MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Zo te zien staan vBommel en vNistelrooij de komende wedstijd niet in de basis. Het is jammer dat vBasten niet begrijpt dat vBommel heel veel aanvallende intenties van de tegenstander heeft tegengehouden.

Die hessies zeggen toch niks, had ie al eerder aangegeven.

Als hij met deze opstelling gaat beginnen, verklaar ik v. Basten voor gek.

- Kuyt ipv v. Nistelrooy
- Heitinga ipv Bouhlarouz
- Sneijder ipv v. Bommel

Nicolage Rico schreef:
Die hessies zeggen toch niks, had ie al eerder aangegeven.

- Kuyt ipv v. Nistelrooy
- Sneijder ipv v. Bommel

Het zal mij niks verbazen, vBasten doet toch al aan voorkeursbehandeling. Iets wat ie gisteren zelf toegaf ('ik ben ook maar een mens': op de vraag of hij de ajacieden een voorkeursbehandeling geeft).

Op het moment dat je dat doet, ben je niet geschikt als bondscoach en is het tijd om op te stappen. Zolang zijn prestaties goed zijn, zul je niemand erover horen. Maar op het moment dat het minder gaat, zullen dit soort zaken zijn kop kosten.

Klumpie schreef:
(quote)

Het zal mij niks verbazen, vBasten doet toch al aan voorkeursbehandeling. Iets wat ie gisteren zelf toegaf ('ik ben ook maar een mens': op de vraag of hij de ajacieden een voorkeursbehandeling geeft).

Op het moment dat je dat doet, ben je niet geschikt als bondscoach en is het tijd om op te stappen. Zolang zijn prestaties goed zijn, zul je niemand erover horen. Maar op het moment dat het minder gaat, zullen dit soort zaken zijn kop kosten.

Zeker geen Ajacied

Nicolage Rico schreef:

- Sneijder ipv v. Bommel

Helemaal mee eens

Reijersen schreef:
(quote)

Zeker geen Ajacied

Dat zal ik nooit van mijn leven zijn. Maar ik probeer zoveel mogelijk objectief te zijn, al is dat weleens moeilijk in dit Ajax-maffia land.

vBasten offert vBommel en vNistelrooij op vanwege het zwakke spel van oranje, een keuze die ik niet begrijp. Omdat de zwakke punten duidelijk Sneijder, Heitinga en vBronckhorst waren. Ook Cocu speelde tot nu toe een vrij zwak toernooi, maar met zijn ervaring kun je hem nog wel gebruiken.

van Bommel moet inderdaad altijd spelen. Het is dan ook een kerel, en die zijn er te weinig.

van Bronckhorst ben ik best positief over.

Van Nistelrooij moet je gewoon laten staan.

Ik prefereer een middenveld met Bommel op rechts, Cocu in de punt naar achter en van der Vaart op links.

Heitinga of Boularhouz op rechts maakt mij niet uit, zolang het Kromkamp en Jaliens maar niet zijn.

Reijersen schreef:
van Bommel moet inderdaad altijd spelen. Het is dan ook een kerel, en die zijn er te weinig.

van Bronckhorst ben ik best positief over.

Van Nistelrooij moet je gewoon laten staan.

Ik prefereer een middenveld met Bommel op rechts, Cocu in de punt naar achter en van der Vaart op links.

Heitinga of Boularhouz op rechts maakt mij niet uit, zolang het Kromkamp en Jaliens maar niet zijn.

Je haalt de woorden uit mijn mond, alleen kun je overwegen om misschien De Cler op de linksback positie te zetten...hij deed tegen Argentinië uitstekend.

Sneijder, Heitinga waren inderdaad de 2 zwakke schakels. v. Bronckhorst liet het verdedigend ook vaak afweten, dus met Tim de Cler zou ik vrede hebben. Cocu is één van je belangrijkste spelers, ook al speelt hij momenteel niet top.

Ik begrijp er geen reet van dat v. Bommel niet speelt. Gaat hij nou v/d Vaart en Sneijder tegelijk opstellen? Iets dan uit den boze is... Ook al had NL woensdag geluk.

Nicolage Rico schreef:
v/d Vaart en Sneijder tegelijk opstellen?
Daar heb je echt niets aan in een grote mannen wedstrijd.Ik vind een van de twee al veel

Hoe dan ook: Boulahrouz moet zeker na zijn sterke optreden tegen Argentinië in de verdediging met Ooijer en Van Bronckhorst. Op het middenveld moet Cocu met de punt naar achter, iets wat Van Basten ook al niet begrijpt, want daar komt Cocu toch meer tot zijn recht dan aan die flank, Van Bommel van rechts en dan Van der Vaart of Sneijder op links dat maakt niet uit. En laat Van Nistelrooy nou gewoon in de spits, heeft ie kansen gemist?? Niet dat ik weet. Soms neemt ie de bal niet briljant aan nee, maar als ie wat vertrouwen krijgt komt het vast wel goed met onze Ruud

El Ninjo schreef:
Kan nog lachen worden in deze poule, wat gebeurt er als Frankrijk met 2 - 1 wint en Zuid-Korea 0 - 0 speelt??

Dan staan Frankrijk en Zuid-Korea exact gelijk, zelfde aantal punten en doelsaldo en onderlinge resultaat gelijk.
Gaan we dan een muntje opgooien?

