eiersalade met sla / tomaat.

Vanavond Marokkaans. Groentetajine, gehaktballetjes, harissayoghurt, couscous.

Gisteren en eergisteren kip Siam

Edit: Vandaag aardappels met bruine bonen, broccoli en entrecote.

Vandaag kip piri piri met stukjes perzik (uit blik) om de zoete touch te versterken.

Kleverige spare ribs met puree, doppers en wortelen.

Aardappels, rode bieten, rollade.

Prei/kerrie schotel uit de oven (met extra gewelde rozijnen en lekkere korst van belegen kaas).

Nog wat wraps gevuld met shit. Straks nog een bakje kwark met druiven.

Er staat nu een pasta creatie (met veel kaas) in de oven waar ik de komende dagen van kan eten.

madmadder schreef:
Nog wat wraps gevuld met shit.

(Ik wens je voor de maaltijd veel )

Andijviestamppot

Onweerwolf
Ja, toch weer bloemkool gehad net.

Ik heb op mijn werk vaker opgeschept over mijn Rendang Kambing uit de slowcooker. Dus dat moest ik bewijzen.
Twee collega's waar ik veel mee samenwerk willen dat dus wel eens eten, een zijn gisteren langsgekomen.

Dinsdagavond had ik alvast de boemboe gemaakt. En de fris-pittige ingelegde komkommer. Gisterochtend rond negen uur (ik was vrij) ben ik begonnen met de rest van de voorbereiding. Om half tien zat het in de slowcooker. Rond twee uur heb ik de paprika en de sperzieboontjes erbij in gedaan. Basmatirijst erbij en klaar. Hij was uitzonderlijk lekker!!

Qua rode wijn had ik een mooie van de Jumbo (een Montaignan Syrah). Iedereen was zeer tevreden. En nog belangrijker, het was zeeeeer gezellig!!

Geen bloemkool, zoveel is zeker.

Deranged
Veldwerk dus hooguit klein broodje tussen de bedrijven door of iets.

Broodje rollade.

Onweerwolf
ZAP! schreef:
Geen bloemkool, zoveel is zeker.

Hoezo dit dan? HEB JIJ IETS TEGEN BLOEMKOOL OF ZO???!!!

Onweerwolf schreef:
Hoezo dit dan? HEB JIJ IETS TEGEN BLOEMKOOL OF ZO???!!!
Het is wit en het explodeert... nee, niet Onweerwolf, maar een BOEMkool. Maar serieus, ik vind bloemkool heerlijk. Gekookt, met zo'n sausje, in een schaal, en dan wat nootmuskaat erover. Jammie.

Maaltijdsalade

Onweerwolf
Maaltijdpasta.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:00 uur

geplaatst: vandaag om 22:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.