MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?

zoeken in:
Straks gebakken aardappelen met sla (met uitje, tomaatjes en komkommer) en de rest van het konijn.

Straks een pasta salade ( maar eens een pak salade pasta casarecce van Grand'italia gekocht om te versieren, hoe verzinnen ze het ).

Hier: zie vorige week (toeval).

[quote]Leptop schreef:

Groundhog week

Zoals de Beastie Boys al zongen, when i'm in Holland I eat the pannenkoeken.

Vandaag Rissoto.

Hogere wiskunde vandaag: één patat met een berenhap en een kroket, gedeeld door 2.

Leuk jouw vrouw eet mee, smakelijk

Hoe kom je daar bij? Ik ga samen met m'n vader eten. Toch like ik jouw bericht, want er gaat een zekere positiviteit van uit.

Tortellinisalade

ZAP! schreef:
Hoe kom je daar bij? Ik ga samen met m'n vader eten. Toch like ik jouw bericht, want er gaat een zekere positiviteit van uit.

Wacht maar tot je hoort dat hij dacht dat je nieuwe avatar een foto van je vrouw is, dan vind je hem opeens niet zo positief mee

On-topic: ik ga met deze hitte echt niet in de keuken staan, dus het is een kant-en-klare maaltijdsalade met pasta, mozzarella, tomaat en amandelschaafsel geworden.

De ijsmachine maakt overuren. Zo meteen aardbeien-basilicum sorbet...

GrafGantz schreef:
Wacht maar tot je hoort dat hij dacht dat je nieuwe avatar een foto van je vrouw is, dan vind je hem opeens niet zo positief mee
En dat moet ik dan weer via via vernemen...
GrafGantz schreef:
On-topic: ik ga met deze hitte echt niet in de keuken staan, dus het is een kant-en-klare maaltijdsalade met pasta, mozzarella, tomaat en amandelschaafsel geworden.
Laat Mjuman het niet horen!

ZAP! schreef:
Laat Mjuman het niet horen!

Als ie er een probleem mee heeft mag ie voor me komen koken.

perrospicados schreef:
De ijsmachine maakt overuren. Zo meteen aardbeien-basilicum sorbet...

En dan bietjesijs met haring en gelei van granny smith vooraf?

GrafGantz schreef:
(quote)

Als ie er een probleem mee heeft mag ie voor me komen koken.

GrafGantz Tja, na de 3D-printer is het wachten thans op de 3D-fax - zou ik je wel een ossenhaas-spies kunnen sturen - of ik er nou 4 of 6 maak, is een klein verschil.

Dat wordt het hier dus: spies van ossenhaas, met geroosterde ui en ketjap eroverheen, stokbroodje erbij, gegrilde courgette met basilicumolie - hoefde niet in het ijs - en een salade composé. W

Is dat de W van Wakker, stamppot eten?

Maar klinkt goed, ik houd me aanbevolen als de 3D-fax er eenmaal is. Hier staat penne met zalm en courgette op het menu.

En dan bietjesijs met haring en gelei van granny smith vooraf?

Ivm de overuren is de volgende batch olijfolieijs met rozemarijn....

ZAP! schreef:
Hoe kom je daar bij?

Ach gokje, ik bedoelde je gaat met iemand eten (partner oid).

Aha. Vandaag es wat anders: eerappels. Met jus, andijvie^ (prutje aangemaakt met maïzena) en kip. Alles weer uit eigen voorraad. Straks vooraf: sinaasappel room water ijsje van Appie.

^ O ja, er gaat ook wat amsoi bij de andijvie, ook uit de tuin.

Lamskarbonaadjes , versgedraaide pasta en een frisse salade.
Gaat een flesje chardonay bij open.

dix
Beef Wellington, no less, met fles.

Pureetje van zoete en gewone aardappel, andijvie en komijn, met gekarameliseerde balsamico-rode ui en gegrilde halloumi. Wit wijntje erbij. Nog even kijken welke.

Weet ik niet, ik ga op bezoek bij mijn geliefde. Iemand die wil gokken? Wie het juist raadt, krijgt een prijs.

Als vroege aperatief dit keer een aardbei, banaan, sinaasappel, yogurt met honing - doe eens gezond - smoothie.

Kramer schreef:
Weet ik niet, ik ga op bezoek bij mijn geliefde. Iemand die wil gokken? Wie het juist raadt, krijgt een prijs.

Misschien heeft ze wel een tafel voor 2 gereserveerd

Kramer schreef:

Spaghetti á la Lady en de Vagebond.

Kramer schreef:
Hagelslag.

Hier mijn resultaat (kip en het ijsje ben ik vergeten): https://i.ibb.co/ySnfd5m/DSC05253.jpg
(ik weet niet of het er voor perrospicados smakelijk uitziet, het was in elk geval erg lekker, al zeg ik het zelf)

dix
Kramer schreef:

Mosselen. Dat eet het gezelligste samen.

Ik hen net een hele pizza op.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.