MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Deranged
Bakske olijven met een paar teentjes knoflook geeft altijd wel rush en body kicks.

Pasta met een gepureerde saus speciaal voor de kids en een salade met van alles.

Preischotel met kerrie en amandelcrunch. Later vanavond nog blokjes kaas.

Kapsalon met kalfsvlees bij de shoarmakoningin aan het eind van de straat.

Aardappels, boontjes met piccalilly, gebakken spek en ui.

Magere sinaasappelkwark met huisgemaakte aardbeienjam.

Nog wat van die preischotel en straks groenten met hummus.

Sauerkraut mit Speck und Wurst.

Lunch: broodje kipburger speciaal.
Diner: gebakken eieren met Parm. kaas, curry ketchup, ijsbergsla en komkommer.
Toetje: tiramisu.

Vandaag kip Siam
Gisteren andijvie stamppot
Eergisteren macaroni in champignonssaus

Nazzie

Gisteren: krokante kip en tartaar, verse zelf gesneden aardappelschijfjes uit de airfryer en broccoli met extra vergine olijfolie, pijnboompitten, cremaceto en parmezaan krullen.

Vandaag: kip piri piri met een eenvoudige salade.

Vandaag weer heel wat kilo’s versjouwd op werk terwijl het eigenlijk mijn vrije dag was. Dat wordt beloond met een durum doner en een bonita (toch een van de beste snacks ooit natuurlijk).

Aardappels, jus, prei.

Salade, brood, albondigas

Gisteren aardappeltjes, maïs, paprika, ui, kippendijreepjes, etc. in een pan genieterd en geroerbakt.

Fathead schreef:
Salade, brood, albondigas
Google vertelt mij correct dat albondigas een gehaktbal is?

Rogyros schreef:
(quote)
Google vertelt mij correct dat albondigas een gehaktbal is?

Zeker, met piment en komijn en zo. In een tomaten-wijnsaus. Heel lekker, volgens mij één van de bekendste Spaanse tapas.

WVTRVE
Egg fried rice.

Leftover rice good, but no wok, no spring onion, no MSG?!?! Why no MSG!?!? Uncle Roger does not approve, haiyaa

Beetje uit de hand gelopen bioscoopdagje, ben 11 uur vanochtend weggegaan en net pas thuisgekomen. Ff wat eieren met tomaat en brood gemaakt.

Fathead schreef:
(quote)

Zeker, met piment en komijn en zo. In een tomaten-wijnsaus. Heel lekker, volgens mij één van de bekendste Spaanse tapas.
Je, die! Ken ik. Lekker!

Gisteren met een paar vrienden een dagje naar Leeuwarden geweest. Mijn oude studentenstad. Maar qua herkenning viel het erg tegen. 🫣

We hebben daar bij Koya gegeten. Korean BBQ. Een bakplaat in het midden (geen grill dus, wat ik met bbq associeer) en je kunt telkens gerechtjes bestellen die je kunt bereiden op de bakplaat. Verder wat sushi, soep, etc. Wel prima. Maar niet om het ook echt vaker te gaan doen.

Witlofschotel: witlof omwikkeld met ham, aardappelschijfjes, kaassaus, nog wat geraspte kaas en dan 25 minuutjes de oven in. Mmmmmm…

Curry met garnalen, veel groenten en rijst.

Bonensalade

Bonen-linzencurry met naanbrood.

dix
biefstuk, sla

dix schreef:
biefstuk, sla

Dat is bepaald geen volwaardige AGV. Die sla mag ook geen G heten. Eigenlijk gewoon een V’tje met een simpele sidedish…Ik zou zeggen: ga dan voor de berenklauw met curry of satesaus en wat dikke vers bereide frieten.

Belgisch stoofpotje (uit de slowcooker) met vlaamse frieten (uit de airfryer).

Tonijnsteak met tomatenoreganosaus, rosevalschijfjes, witte asperge met erenghi, wortel met peterselie.

dix
Mjuman schreef:
Tonijnsteak met tomatenoreganosaus, rosevalschijfjes, witte asperge met erenghi, wortel met peterselie.

Daar stond vast iets wits naast.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:07 uur

geplaatst: vandaag om 15:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.