Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2006, 19:59 uur
VanDeGriend schreef:
Mensen houden van statistieken, dus ga zo door! Ik kwam er ook 1 tegen:
Tegendoelpunten Nederlands Elftal
1e ronde: 1 goal
2e ronde: 1 goal
Kwartfinale: 0 goals
Halve finale: 0 goals
Finale: 0 goals
Met name de prestaties vanaf de tweede ronde zijn indrukwekkend
Mensen houden van statistieken, dus ga zo door! Ik kwam er ook 1 tegen:
Tegendoelpunten Nederlands Elftal
1e ronde: 1 goal
2e ronde: 1 goal
Kwartfinale: 0 goals
Halve finale: 0 goals
Finale: 0 goals
Met name de prestaties vanaf de tweede ronde zijn indrukwekkend

0
geplaatst: 29 juni 2006, 20:07 uur
Schijnt dat Blatter geroepen heeft dat dit het beste WK allertijden is. Hiermee bedoelt hij eigenlijk het best bekeken WK: dus kassa voor de FIFA en zakkenvuller Blatter. FIFA kiest dus duidelijk niet voor het voetbal, maar voor de centen. Dat wisten we natuurlijk al, zeker met de komst van melkkoeien als de Champions League, maar wordt maar weer eens bevestigd.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 21:20 uur
Helaas wel, en uitgerekend de twee mooist spelende ploegen spelen morgen om 17:00 tegen elkaar. 
Wat geven jullie Van Basten trouwens voor cijfer?
Ik houdt het op een 4+
- Huntelaar niet mee
- Davids/Makaay genegeerd
- Aanvallend/aantrekkelijk/dominant voetbal?
- Slechts de laatste 16 gehaald terwijl veel landen matig spelen
- Niet-fitte Ajax spelers krijgen de voorkeur boven v. Bommel
- En dan het ergste: Nederland is in de hele wereld AFGEMAAKT

Wat geven jullie Van Basten trouwens voor cijfer?
Ik houdt het op een 4+
- Huntelaar niet mee
- Davids/Makaay genegeerd
- Aanvallend/aantrekkelijk/dominant voetbal?
- Slechts de laatste 16 gehaald terwijl veel landen matig spelen
- Niet-fitte Ajax spelers krijgen de voorkeur boven v. Bommel
- En dan het ergste: Nederland is in de hele wereld AFGEMAAKT
0
geplaatst: 29 juni 2006, 21:46 uur
Ik geef hem een 7. Nederland heeft nog nooit zo'n goede kwalificatie gespeelt, nog niet eerder -dacht ik- zo snel voor de tweede ronde geplaatst. Ok Huntelaar had mee gemoeten maar of het dan.........Davids niet mee? Terecht. Onrustzaaier. En je moet een keer een nieuwe ploeg samenstellen. Makaay? Goede clubvoetballer, maar bij het Nederlands efltal? Nee helaas. Geen dominant voetbal? Ja he ok dat is jammer, maar goed de toekomst zal uitwijzen dat wij alsnog dominant en aanvallend voetbal zullen spelen. Dat weet ik zeker. En ja de tegenstanders waren gewoon goed.
Ik zie liever ook mooi aanvallend voetbal, maar he we zijn we erg verwend.
Ik zie liever ook mooi aanvallend voetbal, maar he we zijn we erg verwend.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 21:57 uur
- Aanvallend/ dominant voetbal: 4
- Selectiebeleid: 4
- Communicatie: 7
- Resultaten: 6
- Wisselbeleid: 4
En dat is gemiddeld: een 5
- Selectiebeleid: 4
- Communicatie: 7
- Wisselbeleid: 4
En dat is gemiddeld: een 5
0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:08 uur
HiLL schreef:
Ik geef hem een 7. Nederland heeft nog nooit zo'n goede kwalificatie gespeelt, nog niet eerder -dacht ik- zo snel voor de tweede ronde geplaatst.
