MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Omayyad
Kasperbert schreef:
Inderdaad, dit is een beetje het WK van de onterechte winnaars (zoals een Frankrijk dat door is en nu dit weer), maar dit is wel het toppunt van winnen door laf voetbal... Australie was echt de betere. Hopelijk knikkert Brazilie of Ghana die lafaards eruit. Bah

Ik vind Brazilië anders ook knap laf spelen...

Ik loop al een kwartier te roepen.....wat een naaierij.... Hebben de Italianen nu ook op het wk iemand omgekocht.

Dat juist die schijtlaarzen van een italianen weer dit mee krijgen. En de volgende ronde ook nog eens tegen zwitserland of oekraine. Gruwelijk team, gruwelijke coach, gruwelijk voetbal. Nog even en ook ik ben voor Duitsland.

En vwb de scheidrechters, volgens mij moeten die voorafgaand aan het toernooi, 24 uur aan een stuk zich zelf bevredigen waarna ze het diploma "rukker" krijgen. In dat geval mogen ze een wedstrijd of liefst een heel wk naar de donder helpen.

Wat een kut Itilianen toch.

Er kan alweer een scheids naar huis gestuurd worden.

Nieuwe voetbalretoriek:

Een WK is een toernooi waar 32 ploegen aan beginnen die elkaar allemaal neerschoppen en aan het eind is iedereen voor de Duitsers.

Klumpie schreef:
Wat een kut Itilianen toch.

Er kan alweer een scheids naar huis gestuurd worden.

Misschien kunnen ze Roelof Luinge eens gaan bellen....en ik verlang echt naar de geweldenaar Luinge, als ik dit zo zie.

VanDeGriend schreef:
Dat juist die schtijtlaarzen van een italianen weer dit mee krijgen.

Guus geluk heeft ook weleens ongeluk en het geluk is nu bij de Italianen. Ik heb er wel vrede mee!

DutchViking
Ik kan wel leven met Italië als winnaar. Resultaatvoetbal spelen is ook een kunst In de tweede helft waren de Socceroos duidelijk de betere ploeg en in principe hadden ze zeker recht op een verlenging.

De penalty was niet terecht naar mijn mening, maar je weet van de door de wol geverfde Italiaanse spelers dat ze zoiets kunnen flikken.

Ik vond de scheidsrechter - buiten die beslissing om een penalty te geven - zo slecht nog niet en in ieder geval beter fluiten dan Ivanov gisteren.

Beetje overdreven reacties hier. Wat heeft Australië nou met een man meer afgedwongen? Tot nu heeft Engeland van de kwartfinalisten verreweg het meeste geluk gehad en het slechtste gespeeld. Natuurlijk was Italië laf maar dat is toch niet Italiaans te noemen? Ze speelden immers met 10 man. Australië was net zo goed angstig. Als je kwalitatief minder bent dan je tegenstander moet je iets geks doen en dat deed Australië gewoon niet.

avdj schreef:
Beetje overdreven reacties hier. Wat heeft Australië nou met een man meer afgedwongen? Tot nu heeft Engeland van de kwartfinalisten verreweg het meeste geluk gehad en het slechtste gespeeld. Natuurlijk was Italië laf maar dat is toch niet Italiaans te noemen? Ze speelden immers met 10 man. Australië was net zo goed angstig. Als je kwalitatief minder bent dan je tegenstander moet je iets geks doen en dat deed Australië gewoon niet.

Nee, ze gingen ook voor de verlenging/ penalty's. Maar als die stomme hondelul van n scheidsrechter nou eens niet had gefloten wat wel terecht zou zijn geweest...
Wat verrassingen in de volgende rondes is toch leuker of niet dan?? Weg met de gevestigde orde

Engeland en Frankrijk zie ik er graag uitvliegen maar met Italië in de kwartfinale heb ik geen moeite.

avdj schreef:
Engeland en Frankrijk zie ik er graag uitvliegen maar met Italië in de kwartfinale heb ik geen moeite.

Engeland eruit : oneens, Frankrijk eruit : eens. Laat alsjeblieft die Engelsen van die verrekte Portugezen winnen!

Konden we Bouazouan maar loslaten op die Italianen.

bubbachups schreef:

Geven we ze allemaal een krullebollenpruik, kan Rachid lekker hakken.

bubbachups schreef:
Ik weet nog wel een Portugees ook ....

Laten we een lijstje potentiele Bouazouan-slachtoffers maken.

Bouazouan Volgens mij heb ik wat gemist!

Snappy schreef:

De "speler" van Sparta die Niels Kokmeijer een gecompliceerde beenbreuk heeft geschopt.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik weet nog wel een Portugees ook ....

of een paar Nederlanders?

psychonaatje schreef:
(quote)

De "speler" van Sparta die Niels Kokmeijer een gecompliceerde beenbreuk heeft geschopt.

Verrek ja, helemaal vergeten!

Snappy schreef:
Dat was toch die "voetballer" van Sparta die Kokmeijer van Eagles het ziekenhuis in schopte?

EDIT... ja, dus

Wat een onzinnige reacties hier zeg. Of het een penalty is ben ik ook niet helemaal over uit, maar een schwalbe was het natuurlijk sowieso niet. Hij kon nergens anders naartoe dan waar die speler lag aangezien zn gewicht die kant op stond, en daardoor komt ie wel ten val, dus kan me de strafschop goed voorstellen.

Bovendien speelde Australie net zo bagger als Italie, en zie ik als ploeg toch liever Italie in de kwartfinale (Als ze zo spelen als tegen Ghana of bij vlagen tegen Tsjechie hebben ze toch een mooie ploeg)

obsessed schreef:
Wat een onzinnige reacties hier zeg. Of het een penalty is ben ik ook niet helemaal over uit, maar een schwalbe was het natuurlijk sowieso niet. Hij kon nergens anders naartoe dan waar die speler lag aangezien zn gewicht die kant op stond, en daardoor komt ie wel ten val, dus kan me de strafschop goed voorstellen.

Bovendien speelde Australie net zo bagger als Italie, en zie ik als ploeg toch liever Italie in de kwartfinale (Als ze zo spelen als tegen Ghana of bij vlagen tegen Tsjechie hebben ze toch een mooie ploeg)

Meer dan een terechte conclusie

obsessed schreef:
Of het een penalty is ben ik ook niet helemaal over uit

Hans Anders

bubbachups schreef:
(quote)

Hans Anders

Ik ben van mening dat het absoluut GEEN penalty was... maar wel blij dat Italië door is... dat geeft het Wk wat meer elan...

Erg origineel en scherpzinnig, bubbachups

rayman schreef:
Laten we een lijstje potentiele Bouazouan-slachtoffers maken.

1. Figo
2.

1. Figo
2. Maniche

1. Figo
2. Maniche
3. Van Bommel
4. Robben

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.