Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2006, 12:11 uur
Ik hoop op Argentinië, maar het zal wel Duitsland worden. Veel doelpunten in ieder geval:
Duitsland - Argentinië 3-2
Italië is gebrand op een overwinning:
Italië - Oekraïne 3-0
Duitsland - Argentinië 3-2
Italië is gebrand op een overwinning:
Italië - Oekraïne 3-0
0
geplaatst: 30 juni 2006, 13:22 uur
avdj schreef:
Van Bommel krijgt van Cruijff/Bassie totaal geen vertrouwen. Niet meer dan logisch dat hij vaak matig speelt.
Van Bommel krijgt van Cruijff/Bassie totaal geen vertrouwen. Niet meer dan logisch dat hij vaak matig speelt.
Hoe kan het nou dat hij juist die fouten beging waardoor hij tijdelijk buiten de selectie viel? Twee keer z'n directe tegenstander kwijt, twee keer een tegendoelpunt. Goed, tegen Ivoorkust werd z'n positie niet overgenomen toen hij langs de kant stond om z'n broekje te wisselen, dus dit mogen meer mensen zich aanrekenen.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 13:25 uur
avdj schreef:
Van Bommel krijgt van Cruijff/Bassie totaal geen vertrouwen. Niet meer dan logisch dat hij vaak matig speelt
Van Bommel krijgt van Cruijff/Bassie totaal geen vertrouwen. Niet meer dan logisch dat hij vaak matig speelt
Volgens mij worden hier zaken omgedraaid.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 14:18 uur
Duitsland - Argentinië 3-0
Italië - Oekraïne 2-1
Duitsland gaat Argentinië vernederen, gewoon een gevoel.
Italië - Oekraïne 2-1
Duitsland gaat Argentinië vernederen, gewoon een gevoel.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 14:23 uur
Als Sneijder alle vrij trappen/corners dramatisch neemt mag hij gewoon blijven staan en v/d Vaart komt rechtstreeks vanuit het ziekenhuis in de bais terecht. Bassie kijkt gewoon met een Ajax bril op, neem ook al de 'extreem goede' technische staf. Marco heeft Oranje voor paal gezet en dat vergeef ik hem niet zomaar.
0
DutchViking
geplaatst: 30 juni 2006, 14:39 uur
Duitsland - Argentinië 1-2
De Argentijnen scoren blessuretijd de 1-1, waarna Messi het in de verlenging afmaakt. Exit Duitsland
Italië - Oekraïne 3-0
Oekraïne is denk ik geen partij voor deze Italiaanse ploeg.
Helaas kan ik beide wedstrijden i.v.m. mijn werk niet zien
De Argentijnen scoren blessuretijd de 1-1, waarna Messi het in de verlenging afmaakt. Exit Duitsland

Italië - Oekraïne 3-0
Oekraïne is denk ik geen partij voor deze Italiaanse ploeg.
Helaas kan ik beide wedstrijden i.v.m. mijn werk niet zien

0
geplaatst: 30 juni 2006, 15:52 uur
Duitsland - Argentinië 1-3 (hoop ik dan
)
Italië - Oekraïne 1-0
)Italië - Oekraïne 1-0
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:18 uur
Hopelijk krijgt Milevski net als Messi natuurlijk ook meer speeltijd nu Voronin geblesseerd is ! Ze geven beide kleur aan het spel en verdienen in mijn ogen een basisplaats !
0
geplaatst: 30 juni 2006, 17:09 uur
Duitsland - Argentinië 1-2
Italië - Oekraïne 1-0 (helaas, zie Italie van al deze landen het liefst er zo snel mogelijk uit)
Italië - Oekraïne 1-0 (helaas, zie Italie van al deze landen het liefst er zo snel mogelijk uit)
0
geplaatst: 30 juni 2006, 18:55 uur
Jazeker.
Maar over een half uur hoef ik hem niet meer blij te zien.
Maar over een half uur hoef ik hem niet meer blij te zien.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:44 uur
Sterke wedstrijd, die knokpartij is wel een beetje heel erg jammer 

0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:48 uur
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:49 uur
Waarom kijk ik ook 
Uit vrees voor een levenslange ban alhier, beperk ik mij tot het volgende: wat een *** toernooi

Uit vrees voor een levenslange ban alhier, beperk ik mij tot het volgende: wat een *** toernooi
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:51 uur
Gary Lineker heeft weer gelijk gekregen. Die coach van Argentinië heeft dit veroorzaakt, wat een gigantische domme wissels. 

0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:52 uur
Het leek idd Marco wel. Hoe kun je nou toch Cruz voor Crespo inzetten
0
geplaatst: 30 juni 2006, 19:54 uur
avdj schreef:
Als Sneijder alle vrij trappen/corners dramatisch neemt mag hij gewoon blijven staan en v/d Vaart komt rechtstreeks vanuit het ziekenhuis in de bais terecht. Bassie kijkt gewoon met een Ajax bril op, neem ook al de 'extreem goede' technische staf. Marco heeft Oranje voor paal gezet en dat vergeef ik hem niet zomaar.
Sneijder, Babel, vd Vaart en Heitinga waren gewoon lachertjes in de selectie. Kregen ook nog eens ruim speeltijd.
Ik vraag mij af of van Basten ook gekeken heeft naar Frankrijk - Spanje. Ook hier kregen de jonkies klop van de ervaren spelers, die weliswaar uitgeblust ogen, maar weten wanneer de topprestaties echt gevraagd worden en er dan ook staan.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 20:11 uur
VanDeGriend schreef:
Waarom kijk ik ook
Waarom kijk ik ook

Mag je het woord *** hier niet gebruiken dan??
Verder volle be-aming

Of mag ik dat woord ook niet gebruiken? Ach kan mij het schelen! BE-AMING, BE-AMING, BE-AMING, BE-AMING

0
geplaatst: 30 juni 2006, 20:21 uur
Ik gunde vooral Cambiasso die misser... pff wat een vreselijke gast!
0
Omayyad
geplaatst: 30 juni 2006, 20:29 uur
bubbachups schreef:
Jullie waren toch niet voor Argentinië hoop ik?
Jullie waren toch niet voor Argentinië hoop ik?
Tot aan de 1-0 was ik wel voor Argentinië, maar door het angsthazenspel werd ik steeds meer voor Duitsland.
0
Omayyad
geplaatst: 30 juni 2006, 20:37 uur
bloempje24 schreef:
Sneijder, Babel, vd Vaart en Heitinga waren gewoon lachertjes in de selectie. Kregen ook nog eens ruim speeltijd.
Ik kan maar niet begrijpen dat Van Basten weinig tot geen kritiek krijgt in de Nederlandse pers... Is de Ajax-lobby dan zo machtig in ons land?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.