Ik geef hem een 7. Nederland heeft nog nooit zo'n goede kwalificatie gespeelt, nog niet eerder -dacht ik- zo snel voor de tweede ronde geplaatst.
Helemaal mee eens. Een verademing na de deceptie met Louis van Gaal als bondscoach die als doelsteling had wereldkampioen worden en niet eens de kwalificatie doorkwam. Met het selectiebeleid was ik het niet altijd eens. De beste speler van de eredivsie thuislaten is zeker achteraf gezien, een ongelukige keuze geweest. De kwestie -Van Bommel blijft wel interessant. Beide tegengoals werden gemaakt door de directe tegenstander van Van Bommel. Terwijl hij wist dat Van Basten hem een tijdje niet heeft geselecteerd juist vanwege het feit dat Van Bommel te vaak z'n man laat lopen.
Wat mij ten slotte nog het meest is opgevallen aan het spel van oranje dat de handelings-/ balsnelheid zo laag was ten opzichte van andere teams.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:31 uur
Ik snap niet dat de kwalificatiereeks zo geprezen wordt. Nederland hoort zich ALTIJD te kwalificeren, en of dat met een eerste of tweede plaats gebeurd interesseert me geen moer. Bovendien waren het grotendeels slaapverwekkende wedstrijden met als dieptepunt de aflsuiter tegen Macedonië. Op een WK, dáár moet het gaan gebeuren. De buitenlandse pers heeft Oranje compleet met de grond gelijk gemaakt en die kwalificatie zijn ze weer héél snel vergeten. Van Basten mag wél blijven omdat er even niks is.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:50 uur
Gaat vooral op de manier waarop. Zo gemakkelijk. Zelf wil ik het liefst Hiddink weer. Wie niet? Beste WK na '74/'78 is '98 geweest.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 22:51 uur
Ik geef v. Basten een 5,5.
Natuurlijk heeft hij het in de kwalificatie qua resultaat goed gedaan, maar het waren allemaal (op Tsechië na)
matige tegenstanders dus niet meer dan logisch dat we ons gemakkelijk gekwalificeerd hebben. We moeten trouwens niet vergeten dat Nederland slecht gespeeld heeft en v.d. Sar heeft ons heel wat punten bezorgd.
Maar goed ik was tevreden want hij haalde resultaat en daar gaat het uiteindelijk om. Maar goed dan komt het WK en dan moet je er staan. v. Basten heeft zich 2 jaar lang goed voorbereid, goed gepresteerd dus ik had er alle vertrouwen in. Maar dan maakt hij een cruciale fout door lichtgewicht Sneijder met de punt naar achteren te laten spelen. HOE DOM KAN JE ZIJN!!!!!!! Nederland is compleet overlopen omdat Sneijder té aanvallend speelde en té weinig fysiek heeft. Daardoor speelde Cocu en v. Bommel ook stukken minder. Ze konden totaal niet in hun rol spelen en dat ging ten koste van hun eigen spel.
Maar goed, ik (en vele anderen) zullen het wel verkeerd zien want v. Basten vind dat Sneijder een prima toernooi heeft gespeeld. Verder vind ik het verbazingwekkend dat v. Basten er niet in geslaagd is Nederland een gezicht te geven. Allemaal ideale schoonzonen die niks zeggen of mogen zeggen. (v. Bommel, v. Persie) Het ziet er gewoon niet uit, ze hebben nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld. Kijk als je resultaat haalt hoor je er niemand over. Na 2 wedstrijden was er een hallelujah stemming terwijl ze stom geluk gehad hebben. Maar nu liggen we er veel te vroeg uit en v. Basten moet toch eens gaan nadenken. Kijk, dat hij zijn eigen weg gaat vind ik mooi, maar als hij er in 2 jaar tijd niet in slaagt een elftal te smeden en zichzelf ongeloofwaardig maakt met bepaalde keuzes vraag ik me af of hij wel geschikt is voor dit vak.
