Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:09 uur
Reijersen schreef:
Goede talenten zat lijkt mij: Vermeer, Stekelenburg zijn toch al aardig betrouwbaar op hun nog jonge leeftijd. Nou ben ik Ajacied dus weet niet precies wat er nog meer rondloopt in de jeugd van de andere clubs.
Die keeper van Nederland onder 17, die bij Man. United speelt, over tenminste ergens in Engeland. Ook sterke doelman.
(quote)
Goede talenten zat lijkt mij: Vermeer, Stekelenburg zijn toch al aardig betrouwbaar op hun nog jonge leeftijd. Nou ben ik Ajacied dus weet niet precies wat er nog meer rondloopt in de jeugd van de andere clubs.
Die keeper van Nederland onder 17, die bij Man. United speelt, over tenminste ergens in Engeland. Ook sterke doelman.
Affelay, De Zeeuw, Zomer, Emmanuelson, Castelen, Biseswar, Beerens, Schilder, Jenner, Hofs, Greene en nog veel meer spelers. Over onze toekomst hoeven we ons geen zorgen te maken
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:10 uur
Iceman schreef:
Daarom ook misschien dat we dan wel winnen moeten we natuurlijk niet Portugal tegenkomen
(quote)
Daarom ook misschien dat we dan wel winnen moeten we natuurlijk niet Portugal tegenkomen

Ik hoop het juist wel... En dan afmaken die Portugezen!!
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:10 uur
Klumpie schreef:
Affelay, De Zeeuw, Zomer, Emmanuelson, Castelen, Biseswar, Beerens, Schilder, Jenner, Hofs, Greene en nog veel meer spelers. Over onze toekomst hoeven we ons geen zorgen te maken
(quote)
Deze spelers kunnen niet op tegen Messi & Co.
Deze spelers moeten zich allemaal nog bewijzen en zijn er nog lang niet.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:15 uur
Nicolage Rico schreef:
Het ligt er allemaal hoe het talent zich ontwikkelt Rico. Waarom zou er in de toekomst geen nieuwe Cruyff of vBasten opstaan???
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:21 uur
Dat bedoel ik. Deze spelers zijn er nog lang niet. Het zou kunnen zijn dat ze hun talent ontwikkelen. Wie weet. Maar we moeten nu niet gaan zeggen dat we over 2 jaar een wereldteam hebben. We hebben nog niks. Voorlopig valt Cocu al af.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:24 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat bedoel ik. Deze spelers zijn er nog lang niet. Het zou kunnen zijn dat ze hun talent ontwikkelen. Wie weet. Maar we moeten nu niet gaan zeggen dat we over 2 jaar een wereldteam hebben. We hebben nog niks. Voorlopig valt Cocu al af.
Dat is waar, maar onze jeugd doet het beter dan vorige lichtingen.
-17: finale EK, halve finale WK
-20: kwartfinale WK
-21: winnaar EK
Ik heb wel vertrouwen in deze lichtingen die eraan komen.
0
Klumpie schreef:
(quote)
ik had eigenlijk alleen over de keepers
0
Nicolage Rico schreef:
Voorlopig valt Cocu al af.
Voorlopig valt Cocu al af.
En Van der Sar waarschijnlijk ook

Heeft Van Basten eigenlijk iets tegen PSV en Feyenoord?? Of waarom trekt ie al die Ajax en Az spelers voor (met name Ajax spelers) Ook gisteren weer met wisselen, Van Bommel eraf, Heitinga erin een wissel die nergens op sloeg natuurlijk. Of Cocu eruit Vennegoor of Hesselink erin. Terwijl ie de zwakke Van der Vaart en Sneijder laat staan.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:25 uur
Reijersen schreef:
ik had eigenlijk alleen over de keepers
(quote)
ik had eigenlijk alleen over de keepersOk, je bedoeld Tim Krul van Newcastle.

