Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
1
geplaatst: 6 augustus 2020, 16:28 uur
Straks gebakken aardappelen met sla (met uitje, tomaatjes en komkommer) en de rest van het konijn.
1
geplaatst: 6 augustus 2020, 16:47 uur
Straks een pasta salade ( maar eens een pak salade pasta casarecce van Grand'italia gekocht om te versieren, hoe verzinnen ze het
).
).
1
geplaatst: 6 augustus 2020, 19:05 uur
Zoals de Beastie Boys al zongen, when i'm in Holland I eat the pannenkoeken.
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 16:24 uur
Hogere wiskunde vandaag: één patat met een berenhap en een kroket, gedeeld door 2.
2
geplaatst: 7 augustus 2020, 16:38 uur
Hoe kom je daar bij? Ik ga samen met m'n vader eten. Toch like ik jouw bericht, want er gaat een zekere positiviteit van uit.
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 17:30 uur
ZAP! schreef:
Hoe kom je daar bij? Ik ga samen met m'n vader eten. Toch like ik jouw bericht, want er gaat een zekere positiviteit van uit.
Wacht maar tot je hoort dat hij dacht dat je nieuwe avatar een foto van je vrouw is, dan vind je hem opeens niet zo positief mee

On-topic: ik ga met deze hitte echt niet in de keuken staan, dus het is een kant-en-klare maaltijdsalade met pasta, mozzarella, tomaat en amandelschaafsel geworden.
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 17:32 uur
De ijsmachine maakt overuren. Zo meteen aardbeien-basilicum sorbet...
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 17:38 uur
GrafGantz schreef:
Wacht maar tot je hoort dat hij dacht dat je nieuwe avatar een foto van je vrouw is, dan vind je hem opeens niet zo positief mee
En dat moet ik dan weer via via vernemen... Wacht maar tot je hoort dat hij dacht dat je nieuwe avatar een foto van je vrouw is, dan vind je hem opeens niet zo positief mee

GrafGantz schreef:
On-topic: ik ga met deze hitte echt niet in de keuken staan, dus het is een kant-en-klare maaltijdsalade met pasta, mozzarella, tomaat en amandelschaafsel geworden.
Laat Mjuman het niet horen!On-topic: ik ga met deze hitte echt niet in de keuken staan, dus het is een kant-en-klare maaltijdsalade met pasta, mozzarella, tomaat en amandelschaafsel geworden.
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 17:38 uur
Als ie er een probleem mee heeft mag ie voor me komen koken.
0
geplaatst: 7 augustus 2020, 17:59 uur
perrospicados schreef:
En dan bietjesijs met haring en gelei van granny smith vooraf?
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 18:04 uur
GrafGantz Tja, na de 3D-printer is het wachten thans op de 3D-fax - zou ik je wel een ossenhaas-spies kunnen sturen - of ik er nou 4 of 6 maak, is een klein verschil.
Dat wordt het hier dus: spies van ossenhaas, met geroosterde ui en ketjap eroverheen, stokbroodje erbij, gegrilde courgette met basilicumolie - hoefde niet in het ijs
- en een salade composé. W
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 18:16 uur
Is dat de W van Wakker, stamppot eten?
Maar klinkt goed, ik houd me aanbevolen als de 3D-fax er eenmaal is. Hier staat penne met zalm en courgette op het menu.
Maar klinkt goed, ik houd me aanbevolen als de 3D-fax er eenmaal is. Hier staat penne met zalm en courgette op het menu.
0
geplaatst: 7 augustus 2020, 18:25 uur
En dan bietjesijs met haring en gelei van granny smith vooraf?
Ivm de overuren is de volgende batch olijfolieijs met rozemarijn....
1
geplaatst: 7 augustus 2020, 22:06 uur
1
geplaatst: 8 augustus 2020, 15:38 uur
Aha. Vandaag es wat anders: eerappels. Met jus, andijvie^ (prutje aangemaakt met maïzena) en kip. Alles weer uit eigen voorraad. Straks vooraf: sinaasappel room water ijsje van Appie.
^ O ja, er gaat ook wat amsoi bij de andijvie, ook uit de tuin.
^ O ja, er gaat ook wat amsoi bij de andijvie, ook uit de tuin.
1
geplaatst: 8 augustus 2020, 15:55 uur
Lamskarbonaadjes , versgedraaide pasta en een frisse salade.
Gaat een flesje chardonay bij open.
Gaat een flesje chardonay bij open.
2
geplaatst: 8 augustus 2020, 16:51 uur
Pureetje van zoete en gewone aardappel, andijvie en komijn, met gekarameliseerde balsamico-rode ui en gegrilde halloumi. Wit wijntje erbij. Nog even kijken welke.
2
geplaatst: 8 augustus 2020, 16:53 uur
Weet ik niet, ik ga op bezoek bij mijn geliefde. Iemand die wil gokken? Wie het juist raadt, krijgt een prijs.
1
geplaatst: 8 augustus 2020, 16:54 uur
Als vroege aperatief dit keer een aardbei, banaan, sinaasappel, yogurt met honing - doe eens gezond - smoothie.
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 16:57 uur
Kramer schreef:
Weet ik niet, ik ga op bezoek bij mijn geliefde. Iemand die wil gokken? Wie het juist raadt, krijgt een prijs.
Misschien heeft ze wel een tafel voor 2 gereserveerd

0
geplaatst: 8 augustus 2020, 17:34 uur
Kramer schreef:
Spaghetti á la Lady en de Vagebond.
2
geplaatst: 8 augustus 2020, 17:39 uur
Kramer schreef:
Hagelslag.Weet ik niet, ik ga op bezoek bij mijn geliefde. Iemand die wil gokken? Wie het juist raadt, krijgt een prijs.
Hier mijn resultaat (kip en het ijsje ben ik vergeten): https://i.ibb.co/ySnfd5m/DSC05253.jpg
(ik weet niet of het er voor perrospicados smakelijk uitziet, het was in elk geval erg lekker, al zeg ik het zelf)
0
geplaatst: 8 augustus 2020, 18:16 uur
Kramer schreef:
Mosselen. Dat eet het gezelligste samen.
* denotes required fields.