Dat we te weinig kwaliteit is lariekoek, je moet alleen wel de kwaliteit hebben om er een elftal van te maken. v. Basten is dat duidelijk niet gelukt en ik vraag me af of hij dat in de toekomst wel voor elkaar krijgt.
Verder is het zo dat de buitenlandse pers over dit NL elftal moet lachen en er ook geen touw aan vast kan knopen, we worden gewoon uitgelachen! Ik begin te verlangen naar Advocaat, met hem speelden we nog herkenbaar voetbal en werden de juiste spelers opgesteld. Marco, je hebt me zwaar teleurgesteld, je bent voor mij ongeloofwaardig geworden. 5,5 voor de moeite.
Natuurlijk heeft hij het in de kwalificatie qua resultaat goed gedaan, maar het waren allemaal (op Tsechië na)
matige tegenstanders dus niet meer dan logisch dat we ons gemakkelijk gekwalificeerd hebben. We moeten trouwens niet vergeten dat Nederland slecht gespeeld heeft en v.d. Sar heeft ons heel wat punten bezorgd.
Maar goed ik was tevreden want hij haalde resultaat en daar gaat het uiteindelijk om. Maar goed dan komt het WK en dan moet je er staan. v. Basten heeft zich 2 jaar lang goed voorbereid, goed gepresteerd dus ik had er alle vertrouwen in. Maar dan maakt hij een cruciale fout door lichtgewicht Sneijder met de punt naar achteren te laten spelen. HOE DOM KAN JE ZIJN!!!!!!! Nederland is compleet overlopen omdat Sneijder té aanvallend speelde en té weinig fysiek heeft. Daardoor speelde Cocu en v. Bommel ook stukken minder. Ze konden totaal niet in hun rol spelen en dat ging ten koste van hun eigen spel.
Maar goed, ik (en vele anderen) zullen het wel verkeerd zien want v. Basten vind dat Sneijder een prima toernooi heeft gespeeld. Verder vind ik het verbazingwekkend dat v. Basten er niet in geslaagd is Nederland een gezicht te geven. Allemaal ideale schoonzonen die niks zeggen of mogen zeggen. (v. Bommel, v. Persie) Het ziet er gewoon niet uit, ze hebben nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld. Kijk als je resultaat haalt hoor je er niemand over. Na 2 wedstrijden was er een hallelujah stemming terwijl ze stom geluk gehad hebben. Maar nu liggen we er veel te vroeg uit en v. Basten moet toch eens gaan nadenken. Kijk, dat hij zijn eigen weg gaat vind ik mooi, maar als hij er in 2 jaar tijd niet in slaagt een elftal te smeden en zichzelf ongeloofwaardig maakt met bepaalde keuzes vraag ik me af of hij wel geschikt is voor dit vak.
Dat we te weinig kwaliteit is lariekoek, je moet alleen wel de kwaliteit hebben om er een elftal van te maken. v. Basten is dat duidelijk niet gelukt en ik vraag me af of hij dat in de toekomst wel voor elkaar krijgt.
Verder is het zo dat de buitenlandse pers over dit NL elftal moet lachen en er ook geen touw aan vast kan knopen, we worden gewoon uitgelachen! Ik begin te verlangen naar Advocaat, met hem speelden we nog herkenbaar voetbal en werden de juiste spelers opgesteld. Marco, je hebt me zwaar teleurgesteld, je bent voor mij ongeloofwaardig geworden. 5,5 voor de moeite.
0
geplaatst: 29 juni 2006, 23:02 uur
Dat de voetbalwereld Nederland niet meer herkent, dat vind ik het ergste
0
geplaatst: 30 juni 2006, 00:06 uur
- Aanvallend/ dominant voetbal: 4 (Niet gezien, op eerste 20 min. na soms)
- Selectiebeleid: 7 (Huntelaar had t verschil niet gemaakt. Davids eventueel wel. Verder prima)
- Communicatie: 8 (Is iedereen t wel over eens denk ik)
- Resultaten: 6 (2 tegendoelpunten in 4 loodzware wedstrijden + goede kwalificatie. Toch 2e ronde eruit)
- Wisselbeleid: 7 (Ik ben het zo goed als altijd met hem eens geweest qua wissels)
En dat is gemiddeld: een 6,4
Hij komt in aanmerking voor een herkansing dus. Het kan duidelijk wel beter...