0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:26 uur
Van Basten (en Nederland) hebben gewoon gefaald. Het niet meenemen van Huntelaar is toch een lachertje bijvoorbeeld? Kuyt was vermoeid en Ruud zat al wekenlang op de bank. Vennegoor kon trouwens een goede wissel zijn hetzij hij eerder ingebracht moest worden.
Nederland heeft geen wereldteam maar de kwartfinale (of eigenlijk: halve finale) was echt haalbaar. Hopelijk wordt de finale Duitsland - Brazilië. Kunnen de Duitsers wraak nemen op zowel Brazilië als de pers die ze compleet de grond in stamptte.
Nederland heeft geen wereldteam maar de kwartfinale (of eigenlijk: halve finale) was echt haalbaar. Hopelijk wordt de finale Duitsland - Brazilië. Kunnen de Duitsers wraak nemen op zowel Brazilië als de pers die ze compleet de grond in stamptte.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:29 uur
Klumpie schreef:
(quote)
Dat zegt niks. Italië heeft de afgelopen 20 jaar heel vaak het EK -21 gewonnen maar het eerste elftal faalt elk toernooi weer hopeloos. Over een paar uurtjes zijn ze bijvoorbeeld uitgeschakeld door (jawel) Australië. Afgang dus.
Italië - Australië (w.n.s.) 1-1
Oekraïne - Zwitserland (w.n.s.) 0-0
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:29 uur
Ach, zo hebbben alle niet Ajacieden er iets tegen dat die spelers spelen. Zo willen de PSV'ers Vennegoor in de basis en de Feyenoorders zweren bij Kuijt. Dit is en blijft een onophoudelijke discussie die iedereen door zijn eigen club-bril bekijkt.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:30 uur
avdj schreef:
Van Basten (en Nederland) hebben gewoon gefaald. Het niet meenemen van Huntelaar is toch een lachertje bijvoorbeeld? Kuyt was vermoeid en Ruud zat al wekenlang op de bank. Vennegoor kon trouwens een goede wissel zijn hetzij hij eerder ingebracht moest worden.
Ik vind het meenemen van Davids slechter, want wat heeft Maduro eigenlijk goed gedaan het afgelopen jaar. Het meenemen van Huntelaar was achteraf misschien wel handig geweest, want Kromkamp heeft bijvoorbeeld niet gespeeld terwijl de positie dubbelbezet was met Bouhlarouz en Heitinga.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:32 uur
Heitinga/Maduro mochten nooit mee. Huntelaar/Davids had ik meegenomen voor hun in de plaats. Beide absolute killers. Maar ja, Cruijff en Bassie hebben het in Nederland voor het zeggen en de pers heeft altijd 100% achter hun gestaan. Hadden ze maar eerder met kritiek moeten komen.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:32 uur
avdj schreef:
Dat zegt niks. Italië heeft de afgelopen 20 jaar heel vaak het EK -21 gewonnen maar het eerste elftal faalt elk toernooi weer hopeloos. Over een paar uurtjes zijn ze bijvoorbeeld uitgeschakeld door (jawel) Australië. Afgang dus.
Het zegt in ieder geval dat onze jeugd een betere winnaars-mentaliteit heeft. Iets waar het bij onze senioren nog weleens aan schort.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:34 uur
Reijersen schreef:
Ach, zo hebbben alle niet Ajacieden er iets tegen dat die spelers spelen. Zo willen de PSV'ers Vennegoor in de basis en de Feyenoorders zweren bij Kuijt. Dit is en blijft een onophoudelijke discussie die iedereen door zijn eigen club-bril bekijkt.
Ik hoef helemaal geen Vennegoor in de basis. Als de basiself van gisteravond het sterkste team waren dan kan ik daar mee leven. Maar wat mij betreft was het helemaal niet het beste team. Of vond jij dat Van der Vaart, Sneijder en Mathijsen goed speelden?? En wat Sneijder betreft, laat hem aub nooit meer vrije trappen en corners nemen. Ik geloof dat ik nog geen enkele goede vrije trap of corner van hem gezien heb dit toernooi.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:34 uur
Klumpie schreef:
Het zegt in ieder geval dat onze jeugd een betere winnaars-mentaliteit heeft. Iets waar het bij onze senioren nog weleens aan schort.
(quote)
Inderdaad. Met als dieptepunthet WK 1974. De finale waarin Cruijff zijn team opriep om treiterig de bal rond te spelen. Slim!

