Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
3
geplaatst: 12 april 2024, 18:14 uur
madmadder schreef:
spaghetti bolognese (bolognesesaus uit de slowcooker).
spaghetti bolognese (bolognesesaus uit de slowcooker).
Same, maar dan niet uit de slowcooker. Heb, zoals het er nu naar uitziet, weer eens te veel pasta gemaakt

4
geplaatst: 12 april 2024, 23:09 uur
Vandaag weer gegeten in Gastrobar6 in Den Bosch. Die mensen verdienen een ster. Over alles is nagedacht. Alles is lekker, etc. Het is flink aan de prijs, maar elke knaak waard!
O.a. gegeten: ceviche van ananas, hamachi en koffie. Eend met truffel, bietbereidingen, pastinaak/hooicrème, e.v.a.
Mensen, ga daar heen!!!!!!
O.a. gegeten: ceviche van ananas, hamachi en koffie. Eend met truffel, bietbereidingen, pastinaak/hooicrème, e.v.a.
Mensen, ga daar heen!!!!!!
3
geplaatst: 13 april 2024, 08:16 uur
Ben een weekend in Utrecht met een vriend. We hebben mijn slowcooker meegenomen en gisteren overheerlijke rode lamscurry gemaakt. Die was echt lekker!!
3
geplaatst: 13 april 2024, 12:46 uur
Zometeen lunchen met nachosalade, vanavond mie met roerbakgroenten, tofu en een woksausje.
2
geplaatst: 15 april 2024, 07:19 uur
Gisteren thuisgekomen van een weekend Gent. Een zeer calorierijk weekend. .
Even een pas op de plaats. Gisteravond een paar aardappelschijfjes uit de Airfryer gegeten met verder bruine bonen en gegrilde puntpaprika's.
Even een pas op de plaats. Gisteravond een paar aardappelschijfjes uit de Airfryer gegeten met verder bruine bonen en gegrilde puntpaprika's.
1
geplaatst: 15 april 2024, 08:05 uur
Rogyros schreef:
Gisteren thuisgekomen van een weekend Gent.
Gisteren thuisgekomen van een weekend Gent.
Euh…afgelopen zaterdag was je nog een weekend in Utrecht. U is een tweeling of verkeerd in alternatieve werkelijkheden?

1
geplaatst: 15 april 2024, 14:10 uur
Chameleon Day schreef:
Euh…afgelopen zaterdag was je nog een weekend in Utrecht. U is een tweeling of verkeerd in alternatieve werkelijkheden?
Ik verkeer niet in alternatieve werkelijkheden! (quote)

Utrecht moet zijn Gent. Geen idee waarom ik Utrecht daar heb getypt. Autocorrect kan het ook niet zijn..

2
geplaatst: 15 april 2024, 16:12 uur
Vandaag weer heidag op werk gehad. Erg veel klachten over de lunch want die was vega(n), maar ik vond de pitabroodjes met pompoenpuree, geitenkaas en noten wel erg goed te doen. En de wraps met groenten eigenlijk ook. En de broodjes mozzarella met gedroogte tomaat en dadels ook.
Vanavond aardappelpuree met worteltjes en erwten en gebakken ui en balletjes.
Vanavond aardappelpuree met worteltjes en erwten en gebakken ui en balletjes.
3
geplaatst: 15 april 2024, 17:53 uur
Nasi met roerbakgroenten, gemarineerde kipstukjes en komkommer in zoetzuursaus
0
geplaatst: 15 april 2024, 21:56 uur
1
geplaatst: 16 april 2024, 08:37 uur
Gelet op mijn eigen stupide tekstinvoer moest ik deze maar laten gaan. 

2
geplaatst: 16 april 2024, 20:36 uur
Heilbot met dragonsaus, roseval-aardappelen, groene asperges met bundelzwam, geen wijn, mineraalwater 

2
geplaatst: 18 april 2024, 07:18 uur
Gisteren verse tortelloni (met tomaat, mozarella, basilicum vulling) in een champignonssaus met champignons, veel spinazie, uitje, tomaatjes en wat Grana Padano.
Er was genoeg, dus vanavond weer.
Er was genoeg, dus vanavond weer.
0
geplaatst: 18 april 2024, 17:42 uur
Mjuman schreef:
Heilbot met dragonsaus, roseval-aardappelen, groene asperges met bundelzwam, geen wijn, mineraalwater
Heb je wel een beetje goede mineraalwater geserveerd?Heilbot met dragonsaus, roseval-aardappelen, groene asperges met bundelzwam, geen wijn, mineraalwater
5
geplaatst: 18 april 2024, 19:09 uur
Kinderverjaardag en het kind koos voor:
Blokjes kaas en geitenkaas
Grillworst
Pizzaatjes
Olijven
Croissantjes
Natuurlijk chocomel en appelsap erbij.
Niets meer aan doen zou ik zeggen.
Blokjes kaas en geitenkaas
Grillworst
Pizzaatjes
Olijven
Croissantjes
Natuurlijk chocomel en appelsap erbij.
Niets meer aan doen zou ik zeggen.
3
geplaatst: 18 april 2024, 19:28 uur
Pasta met champignons, roomsaus en spinazie.
Kwark met aardbeien en bosbessen als toetje.
Kwark met aardbeien en bosbessen als toetje.
2
geplaatst: 19 april 2024, 08:37 uur
Gisterenavond Vlaamse frieten, bloemkool met kaassaus en een schnitzel.
* denotes required fields.