- Selectiebeleid: 7 (Huntelaar had t verschil niet gemaakt. Davids eventueel wel. Verder prima)
- Communicatie: 8 (Is iedereen t wel over eens denk ik)
- Resultaten: 6 (2 tegendoelpunten in 4 loodzware wedstrijden + goede kwalificatie. Toch 2e ronde eruit)
- Wisselbeleid: 7 (Ik ben het zo goed als altijd met hem eens geweest qua wissels)
En dat is gemiddeld: een 6,4
Hij komt in aanmerking voor een herkansing dus. Het kan duidelijk wel beter...
0
geplaatst: 30 juni 2006, 00:10 uur
- Aanvallend/ dominant voetbal: 4
- Selectiebeleid: 5
- Communicatie: 6
- Wisselbeleid: 5
gemiddeld: 5,2 >> onvoldoende!
- Selectiebeleid: 5
- Wisselbeleid: 5
gemiddeld: 5,2 >> onvoldoende!
0
geplaatst: 30 juni 2006, 08:15 uur
Selectiebeleid: 7
- Prima dat hij over het paard getilde recalcitrante pseudo-vedettes als Seedorf en Davids thuislaat.
- Jammer dat hij lichte kabouter ploppige Ajax-jeugd bevoordeelt in selectie en evaluatie
- Goed dat hij nieuwe spelers een kans geeft en daarbij verder kijkt dan de top 3.
Opstellingen: 6
- Logische keuzes in achterhoede en verdediging.
- Middenveld is te licht met en Sneijder en Vd Vaart
Resultaten: 5
- Leuk dat je geplaatst bent. Maar de zeges op Tsjechie waren geflatteerd. En het WK heeft geleerd dat Tsjechie z'n beste tijd gehad heeft.
- De voorrondes goed doorgekomen. Maar dan direct sneuvelen. Dan ben je dus niet in het toernooi gegroeid.
Zelfkritisch: 2
- Hoe kun je nu zeggen dat er progressie is als er vrijwel geen combinatie wordt gemaakt, als het middenveld weigert bij te sluiten en als werkelijke alle doelpunten het gevolg zijn van individuele acties. Ga eens een wedstrijd van Duitsland bekijken Marco!
Communicatie met de pers: 8
Van Basten communiceert relaxed met de pers. Een verademing ten opzichte van de autistische van Gaal en de overspannen Advocaat.
6- is dus een mooi cijfer...
- Prima dat hij over het paard getilde recalcitrante pseudo-vedettes als Seedorf en Davids thuislaat.
- Jammer dat hij lichte kabouter ploppige Ajax-jeugd bevoordeelt in selectie en evaluatie
- Goed dat hij nieuwe spelers een kans geeft en daarbij verder kijkt dan de top 3.
Opstellingen: 6
- Logische keuzes in achterhoede en verdediging.
- Middenveld is te licht met en Sneijder en Vd Vaart
Resultaten: 5
- Leuk dat je geplaatst bent. Maar de zeges op Tsjechie waren geflatteerd. En het WK heeft geleerd dat Tsjechie z'n beste tijd gehad heeft.
- De voorrondes goed doorgekomen. Maar dan direct sneuvelen. Dan ben je dus niet in het toernooi gegroeid.
Zelfkritisch: 2
- Hoe kun je nu zeggen dat er progressie is als er vrijwel geen combinatie wordt gemaakt, als het middenveld weigert bij te sluiten en als werkelijke alle doelpunten het gevolg zijn van individuele acties. Ga eens een wedstrijd van Duitsland bekijken Marco!