Jaa ik geloof dat ze dan inderdaad moeten loten :S

Jammer, ik zou pleiten voor een barrage-wedstrijd, maar dat is natuurlijk lastig ivm het schema. Zou wel erg lullig zijn als je door loting eruit moet..

obsessed schreef:
Zou wel erg lullig zijn als je door loting eruit moet..

Tja dan moet je maar een keer extra scoren

Iceman schreef:
(quote)

Tja dan moet je maar een keer extra scoren

Frankrijk gaat daardoor ook gewoon verliezen van Togo, hierdoor ontstaat het probleem ook niet.

Iceman schreef:
(quote)

Jaa ik geloof dat ze dan inderdaad moeten loten :S

volgens mij gaat dan de punten die ze behaald hebben tegen de nummer laatst (of nummer 1) eraf. Wie dan het meest overhoudt gaat door.

Klumpie schreef:
(quote)

Je haalt de woorden uit mijn mond, alleen kun je overwegen om misschien De Cler op de linksback positie te zetten...hij deed tegen Argentinië uitstekend.

Ben toch best een liefhebber van Gio.

Sneijder speelt niet een al te goed toernooi, maar zijn voordeel is zijn twee-benigheid (is dat wel een woord?)
Daardoor is het makkelijker openen. Maar geef mij maar van der Vaart, daar komt meer inspiratie uit.

Maar weer eens een tussenstand van de WKpoule doen. Psychonaatje gaat fier aan kop en eigenlijk kunnen alleen Lukas en ik hem bijbenen...

In een andere poule (die om veel geld gaat) ga ik overigens aan kop, dus wellicht levert het WK nog een flink zakcentje voor me op.

1 psychonaatje 136
2 skuhravy 125
3 Lukas 124
4 snowman 114
5 HammerHead 112
6 platedraaier 111
7 L_T_B 111
8 Jazper 108
9 Toon1 105
10 Reijersen 101
11 jacom 99
12 Ward 0

Ace
Discussieren over een opstelling is het mooiste dat er is

Ik zou als ik het voor het zeggen had met de volgende opstelling spelen:

Van der Sar
Ooijer Boulahrouz Mathijssen De Cler
Van Bommel Van der Vaart Cocu
Van Persie Van Nistelrooij Robben

Motivatie: Heitinga is geen back, Kromkamp komt tekort en Jaliens al helemaal. Dan blijft er defensief dit over. Op het middenveld zou ik graag Sneijder zien omdat ik vind dat hij het zo slecht niet deed, maar ik denk dat Van Bommel verder is en meer kan betekenen. Van der Vaart kan in goede doen de beste speler van het elftal zijn en Cocu is van grote waarde mbt de balans in het team. Aanval lijkt me duidelijk: de vleugelspelers zijn van wereldklasse en met Van Nistelrooij komt het echt wel goed. Alsof Kuijt een verbetering is. Lekker draven langs de lijn a la, maar in de punt heb ik het nog nooit wat gevonden.

Ik heb gesproken, uch.

Reijersen schreef:
16 doelpunten van Archie Thompson met 32-0

31-0 met 13 goals van Thompson, dacht ik. Zie hier en hier zijn de goals te zien.

Van der Sar
Mathijssen Ooijer Boulahrouz De Cler
Van Bommel Cocu van der Vaart
Van Persie Vennegoor Robben.

Motivatie: Vennegoor bewijst al 2 jaar bij PSV dat ie uitstekend met buitenspelers kan omgaan. Bij PSV speelt ie met Farfan, Culina, Beasley of Koné aan de zijlijn. Vennegoor had een zeer groot aandeel in de overwinningen op Monaco, Lyon en Milaan (thuis). Bij Milaan (uit) stond ie niet in de basis en deze wedstrijd ging dan ook verloren. Afgelopen seizoen was ie iets minder opvallend in de CL, maar Vennegoor heeft bewezen dat ie in de hoogste klasse mee kan komen.

Hou nou toch eens op met die Vennegoor... Die had niet een meegemoeten!!!!

Ik mis toch echt Gio bij jullie

Nicolage Rico schreef:
Hou nou toch eens op met die Vennegoor... Die had niet een meegemoeten!!!!

Zit aub niet zo te zeuren, Vennegoor is gewoon een goede spits. Co Adriaanse van Porto toont niet voor niets intresse in Vennegoor. En Adriaanse speelt ook altijd 4-3-3, het systeem waar Vennegoor uitstekend mee uit de voeten kan.

Mooi zo. Jan lekker naar Portugal. Doei doei.

rayman schreef:
Mooi zo. Jan lekker naar Portugal. Doei doei.
Ik vind Portugal eigenlijk nog niet ver genoeg. Zou die club van Ronald de Boer geen interesse hebben ?

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik vind Portugal eigenlijk nog niet ver genoeg. Zou die club van Frank de Boer geen interesse hebben ?

Laat vBasten maar vertrekken, ik heb geen trek meer in die vent. Altijd maar weer van die domme grapjes om vragen te ontwijken, Ajacieden een beetje voortrekken. Laat die Cruyff ook maar lekker meenemen, die maakt zich totaal ongeloofwaardig tijdens dit WK.

Oekraïne is toch (nog) geen verassing? In die waardeloze poule was Spanje het enige écht goede team en die wonnen met 4-0....

Marco & Cruijff

Zit net Villa BvD te kijken; wat voor een idiote kapper heeft die Van Hooijdonk tegenwoordig???

Morgen:

Duitsland - Zweden 1-2
Argentinië - Mexico 3-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:56 uur

geplaatst: vandaag om 18:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.