Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
2
geplaatst: 12 juli 2024, 11:31 uur
Rogyros schreef:
Vandaag wordt het driekleurige groentewok met kip. Met een rode en gele paprika, paksoi, knoflook, sojasaus, peper, zout, bosuitje en wat gefrituurde uitjes.
Vandaag wordt het driekleurige groentewok met kip. Met een rode en gele paprika, paksoi, knoflook, sojasaus, peper, zout, bosuitje en wat gefrituurde uitjes.
Dat werd het woensdag dus niet. Uiteindelijk werd het andijviestamppot met aardappelpuree. Met een prutje van champignons, uitje en rode peper. En een kippenbout.
Gisteren stond Ravioli met courgette en zo op het menu. In de middag al een broodje döner verorberd, dus voldoende gegeten...
Vandaag een nieuwe poging voor de driekleurige groentewok.
4
geplaatst: 14 juli 2024, 14:46 uur
Net geluncht met zelfgemaakt vlechtbrood gevuld met oude kaas en rode ui. Vanavond broccoli, aardappelen en schnitzel.
7
geplaatst: 14 juli 2024, 22:16 uur
Vandaag met 4 man sterk een MuMe-middag en -avond in het pittoreske Alphen a/d Rijn in het kader van de jaarlijkse Wimbledonherenfinaletraditie. Na de Indiase bezorgmaaltijd (geen idee meer wat ik precies had maar het was heerlijk) was het tijd voor een Magnum. Met nootjes. Wat een weelde!
https://i.imgur.com/B2WavDM.jpeg
https://i.imgur.com/B2WavDM.jpeg
2
geplaatst: 15 juli 2024, 16:41 uur
0
geplaatst: 15 juli 2024, 17:24 uur
GrafGantz schreef:
Vandaag met 4 man sterk een MuMe-middag en -avond in het pittoreske Alphen a/d Rijn in het kader van de jaarlijkse Wimbledonherenfinaletraditie. Na de Indiase bezorgmaaltijd (geen idee meer wat ik precies had maar het was heerlijk) was het tijd voor een Magnum. Met nootjes. Wat een weelde!
(afbeelding)
(afbeelding)
Jij bent de man links toch? Wie zijn de andere MuMe-ers?
Mooie overwinning van Alcaraz, trouwens!
2
geplaatst: 15 juli 2024, 17:27 uur
Gisteren aubergineblokjes met wat peultjes, paprikaatje en champignons gewokt in een pittige kerriemarinade. Met mihoen.
Vandaag broodjes met gebakken scholfilet en een bak tomaatjes.
Vandaag broodjes met gebakken scholfilet en een bak tomaatjes.
2
geplaatst: 15 juli 2024, 17:42 uur
Gisteren had mijn oudste dochter Libanese pitabroodjes gemaakt met o.a. zelf gemaakte humus en gemengde groentevulling (met toepasselijke kruiden uit de regio - geen idee wat), witte kaas en rucola.
Vandaag doe ik een saaie AGV - haricots verts, blinde vinken en gebakken aardappeltjes.
Vandaag doe ik een saaie AGV - haricots verts, blinde vinken en gebakken aardappeltjes.
2
geplaatst: 15 juli 2024, 18:36 uur
Van links naar rechts: GrafGantz, Vince vega en maanvaarder (bij de oudere users ook wel bekend als ElMeroMero). Foto gemaakt door Jazper, dus die valt daardoor buiten beeld.
0
geplaatst: 15 juli 2024, 18:59 uur
GrafGantz schreef:
Van links naar rechts: GrafGantz, Vince vega en maanvaarder (bij de oudere users ook wel bekend als ElMeroMero). Foto gemaakt door Jazper, dus die valt daardoor buiten beeld.
(quote)
Buiten beeld, maar ook zonder Magnum!
0
geplaatst: 15 juli 2024, 19:05 uur
2
geplaatst: 16 juli 2024, 23:22 uur
Vandaag: mediterraanse traybake, met gebakken krieltjes in schil en merguez worstjes.
2
geplaatst: 17 juli 2024, 00:16 uur
Geen idee.
Had indiaas besteld via über, maar die is nooit op komen dagen. Even gecheckt en het is bij één of ander hotel bezorgd, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Had indiaas besteld via über, maar die is nooit op komen dagen. Even gecheckt en het is bij één of ander hotel bezorgd, waar ik nog nooit van gehoord heb.

3
geplaatst: 17 juli 2024, 17:14 uur
Pastasalade met tonijn en hardgekookt ei. En tomaat, paprika, bleekselderij, appel, kappertjes en zwarte olijven.
3
geplaatst: 18 juli 2024, 19:46 uur
Pasta met gehakt, courgette, aubergine, paprika, tomaat en ricotta.
2
geplaatst: 19 juli 2024, 00:05 uur
Pasta met gehakt, ook courgette, geen aubergine, wel paprika en tomaat, geen ricotta, wel nog champignons en rucola. En een groot potje tomatenpuree. En allerlei kruiden. En knoflook natuurlijk. En geraspte pittige kaas. Zoiets.
3
geplaatst: 20 juli 2024, 09:16 uur
Gisteren uit eten geweest met m'n vrouw en m'n ouders. Aangezien m'n moeder en ik zo'n beetje alles lusten hebben wij alles eerlijk gedeeld om maar zoveel mogelijk smaken te proberen. Wat we gegeten hebben vraagt u?
1. SASHIMI ZALM (thaise basilicum – gepekelde shiitake – sriracha – karnemelk)
2. CEVICHE (zeebaars - sinaasappel - jalapeño - passievrucht - kappertjes - ansjovis)
3. GEGRILDE TARBOT (gerookte bietjes - jalapeño crème - kaffir limoen - bleekselderij)
4. IBERICO BUIKSPEK (pompoen - miso limoen crème - appel)
5. YUZU LIME PIE (framboos - yuzucello framboos ijs - kokos crumble)
2. CEVICHE (zeebaars - sinaasappel - jalapeño - passievrucht - kappertjes - ansjovis)
3. GEGRILDE TARBOT (gerookte bietjes - jalapeño crème - kaffir limoen - bleekselderij)
0
geplaatst: 20 juli 2024, 10:32 uur
GrafGantz schreef:
Gisteren uit eten geweest met m'n vrouw en m'n ouders….
Gisteren uit eten geweest met m'n vrouw en m'n ouders….
Waar was dit? En waarom vraag je mij nooit mee?
* denotes required fields.