Communicatie met de pers: 8
Van Basten communiceert relaxed met de pers. Een verademing ten opzichte van de autistische van Gaal en de overspannen Advocaat.
6- is dus een mooi cijfer...
0
geplaatst: 30 juni 2006, 08:21 uur
- Aanvallend/ dominant voetbal: 5
- Selectiebeleid: 6
- Wisselbeleid: 6
5,8 dus
5,8 dus

0
Ace
geplaatst: 30 juni 2006, 09:18 uur
- Aanvallend/ dominant voetbal: 3
- Communicatie: 8
- Resultaten: 5
5,6 :0
Rustig hier... De serieuze mensen blijven over. Het kaf scheidt zich duidelijk van het koren. Rayman heeft een ander topic gevonden, lekker hoor.
5,6 :0
Rustig hier... De serieuze mensen blijven over. Het kaf scheidt zich duidelijk van het koren. Rayman heeft een ander topic gevonden, lekker hoor.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 09:46 uur
- Opstellingen: 6
6,2. Valt dus mee. Ik vind een 6,2 wel terecht. Het is zijn eerste tournooi en ik vind dat v. Basten zich prima verwoord tijdens de persconferenties, etc. Minpunt is dat het NL-elftal nog nooit echt goed en dominant heeft gespeeld onder zijn leiding.
Eigenlijk hoort v.'t Schip er ook bij, want ze zijn immers samen bondscoach.
- Opstellingen: 6
6,2. Valt dus mee. Ik vind een 6,2 wel terecht. Het is zijn eerste tournooi en ik vind dat v. Basten zich prima verwoord tijdens de persconferenties, etc. Minpunt is dat het NL-elftal nog nooit echt goed en dominant heeft gespeeld onder zijn leiding.
Eigenlijk hoort v.'t Schip er ook bij, want ze zijn immers samen bondscoach.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 09:46 uur
Kasperbert schreef:
5,8 dus
5,8 dus

Hoe kan je nou een "6" geven voor communicatie? Hij profileert zich zeer goed en is de pers altijd de baas.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:22 uur
- Selectiebeleid: 7 : Grotendeels logisch. Plaats alleen vraagtekens bij de dubbele rechtsback positie en de niet fitte v/d Vaart (maar de laatste is makkelijk achteraf praten). Hij wist van te voren dat Boulahrouz en Heitinga (en zelfs evt. Ooijer) ook rechtsback konden spelen, dus of Kromkamp of Jaliens had hij thuis kunnen laten t.g.v. een extra middenvelder of aanvaller.
- Opstellingen: 6 : Kon me vinden in de startopstelling a/h begin v/h toernooi, maar hij had later in het toernooi betere keuzes kunnen maken.
- Aanvallend/ dominant voetbal: 4 : niet gezien, dat we op dit gebied onze reputatie volledig verspeeld hebben is inderdaad nog wel het ergste.
- Resultaten: 6 : puur naar het resultaat kijkend, we hebben de "poule des doods" gemakkelijk overleefd. We moeten dit team ook niet overschatten maar er had zeker meer in gezeten, dus een 6.
- Communicatie: 8: valt niet veel op aan te merken.
- Wisselbeleid: 5: De wissels hebben nooit een kanteling v/d wedstrijd veroorzaakt. Wat mij betreft kwam m.n. uit z'n wisselbeleid tegen Portugal zijn onervarenheid als coach bovendrijven.
Totaal: 6,2.
- Opstellingen: 6 : Kon me vinden in de startopstelling a/h begin v/h toernooi, maar hij had later in het toernooi betere keuzes kunnen maken.
- Aanvallend/ dominant voetbal: 4 : niet gezien, dat we op dit gebied onze reputatie volledig verspeeld hebben is inderdaad nog wel het ergste.
