MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Rogyros schreef:
Vandaag wordt het driekleurige groentewok met kip. Met een rode en gele paprika, paksoi, knoflook, sojasaus, peper, zout, bosuitje en wat gefrituurde uitjes.

Dat werd het woensdag dus niet. Uiteindelijk werd het andijviestamppot met aardappelpuree. Met een prutje van champignons, uitje en rode peper. En een kippenbout.

Gisteren stond Ravioli met courgette en zo op het menu. In de middag al een broodje döner verorberd, dus voldoende gegeten...

Vandaag een nieuwe poging voor de driekleurige groentewok.

Vandaag ga ik voor tjap tjoy met mihoen.

Net geluncht met zelfgemaakt vlechtbrood gevuld met oude kaas en rode ui. Vanavond broccoli, aardappelen en schnitzel.

Patat speciaal + Berenhap satésaus.

Vandaag met 4 man sterk een MuMe-middag en -avond in het pittoreske Alphen a/d Rijn in het kader van de jaarlijkse Wimbledonherenfinaletraditie. Na de Indiase bezorgmaaltijd (geen idee meer wat ik precies had maar het was heerlijk) was het tijd voor een Magnum. Met nootjes. Wat een weelde!

https://i.imgur.com/B2WavDM.jpeg

Stamppot andijvie met spekjes voor twee dagen.

ZAP! schreef:
Stamppot andijvie met spekjes voor twee dagen.

Je eet vandaag voor 2 dagen?
Efficiënt!

GrafGantz schreef:
Vandaag met 4 man sterk een MuMe-middag en -avond in het pittoreske Alphen a/d Rijn in het kader van de jaarlijkse Wimbledonherenfinaletraditie. Na de Indiase bezorgmaaltijd (geen idee meer wat ik precies had maar het was heerlijk) was het tijd voor een Magnum. Met nootjes. Wat een weelde!

(afbeelding)

Jij bent de man links toch? Wie zijn de andere MuMe-ers?
Mooie overwinning van Alcaraz, trouwens!

Gisteren aubergineblokjes met wat peultjes, paprikaatje en champignons gewokt in een pittige kerriemarinade. Met mihoen.

Vandaag broodjes met gebakken scholfilet en een bak tomaatjes.

Gisteren had mijn oudste dochter Libanese pitabroodjes gemaakt met o.a. zelf gemaakte humus en gemengde groentevulling (met toepasselijke kruiden uit de regio - geen idee wat), witte kaas en rucola.

Vandaag doe ik een saaie AGV - haricots verts, blinde vinken en gebakken aardappeltjes.

Rogyros schreef:
(quote)

Jij bent de man links toch? Wie zijn de andere MuMe-ers?

Van links naar rechts: GrafGantz, Vince vega en maanvaarder (bij de oudere users ook wel bekend als ElMeroMero). Foto gemaakt door Jazper, dus die valt daardoor buiten beeld.

GrafGantz schreef:
(quote)

Van links naar rechts: GrafGantz, Vince vega en maanvaarder (bij de oudere users ook wel bekend als ElMeroMero). Foto gemaakt door Jazper, dus die valt daardoor buiten beeld.

Buiten beeld, maar ook zonder Magnum!

Jazper schreef:
(quote)

Buiten beeld, maar ook zonder Magnum!

Echt niet, je had er drie.

GrafGantz schreef:
(quote)

Echt niet, je had er drie.

Dat waren Viennetta's!

Tosti's met catsup en een grote augurk.

Vandaag: mediterraanse traybake, met gebakken krieltjes in schil en merguez worstjes.

Geen idee.
Had indiaas besteld via über, maar die is nooit op komen dagen. Even gecheckt en het is bij één of ander hotel bezorgd, waar ik nog nooit van gehoord heb.

Tortellini met van alles.

Pastasalade met tonijn en hardgekookt ei. En tomaat, paprika, bleekselderij, appel, kappertjes en zwarte olijven.

Gisteren pizza Calzone

Nasi Sate Ajam

Pasta met gehakt, courgette, aubergine, paprika, tomaat en ricotta.

Pasta met gehakt, ook courgette, geen aubergine, wel paprika en tomaat, geen ricotta, wel nog champignons en rucola. En een groot potje tomatenpuree. En allerlei kruiden. En knoflook natuurlijk. En geraspte pittige kaas. Zoiets.

Aardappels met sla en zo.

Gisteren uit eten geweest met m'n vrouw en m'n ouders. Aangezien m'n moeder en ik zo'n beetje alles lusten hebben wij alles eerlijk gedeeld om maar zoveel mogelijk smaken te proberen. Wat we gegeten hebben vraagt u?

1. SASHIMI ZALM (thaise basilicum – gepekelde shiitake – sriracha – karnemelk)
2. CEVICHE (zeebaars - sinaasappel - jalapeño - passievrucht - kappertjes - ansjovis)
3. GEGRILDE TARBOT (gerookte bietjes - jalapeño crème - kaffir limoen - bleekselderij)
4. IBERICO BUIKSPEK (pompoen - miso limoen crème - appel)
5. YUZU LIME PIE (framboos - yuzucello framboos ijs - kokos crumble)

GrafGantz schreef:
Gisteren uit eten geweest met m'n vrouw en m'n ouders….

1. SASHIMI ZALM (thaise basilicum – gepekelde shiitake – sriracha – karnemelk)
2. CEVICHE (zeebaars - sinaasappel - jalapeño - passievrucht - kappertjes - ansjovis)
3. GEGRILDE TARBOT (gerookte bietjes - jalapeño crème - kaffir limoen - bleekselderij)
4. IBERICO BUIKSPEK (pompoen - miso limoen crème - appel)
5. YUZU LIME PIE (framboos - yuzucello framboos ijs - kokos crumble)

Waar was dit? En waarom vraag je mij nooit mee?

Chameleon Day schreef:
(quote)

Waar was dit? En waarom vraag je mij nooit mee?

In Den Haag, bij Jamey Bennett. Vlakbij het Binnenhof.

Pizza.

Gisteren spaghetti bolognese, vanavond broodje hamburger

Gast
geplaatst: vandaag om 09:59 uur

geplaatst: vandaag om 09:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.