MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Van het weekend :

ITALIE-OEKRAINE

Thuisblijvertje Rob. Haal maar weer wat kratten in huis.

DUITSLAND - ARGENTINIE
De winnaar van deze wedstrijd wint het WK, let op mijn woorden

Marcel²
Pruut schreef:
DUITSLAND - ARGENTINIE
De winnaar van deze wedstrijd wint het WK, let op mijn woorden

Ik denk ook dat het 1 van deze twee wordt, en denk zelf aan Duitsland. Zeg ik het weer maar mijn gevoel zegt het.

Ace
musicboy schreef:
Enfin, leve Argentinië, 4 Argentijnen intussen bij Anderlecht!

Riquelme, Messi, Ayala en Crespo? Of ben ik niet goed geinformeerd?

Geweldig overigens dat Australie eruit is. Ik heb daar zoals zo vaak aangegeven niets mee en de Hiddink-verafgoding wordt we zo ook weer bespaard. Het kan niet beter...

Mazzel van de Italianen? Tegen Italianen heb je altijd het gevoel dat je beter bent, maar je wint praktisch nooit. Dat noem ik geen mazzel meer.

Italië zou Oekraïne normaal gesproken moeten kunnen veslaan. Inmiddels hebben ze 23 duels op rij niet verloren. Toch kan ik me niet voorstellen dat de winnaar van Duitsland - Argentinië níet de finale haalt. Een halve finale dus maximaal voor Lippi.

Uitslagen voor vandaag:

Brazilie - Ghana 2 - 0
Spanje - Frankrijk 3 - 2

Marcel²
Brazilie - Ghana 4 - 0
Spanje - Frankrijk 1- 3

Die bovenste doet wel pijn, maar ik denk dat Ghana geen kans heeft jammer genoeg.

Nog even een tussenstand van de poule:

1 psychonaatje 185
2 skuhravy 166
3 Lukas 159
4 snowman 158
5 platedraaier 148
6 Toon1 146
7 Reijersen 144
8 L_T_B 143
9 HammerHead 142
10 jacom 140
11 Jazper 135

Dat noem ik geen mazzel meer.

De slechtste schwalbe in de historie van het voetbal bevorderd tot penalty in de allerlaatste minuut, dát is mazzel.

BoordAppel schreef:
(quote)

De slechtste schwalbe in de historie van het voetbal bevorderd tot penalty in de allerlaatste minuut, dát is mazzel.
Dat is nog vriendelijk omschreven

BoordAppel schreef:
(quote)

Dan is het geen slechte schwalbe, want de scheids trapt er in. Dan is het juist een goede schwalbe.. Wel verschrikkelijk zuur dat de scheids erin trapt, natuurlijk.

BoordAppel schreef:
(quote)

En ik noem dat corruptie.

Klumpie schreef:
(quote)

En ik noem dat corruptie.

Daar riekt het inderdaad naar.

Ace
BoordAppel schreef:
(quote)

Ok, daar heb je gelijk in. Ik had specifieker moeten zijn: het feit dat je altijd het gevoel hebt dat je beter bent dan Italianen, maar vrijwel nooit wint, kan niet komen doordat ze altijd mazzel hebben.

Dan is het geen slechte schwalbe, want de scheids trapt er in. Dan is het juist een goede schwalbe.. Wel verschrikkelijk zuur dat de scheids erin trapt, natuurlijk.

Nou, de scheids stond er echt vlak op dus die had net als ons toeschouwers gewoon kunnen zien dat er echt totaal niets aan de hand was. Het is vooral een onvergeeflijke blunder van de scheidsrechter. Het was echt gewoon belachelijk, de slechtste beslissing van een scheids op dit toernooi tot nu toe (en dat zegt wat).

het feit dat je altijd het gevoel hebt dat je beter bent dan Italianen, maar vrijwel nooit wint, kan niet komen doordat ze altijd mazzel hebben.

Dat is waar. Het blijven meesters in verdedigen.

Kos
Vooral Cannavaro speelt zn beste toernooi ooit volgens mij.

Brazilie - Ghana 3-1
Spanje - Frankrijk 2-1

Brazilie - Ghana 2-1
Spanje - Frankrijk 2-0

Kos schreef:
Vooral Cannavaro speelt zn beste toernooi ooit volgens mij.

Jazekers!!

Brazilie - Ghana 2-3
Spanje - Frankrijk 4-0

Vandaag gaan we weer eens wat leuke wedstrijden met veel doelpunten zijn

Brazilie - Ghana 2-2, Brazilie wint na strafschoppen
Spanje - Frankrijk 2-0

Brazilie - Ghana 1-2
Spanje - Frankrijk 3-0

Opvallend hoe de meesten hopen op Ghana

Brazilië - Ghana: 3-1
Spanje - Frankrijk: 2-1

Edit: Ow, dat is hetzelfdat als Toon1 zie ik nu... Ach, ik laat het gewoon staan.

Brazilië - Ghana 4-0
Spanje - Frankrijk 2-1

Ik hoop niet op Ghana. Ik hoop dat we nu eindelijk écht Brazilië gaan zien.

Ace
Brazilie - Ghana 3-0
Spanje - Frankrijk 2-1 (na verlenging)

Ik heb ook niets met hard rennende Afrikanen. Doe mij Brazillie maar en ik hoop dat ze dus nu eindelijk hun ware gezicht laten zien. Al is het alleen maar omdat Kaka de beste speler ter wereld is

DutchViking
Brazilie - Ghana 1-2
Spanje - Frankrijk 0-1

Brazilië mag van mij zo snel mogelijk weer terug naar huis. Ghana heeft tot nu toe op dit toernooi veel leuker voetbal laten zien (tegen Tsjechië en ook af en toe tegen de VS, tegen Italië kwamen ze er eigenlijk niet echt aan te pas) dan Brazilië. Ik hoop dat ze - ondanks de afwezigheid van Essien - hun goede vorm kunnen behouden tegen Brazilië.

De Fransen hebben het licht gezien en de oude sterren van weleer spelen weer als in hun beste dagen. In de volgende ronde krijgen ze klop van Ghana

Kaka is nog niet de beste speler van de wereld, wel één van de beste. Kaka heeft wel potentie om de beste speler te worden.

Ik kan zo één twee drie geen betere verzinnen eigenlijk. Iemand?

Dat is appels met peren vergelijken. Hoe kun je nou zeggen die topverdediger is beter dan Kaka??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:05 uur

geplaatst: vandaag om 00:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.