- Resultaten: 6 : puur naar het resultaat kijkend, we hebben de "poule des doods" gemakkelijk overleefd. We moeten dit team ook niet overschatten maar er had zeker meer in gezeten, dus een 6.
- Communicatie: 8: valt niet veel op aan te merken.
- Wisselbeleid: 5: De wissels hebben nooit een kanteling v/d wedstrijd veroorzaakt. Wat mij betreft kwam m.n. uit z'n wisselbeleid tegen Portugal zijn onervarenheid als coach bovendrijven.
Totaal: 6,2.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:35 uur
Ace schreef:
Rayman heeft een ander topic gevonden, lekker hoor.
Rayman heeft een ander topic gevonden, lekker hoor.
Rayman bemoeit zich niet meer met mensen die niet serieus kunnen zijn. Het is hier geen speeltuin!

0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:41 uur
- Selectiebeleid 5: Huntelaar spreekt voor zich en ik miste wel een type Makaay, gewoon erin schieten die bal zeg maar. Ook al zegt Hill dat hij zich alleen op clubniveau bewezen heeft, dat geldt natuurlijk ook voor Van Nistelrooy. Voor de rest weinig aanmerkingen, maar als een Nederlandse coach de aanval verkeerd inschat krijg je een 5.
- Opstellingen 6: Tja, met het selectiebeleid in het achterhoofd was er niet veel anders te verzinnen dan deze opstellingen.
- Aanvallend/ dominant voetbal 2: niks van gemerkt, we kunnen een balletje in de ploeg houden tot het gevaarlijk wordt, dan volgt de kansloze steekpass. Het ergste vind ik dat Van Basten die Robben niet aan zijn kippenverstand heeft kunnen peuteren dat hij moet ophouden met die vallende ziekte, het werkt tegen het Nederlands elftal. Same same voor Mark van Bommel. Ik heb met grote schaamte de buitenlandse commentaren gelezen.
- Resultaten 5: Net niet voldoende, omdat we na de voorronde niet meer gewonnen hebben en ons voor de triljoneste keer door de Portugezen hebben laten flikken, als naïeve kinderen.
- Communicatie 4: Jongens, wat interesseert mij het nou hoe de bondscoach communiceert. Jullie bedoelen waarschijnlijk dat hij ontspannen was en grapjes maakte en zich droog-onderkoeld presenteerde. Big deal. Dat Van Gaal en Advocaat zo overspannen waren (genant zelfs af en toe) zegt misschien ook wel iets over hun inzet, hun passie, obsessie wellicht. Van Basten communiceerde helemaal niks, hij hield het gezellig.
- Wisselbeleid: 5: Weet iemand hier eigenlijk hoe vaak de zgn. pinch-hitters ook daadwerkelijk een beslissing forceren? Mij geeft het in ieder geval vaak het gevoel van jongens-ik-weet-het-ook-niet-meer als Vennegoor zijn jasje uitdoet.
Marco van Basten is een grote held van mij, maar als bondscoach heeft hij volledig gefaald. Hij lijkt ook wel de enige die niet baalt. Gemiddeld: 4,5, omdat het zo'n mooie ochtend is.
Edit: lees net ook nog dat hij de bui al voelde hangen en Cruijff twee keer heeft benaderd om coach te zijn tijdens het toernooi. Helemaal een raar verhaal zeg.
- Opstellingen 6: Tja, met het selectiebeleid in het achterhoofd was er niet veel anders te verzinnen dan deze opstellingen.
- Aanvallend/ dominant voetbal 2: niks van gemerkt, we kunnen een balletje in de ploeg houden tot het gevaarlijk wordt, dan volgt de kansloze steekpass. Het ergste vind ik dat Van Basten die Robben niet aan zijn kippenverstand heeft kunnen peuteren dat hij moet ophouden met die vallende ziekte, het werkt tegen het Nederlands elftal. Same same voor Mark van Bommel. Ik heb met grote schaamte de buitenlandse commentaren gelezen.
