MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Schijfjes zoete aardappel, gebakken met koreander/knoflook, lamskoteletjes, bloemkool met gorgonzola - sla; rode Rioja.

Traybake vanavond. Gekruide krieltjes, paprika, aubergine, courgette, kippendij en tomaatjes. Met ricotta.

Deranged
Mijn knokkie geregje van gister was voortreffelijk dus gaat vandaag een tweede ronde in aangezien ik nog wat heb in een bakske.

Ik heb net ook ronde twee voltooid. Zie mijn vorige bericht.

Deranged
Ik zet nu uit om een pot pindakaas te gaan kopen met een pak beschuit ik moet nog ontbijten en dat begint wel te schuren.

Huisgemaakte eiersalade van home laid eggs. Perziken na.

Maandag weer rode lamscurry uit de slowcooker gemaakt. Ik at alleen, dus hij kon mooi scherp. De curry heb ik verdeeld in meerdere porties en in de diepvries gestopt. De curry was weer geweldig!!!

Gisteren heb ik noedels met reepjes ossenhaas, paprika, ui, doperwten en nog zo wat geroerbakt. Was ook prima.

Vanavond weet ik nog niet.

Gevuld dagje vandaag, vanwege het afscheid van een collega naar een restaurant voor de lunch, ik ging voor de maaltijdsalade met bresaola en burrata. Bij terugkomst op werk was er nog taart. Ik zit nu al hartstikke vol, maar moet straks ook nog met 3 MuMe'rs uit eten (Thais) met aansluitend een concert (W. Basinski).

Deranged
Bak met rijst en groente en tempeh.

Best te doen.

Gehaktbal van kip met scherpe knoflooksaus en salade zonder tomaat. Die was ik vannochtend namelijk vergeten te kopen op de markt. Zit nu cashew nootjes te eten.

Uno quesadilla por favor, met chilisaus. En cola.

Voor vanavond Kip Siam gemaakt. Weer prima!

Gva (bloemkool met saus, verse worst).

Mijn dochter maakt vandaag een pasta met tomatenroomsaus, kip, champignons, paprika, rucola en parmezaan.

Witlof, ham, kaas, mandarijn, TUC-koekjes i.p.v. paneermeel. Aardappel en worstje.

Vanavond staat huisfavoriet gebakken spaghetti met spinazie (en paprika, knoflook, ui, grana padano, cheddar kaas, kippendijfilet, gepelde tomaten, basilicum, peterselie, zout en peper) op het menu.

ZAP! schreef:
Gva (bloemkool met saus, verse worst).
Meer van dat. Aardappels opgebakken.

Lasagne (had nog een bakje in de vriezer).

panjoe (moderator)
Ik ga eens lekker ongezond doen vanavond met een kapsalon of dürüm met yaprak döner.

Beetje te veel geluncht vandaag (allerhande zaken van de Turkse bakker hier in de buurt) en daarna ook nog een grote doos Celebrations zitten doorploegen met een paar collega's. Dus dat wordt denk ik iets van een kleine salade later, want er staat ook nog een fles Italiaans rood en een zak chips op me te wachten thuis

panjoe schreef:
Ik ga eens lekker ongezond doen vanavond met een kapsalon of dürüm met yaprak döner.

Held! Doe allebei!

(Gezond doen is voor “wokies”)

Gisteren een tomaat variant op humkessoep.

Butterchicken met wortels en Turks brood.

noedelsoep

De Domino's aan het eind van onze straat heeft 50% korting op pizza's op woensdag en zondag, dat bleek voldoende te zijn om geen zin meer in zelf koken te hebben. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Pulled Pork Meatlover, met crème fraîche, BBQ swirl, mozzarella, ham, ui, pulled pork, bacon en lente ui. Het kan rotter...

GrafGantz schreef:
De Domino's aan het eind van onze straat heeft 50% korting op pizza's op woensdag en zondag, dat bleek voldoende te zijn om geen zin meer in zelf koken te hebben. De keuze is uiteindelijk gevallen op de Pulled Pork Meatlover, met crème fraîche, BBQ swirl, mozzarella, ham, ui, pulled pork, bacon en lente ui. Het kan rotter...

Gekke meid!

Hier wast: entrecote met zelfgemaakte kruidenboter, groene asperges met erenghi en pistachenootjes, frites uit de air fryer, salade - Altano, Portugees rood.

dix
Frites uit de airfryer

dix schreef:
Frites uit de airfryer

Gekke meid!

dix schreef:
Frites uit de airfryer

Wat had je dan willen lezen? Röstirondjes van pastinaak met serranoham, ui en salie, afgebakken in de oven? Dat was vorige week zaterdag. Vandaag, zondag, vond ik twee (koeken)pannen op 't fornuis wel voldoende

Fi Donc! Het janhagel is ook niets te dol, een eh… airfryer. Par exemple…..

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.