MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
El Ninjo schreef:
Dirk Kuyt a.s. zondag in de basis

Eindelijk !

Nicolage Rico schreef:
Maar hoe kan je het v. Nistelrooij verwijten dat hij gister niet goed speelde? Hoeveel bruikbare ballen heeft hij gehad? De aansluiting van het middenveld op de aanval is wat mij betreft belabberd en het probleem van het NL-elftal.
Zal wel maar juist in zo'n moeilijke wedstrijd kun je op zijn minst proberen een aanspeelpunt te zijn. En als je dan eens een bal krijgt dan is direct een doelpunt wellicht wat veel gevraagd maar om hem ieder keer na een seconde kwijt te zijn is wel het andere uiterste.

Dat gedoe met Huntelaar...Van Basten heeft groot gelijk. We hebben toch twee spitsen. Dat er nu eentje minder presteert was op basis van de voorbereiding nou niet echt te voorspellen. En trouwens...alsof Huntelaar zo geweldig was op dat jongetjes EK....

VanDeGriend schreef:
(quote)

Eindelijk !

Gaat niet gebeuren, denk ik...

VanDeGriend schreef:
(quote)
Zal wel maar juist in zo'n moeilijke wedstrijd kun je op zijn minst proberen een aanspeelpunt te zijn. En als je dan eens een bal krijgt dan is direct een doelpunt wellicht wat veel gevraagd maar om hem ieder keer na een seconde kwijt te zijn is wel het andere uiterste.

Dat gedoe met Huntelaar...Van Basten heeft groot gelijk. We hebben toch twee spitsen. Dat er nu eentje minder presteert was op basis van de voorbereiding nou niet echt te voorspellen. En trouwens...alsof Huntelaar zo geweldig was op dat jongetjes EK....

Hij werd gedekt door 4 verdedigers.. Maar goed, hij is momenteel niet erg balvast, daar geef ik je gelijk in. Toch is het een betere voetballer dan Kuijt en moet je v. Nistelrooij nog een kans geven.

Ace
Kijk eens wie hier is!

Ace
VanDeGriend schreef:

En trouwens...alsof Huntelaar zo geweldig was op dat jongetjes EK....

Hey Rico, wat gaan we nou krijgen man! Heb je je bril uitgeleend?

Potverd... had ik nou meer niet gezegd dat je ook een W.K.-forum hebt..

vandegriend heeft gewoon gelijk, natuurlijk.

en

v. Nistelrooij is geen jo.. euh.. neus hé!

Ace schreef:
Kijk eens wie hier is!

Tsjongejonge. Dat heeft lang geduurd.

Ace
Ja, ik wist niet dat het bestond... Vriend Rico heeft me er even op geattendeerd, waarvoor dank!

Onder welke steen heb jij gezeten de afgelopen weken dan?

Ace
Nou, ik wist wel dat het WK bestond...

Maar niet dat dit topic bestond...

Ace schreef:
Ja, ik wist niet dat het bestond... Vriend Rico heeft me er even op geattendeerd, waarvoor dank!

Ik heb er nu al spijt van...

vNistelrooij moet gewoon spelen. Ze doen nu net of Kuyt zo geweldig heeft gespeeld. Daar kwam helemaal niks vanaf.

En wat mij betreft krijgt Huntelaar een 4 dubbele beenbreuk zijn we eindelijk van dat gezeik af dat Huntelaar in de spits moet.

Italië dus tóch gewonnen, had ik niet verwacht. Dat Ghana door is gun ik ze gewoon echt, jammer dat ze tegen Brazilië uitkomen.

VanDeGriend schreef:
Dat er nu eentje minder presteert was op basis van de voorbereiding nou niet echt te voorspellen.

Dan volg jij het voetbal blijkbaar niet zo goed, aangezien de vormcrisis van Van Nistelrooy nou niet bepaald uit de lucht komt vallen. Daarom riep men ook bij het vormen van de selectie, neem nou voor de zekerheid een spits mee die WEL in vorm is. En zelfs de grootste Huntelaar-haters zullen moeten toegeven dat hij toch echt behoorlijk in vorm is. Zowel over het hele seizoen gezien (topscorer competitie) als in de aanloop naar het wk (topscorer EK u21). Kuyt is een goede wissel voor Van Persie op rechts (al waren in de aanloop naar het WK de rollen omgedraaid) en Babel is een matige vervanging voor Robben. Wie is dan de vervanger voor Van Nistelrooy? Tsja, die is Van Basten vergeten. En dat mogen we 'm zeker kwalijk nemen.

(en nee, Vennegoor is niet als vervanger meegenomen voor Van Nistelrooy, die heeft een hele andere functie, zo passend omschreven als "stormram")

Ik vond Nisselrooij in de oefenwedstrijden anders behoorlijk spelen.