- Resultaten 5: Net niet voldoende, omdat we na de voorronde niet meer gewonnen hebben en ons voor de triljoneste keer door de Portugezen hebben laten flikken, als naïeve kinderen.
- Communicatie 4: Jongens, wat interesseert mij het nou hoe de bondscoach communiceert. Jullie bedoelen waarschijnlijk dat hij ontspannen was en grapjes maakte en zich droog-onderkoeld presenteerde. Big deal. Dat Van Gaal en Advocaat zo overspannen waren (genant zelfs af en toe) zegt misschien ook wel iets over hun inzet, hun passie, obsessie wellicht. Van Basten communiceerde helemaal niks, hij hield het gezellig.
- Wisselbeleid: 5: Weet iemand hier eigenlijk hoe vaak de zgn. pinch-hitters ook daadwerkelijk een beslissing forceren? Mij geeft het in ieder geval vaak het gevoel van jongens-ik-weet-het-ook-niet-meer als Vennegoor zijn jasje uitdoet.
Marco van Basten is een grote held van mij, maar als bondscoach heeft hij volledig gefaald. Hij lijkt ook wel de enige die niet baalt. Gemiddeld: 4,5, omdat het zo'n mooie ochtend is.
Edit: lees net ook nog dat hij de bui al voelde hangen en Cruijff twee keer heeft benaderd om coach te zijn tijdens het toernooi. Helemaal een raar verhaal zeg.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:47 uur
ettettummu schreef:
Ik ook. De hele wereldpers heeft Nederland volledig de grond ingestampt en terecht. Verder is Van Basten totaal niet (zelf)kritisch door te zeggen dat hij geen dingen anders zal doen volgende keer - oftwel geen fouten heeft gemaakt - en beweerd dat Sneijder een prima toernooi gespeeld heeft. Op weg naar het EK van 2008 plijt ik voor een middenveld met Stijn Schaars en Mark van Bommel voor de fysieke kracht . Zonder v/d Sar wordt zelfs de kwalificatie al moeilijk. Noodzaak dus dat hij verder gaat.
0
Ace
geplaatst: 30 juni 2006, 10:53 uur
Van Bommel? Die heeft het hele WK praktisch geen goede bal gegeven. Of heb ik een ander WK gegekeken? Typisch zo'n geval van goed bij zijn club, dramatisch bij het NL elftal. Alsof het een soort syndroom is... Die Schaars is wel een serieus talent, maar eerst maar eens kijken hoe hij zich manifesteert tussen de echt grote jongens.
Van der Sar is 1 van de beste keepers ter wereld, maar dat we ons nadat hij gestopt is niet meer kwalificeren voor een groot toernooi lijkt me wat overdreven
Van der Sar is 1 van de beste keepers ter wereld, maar dat we ons nadat hij gestopt is niet meer kwalificeren voor een groot toernooi lijkt me wat overdreven

0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:54 uur
Zal ik maar eens de aftrap geven voor de voorspellingen voor vandaag.
Duitsland - Argentinie 1 - 2
Italie - Oekraine 1 - 1 en Oekraine wnp.
Duitsland - Argentinie 1 - 2
Italie - Oekraine 1 - 1 en Oekraine wnp.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 10:56 uur
Van Bommel krijgt van Cruijff/Bassie totaal geen vertrouwen. Niet meer dan logisch dat hij vaak matig speelt. En toen hij tijdens de wedstrijd Portugal eindelijk z'n draai had gevonden werd hij gewisseld!?! Tja... Van Basten heeft 10 jaar lang geen voetbal gevolgd en dat heeft hem gewoon opgebroken. Hij denkt onrealistisch dat hij is je met 11 ideale schoonzonen kampioen wordt terwijl je minstens 2/3 échte killers in je team moet hebben.
Duitsland - Argentinië 2-1 (Ballack 93ste minuut)
Italië - Oekraïne 1-0
Duitsland - Argentinië 2-1 (Ballack 93ste minuut)
Italië - Oekraïne 1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.