N.B. België heeft meer WK deelnames dan Nederland.

0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:36 uur
Klumpie schreef:
(quote)
Het meenemen van Huntelaar was achteraf misschien wel handig geweest, want Kromkamp heeft bijvoorbeeld niet gespeeld terwijl de positie dubbelbezet was met Bouhlarouz en Heitinga.En niet te vergeten Jaliens zo heb je eigenlijk 4 rechter verdedigers in de selectie :S
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:39 uur
Iceman schreef:
Ik hoef helemaal geen Vennegoor in de basis. Als de basiself van gisteravond het sterkste team waren dan kan ik daar mee leven. Maar wat mij betreft was het helemaal niet het beste team. Of vond jij dat Van der Vaart, Sneijder en Mathijsen goed speelden?? En wat Sneijder betreft, laat hem aub nooit meer vrije trappen en corners nemen. Ik geloof dat ik nog geen enkele goede vrije trap of corner van hem gezien heb dit toernooi.
(quote)
Ik bedoelde het in het algemeen. Over opstellingen wordt altijd gediscussieerd en iedereen heeft zijn of haar favoriete spelers. Daarin wordt er vaak met een club-bril gekeken. Daar kan je niet om heen.
van der Vaart was niet fit genoeg na zijn blessure, op een WK moet je fit zijn.
Sneijder begon in de wedstrijd steeds beter te spelen en zich meer te manifesteren. Zijn voordeel is zijn perfecte tweebenigheid.
Mathijsen werd er niet voor niks uitgehaald.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:40 uur
Dat is waar, en in principe hadden dat er nog meer kunnen zijn als dat buitenspel doelpunt van België tegen ons niet werd afgekeurd.
Daar tegenover hadden wij er op het WK van 1986 ook bij moeten zijn, als die keeper van Malta niet was omgekocht.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:45 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Sneijder begon in de wedstrijd steeds beter te spelen en zich meer te manifesteren. Zijn voordeel is zijn perfecte tweebenigheid.Ik vond Sneijder zeer zwak. Strooide met mislukte vrije trappen en corners (zoals gezegd al het hele toernooi) Aanvallend ook weinig in te brengen en verdedigend ook al niet heel veel.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:48 uur
Reijersen schreef:
Nee hoor, v. Nistelrooij had moeten spelen ipv Kuijt..
En dat vind de meest fanatieke Feyenoord-supporter.
Maar v. Basten is pro ajax, dat kan niet ontkent worden.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:53 uur
Nja goed dat is en blijft een lastige keuze. Kuijt is balvaster, Van Nistelrooy miste zijn kansen niet.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:54 uur
Iceman schreef:
Ik vond Sneijder zeer zwak. Strooide met mislukte vrije trappen en corners (zoals gezegd al het hele toernooi) Aanvallend ook weinig in te brengen en verdedigend ook al niet heel veel.
(quote)
Ik vond Sneijder zeer zwak. Strooide met mislukte vrije trappen en corners (zoals gezegd al het hele toernooi) Aanvallend ook weinig in te brengen en verdedigend ook al niet heel veel.
Precies, Sneijder is niet goed genoeg. Dan kan hij tweebenig zijn, dat is mijn oma ook.. Maar serieus, Sneijder hoort niet in Oranje.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 15:01 uur
Mooi, Nederland uitgeschakeld. Nu kunnen alle oranje idioten weer veilig worden opgeborgen en kan ik rustig de resterende wedstrijden bekijken.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 15:01 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
van Basten is inderdaad pro-Ajax. Maar hij is ook pro-AZ. En wat ik zei over dat iedereen door de club-bril kijkt moet men niet te persoonlijk nemen. Er zijn immers altijd uitzonderingen op de regel.
0
geplaatst: 26 juni 2006, 15:05 uur
HammerHead schreef:
Mooi, Nederland uitgeschakeld. Nu kunnen alle oranje idioten weer veilig worden opgeborgen en kan ik rustig de resterende wedstrijden bekijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.