Huntelaar is vooralsnog een "dark horse"op het hoogste podium. Riskant om mee te nemen, zeker als je prima alternatieven hebt. We zijn Engeland toch niet zeker

VanDeGriend schreef:
Ik vond Nisselrooij in de oefenwedstrijden anders behoorlijk spelen.

Huntelaar is vooralsnog een "dark horse"op het hoogste podium. Riskant om mee te nemen, zeker als je prima alternatieven hebt. We zijn Engeland toch niet zeker

VanDeGriend laat ze maar lekker zeuren. Het zijn dezelfde mensen die hadden zitten te zeuren als Huntelaar mee was gegaan en vNistelrooij niet.

Als vNistelrooij geen goede ballen krijgt dan krijgt Huntelaar ze ook niet, maar dat willen veel mensen nog niet begrijpen.

VanDeGriend schreef:
zeker als je prima alternatieven hebt

Wie dan?

En het dark horse verhaal gaat al helemaal niet op. Alsof Babel en Maduro zulke zekerheidjes zijn. Een speler moet toch een keer zijn entree maken op het hoogste niveau.

Klumpie schreef:
(quote)

VanDeGriend laat ze maar lekker zeuren. Het zijn dezelfde mensen die hadden zitten te zeuren als Huntelaar mee was gegaan en vNistelrooij niet.

Als vNistelrooij geen goede ballen krijgt dan krijgt Huntelaar ze ook niet, maar dat willen veel mensen nog niet begrijpen.

Pardon? Gaan we nu iedereen over 1 kam scheren? Je zou toch beter moeten weten.

Ik ben het volledig met jou en een hoop anderen eens dat het slechte optreden van Van Nistelrooy tot nu toe voor een groot deel aan het gebrek aan bruikbare ballen ligt. Van Nistelrooy blijft voor mij de eerste keus, ook tegen Portugal weer. Maar je hebt altijd een vervanger nodig op een WK. En DAT is nu juist waar ik het over heb. Van Basten heeft geen vervanger meegenomen. En in mijn ogen zou de beste vervanger Huntelaar zijn. Beter als Kuyt of wie je ook maar nog meer zou opnoemen, maar Kuyt is sowieso al mee voor de rechts-voor positie dus dat is geen issue.

bubbachups schreef:
(quote)

Pardon? Gaan we nu iedereen over 1 kam scheren? Je zou toch beter moeten weten.

Ik ben het volledig met jou en een hoop anderen eens dat het slechte optreden van Van Nistelrooy tot nu toe voor een groot deel aan het gebrek aan bruikbare ballen ligt. Van Nistelrooy blijft voor mij de eerste keus, ook tegen Portugal weer. Maar je hebt altijd een vervanger nodig op een WK. En DAT is nu juist waar ik het over heb. Van Basten heeft geen vervanger meegenomen. En in mijn ogen zou de beste vervanger Huntelaar zijn. Beter als Kuyt of wie je ook maar nog meer zou opnoemen, maar Kuyt is sowieso al mee voor de rechts-voor positie dus dat is geen issue.

Ben ik niet met je eens, maar ieder zo zijn mening. Ik vind Kuyt nog steeds beter dan Huntelaar.

*Laura*
Tsjechië

Ace
Die Klumpie... Heb je al een keer geroepen dat Vennegoor in de spits moet? Zo niet, dan wordt het volgens mij hoog tijd

Ace schreef:
Die Klumpie... Heb je al een keer geroepen dat Vennegoor in de spits moet? Zo niet, dan wordt het volgens mij hoog tijd

Het wordt tijd voor Vennegoor.

Ace

bubbachups schreef:
[Wie dan?

En het dark horse verhaal gaat al helemaal niet op. Alsof Babel en Maduro zulke zekerheidjes zijn. Een speler moet toch een keer zijn entree maken op het hoogste niveau.

Kuijt en Nisselrooij natuurlijk. Lastig uitleggen dat die minder zijn dan Huntelaar. Die hebben zich al bewezen in grote wedstrijden en het is helemaal niet gek gedacht als men ervan uit gaat dat ze dat nu weer gaan doen. Heb er vertrouwen in dat we van Huntelaar nog veel gaan horen maar nu even niet.

En Babel en Maduro had ik zeker niet meegenomen.

Ruud van Nistelrooij wordt topscorer van het WK!

Paalhaas schreef:

2006?

Jazeker.

Waarom is iedereen toch zo met de opstelling bezig? Ik dacht dat we dat al hadden uitbesteed aan Marco?

Aan ons is slechts de taak om als een stel kippen zonder kop te juichen voor al onze spelers.

Paalhaas schreef:

keep on dreaming

Oeiii Kalac.. Pfff, wat een keeper joh. Zo'n keeper kost je punten ipv dat hij punten pakt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.