Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
4
Deranged
geplaatst: 18 maart 2024, 16:15 uur
Bakske olijven met een paar teentjes knoflook geeft altijd wel rush en body kicks.
2
geplaatst: 18 maart 2024, 19:02 uur
Pasta met een gepureerde saus speciaal voor de kids en een salade met van alles.
2
geplaatst: 19 maart 2024, 15:26 uur
Preischotel met kerrie en amandelcrunch. Later vanavond nog blokjes kaas.
5
geplaatst: 19 maart 2024, 21:04 uur
Kapsalon met kalfsvlees bij de shoarmakoningin aan het eind van de straat.
2
geplaatst: 20 maart 2024, 17:30 uur
Aardappels, boontjes met piccalilly, gebakken spek en ui.
Magere sinaasappelkwark met huisgemaakte aardbeienjam.
Magere sinaasappelkwark met huisgemaakte aardbeienjam.
1
geplaatst: 21 maart 2024, 19:37 uur
Lunch: broodje kipburger speciaal.
Diner: gebakken eieren met Parm. kaas, curry ketchup, ijsbergsla en komkommer.
Toetje: tiramisu.
Diner: gebakken eieren met Parm. kaas, curry ketchup, ijsbergsla en komkommer.
Toetje: tiramisu.
2
geplaatst: 21 maart 2024, 21:39 uur
Vandaag kip Siam
Gisteren andijvie stamppot
Eergisteren macaroni in champignonssaus
Gisteren andijvie stamppot
Eergisteren macaroni in champignonssaus
3
geplaatst: 21 maart 2024, 23:35 uur
Gisteren: krokante kip en tartaar, verse zelf gesneden aardappelschijfjes uit de airfryer en broccoli met extra vergine olijfolie, pijnboompitten, cremaceto en parmezaan krullen.
Vandaag: kip piri piri met een eenvoudige salade.
Vandaag: kip piri piri met een eenvoudige salade.
2
geplaatst: 22 maart 2024, 16:37 uur
Vandaag weer heel wat kilo’s versjouwd op werk terwijl het eigenlijk mijn vrije dag was. Dat wordt beloond met een durum doner en een bonita (toch een van de beste snacks ooit natuurlijk).
1
geplaatst: 23 maart 2024, 07:33 uur
Gisteren aardappeltjes, maïs, paprika, ui, kippendijreepjes, etc. in een pan genieterd en geroerbakt.
0
geplaatst: 23 maart 2024, 07:36 uur
Fathead schreef:
Salade, brood, albondigas
Google vertelt mij correct dat albondigas een gehaktbal is?Salade, brood, albondigas
2
geplaatst: 23 maart 2024, 08:25 uur
Zeker, met piment en komijn en zo. In een tomaten-wijnsaus. Heel lekker, volgens mij één van de bekendste Spaanse tapas.
2
WVTRVE
geplaatst: 23 maart 2024, 20:33 uur
Egg fried rice.
Leftover rice good, but no wok, no spring onion, no MSG?!?! Why no MSG!?!? Uncle Roger does not approve, haiyaa
3
geplaatst: 23 maart 2024, 21:21 uur
Beetje uit de hand gelopen bioscoopdagje, ben 11 uur vanochtend weggegaan en net pas thuisgekomen. Ff wat eieren met tomaat en brood gemaakt.
0
geplaatst: 24 maart 2024, 09:18 uur
Fathead schreef:
Zeker, met piment en komijn en zo. In een tomaten-wijnsaus. Heel lekker, volgens mij één van de bekendste Spaanse tapas.
Je, die! Ken ik. Lekker!(quote)
2
geplaatst: 24 maart 2024, 09:21 uur
Gisteren met een paar vrienden een dagje naar Leeuwarden geweest. Mijn oude studentenstad. Maar qua herkenning viel het erg tegen. 🫣
We hebben daar bij Koya gegeten. Korean BBQ. Een bakplaat in het midden (geen grill dus, wat ik met bbq associeer) en je kunt telkens gerechtjes bestellen die je kunt bereiden op de bakplaat. Verder wat sushi, soep, etc. Wel prima. Maar niet om het ook echt vaker te gaan doen.
We hebben daar bij Koya gegeten. Korean BBQ. Een bakplaat in het midden (geen grill dus, wat ik met bbq associeer) en je kunt telkens gerechtjes bestellen die je kunt bereiden op de bakplaat. Verder wat sushi, soep, etc. Wel prima. Maar niet om het ook echt vaker te gaan doen.
3
geplaatst: 24 maart 2024, 17:26 uur
Witlofschotel: witlof omwikkeld met ham, aardappelschijfjes, kaassaus, nog wat geraspte kaas en dan 25 minuutjes de oven in. Mmmmmm…
0
geplaatst: 26 maart 2024, 01:00 uur
dix schreef:
biefstuk, sla
biefstuk, sla
Dat is bepaald geen volwaardige AGV. Die sla mag ook geen G heten. Eigenlijk gewoon een V’tje met een simpele sidedish…Ik zou zeggen: ga dan voor de berenklauw met curry of satesaus en wat dikke vers bereide frieten.

2
geplaatst: 26 maart 2024, 18:48 uur
Belgisch stoofpotje (uit de slowcooker) met vlaamse frieten (uit de airfryer).
2
geplaatst: 26 maart 2024, 20:21 uur
Tonijnsteak met tomatenoreganosaus, rosevalschijfjes, witte asperge met erenghi, wortel met peterselie.
1
geplaatst: 26 maart 2024, 22:06 uur
Mjuman schreef:
Tonijnsteak met tomatenoreganosaus, rosevalschijfjes, witte asperge met erenghi, wortel met peterselie.
Daar stond vast iets wits naast.
* denotes required fields.