MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Ja, verschrikkelijk. Vraag me af of de Italiaanse pers ook zo kritisch is geweest over het optreden van meneer Di Rossi.

Italianen hebben het wel voor elkaar gekregen, Frings is voor de halve finale geschorst. Gevoelig gemis aan Duitse zijde schat ik zo in.

El Ninjo schreef:
Italianen hebben het wel voor elkaar gekregen, Frings is voor de halve finale geschorst. Gevoelig gemis aan Duitse zijde schat ik zo in.

Toch ook Frings' eigen stomme schuld.

Maar niet netjes van de Italianen.

Nog 4 over. Laat Portugal maar winnen. Ze schakelden Robben en co uit, haha.
Als het Portugal niet wordt, dan maar Italië.
Zolang het maar de Fransen en de Duitsers niet zijn.

De toon is wel gezet voor deze halve finale Het zou best nog wel eens tegen de Italianen kunnen gaan werken. Duitsers zullen nu nog gemotiveerder aan de aftrap verschijnen.

Lompe en vuile speler die Frings , hopelijk veegt Italïe Duitsland van het veld , al vrees ik ervoor.

Dat hoop ik ook. Italië, met schatje Materazzi.

Feit is wel dat Italïe de nodige vuile spelers - speelmethodes heeft maar kom , tegen Oekraïne waren ze goed.

O, maar ik heb die italianen ook heel hoog zitten. Ik voorspelde een finaleplaats. Het is niet altijd even spectaculair, maar die gasten kunnen gewoon goed voetballen. Cannavaro is imo de beste speler van het toernooi. Maar types als Materazzi moeten verboden worden. En die duitsers spelen best geinig en enthousiast, en Klinsmann vind ik een goeie gast, toch is het nu mooi genoeg geweest.
Ik hoop op Italië - Frankrijk. (laatste kunstje van de meester)

rayman schreef:
Het is niet altijd even spectaculair, maar die gasten kunnen gewoon goed voetballen.

Dat doen ze echter alleen als ze achterkomen . Konden op eigen kracht niet eens van Australië winnen. Kom op Ray, dit team zou een zeer onverdiende kampioen zijn.

..net als alle vier ploegen die nog over zijn toch.. of eigenlijk: Geen enkele ploeg verdiend hier wereldkampioen te worden.

Hoe vaak komt het voor dat een kampioen alleen maar knappe wedstrijden speelt Marc? En welke van de vier zou een terechte winnaar zijn dan?
De factor geluk is een onderschat fenomeen.

rayman schreef:
Hoe vaak komt het voor dat een kampioen alleen maar knappe wedstrijden speelt Marc?.

Op zich een goed punt, maar toch. Weet je wat het toppunt van depressie is: Italië dat met 1-0 voorkomt. Einde wedstrijd. Zappen.

Toppunt van depressie hoop ik al te hebben gehad: het feit dat Brazilië niet heeft (kunnen) laten zien hoe goed ze kunnen voetballen. Daar zat ik als liefhebber nou op te wachten; op Brazilië a la de finale van de Conf. Cup van vorig jaar.

Brazilië: jammer jammer jammer. Zelfs de schwalbes van Ronaldo waren te langzaam.

Wel matennaaierij dat Frings geschorst is. Mijns inziens zullen de Duitsers hierdoor alleen maar nóg meer gemotiveerd zijn.

rayman schreef:
O, maar ik heb die italianen ook heel hoog zitten. Ik voorspelde een finaleplaats. Het is niet altijd even spectaculair, maar die gasten kunnen gewoon goed voetballen. Cannavaro is imo de beste speler van het toernooi. Maar types als Materazzi moeten verboden worden. En die duitsers spelen best geinig en enthousiast, en Klinsmann vind ik een goeie gast, toch is het nu mooi genoeg geweest.
Ik hoop op Italië - Frankrijk. (laatste kunstje van de meester)

Ben het hier in grote lijnen met eens , ze kunnenzeker voetballen. Al zou Portugal - italïe toch ook een mooie mooie match kunnen worden , al gun ik Zidane z'n laatste minutes of fame.

Ace
Ik ben het Rayman eens! Beetje verdedigend ingesteld dat Italië maar imo de beste overgebleven ploeg en titelkandidaat nummer 1!

[quote]Ace schreef:
Ik ben het Rayman eens! quote]

Uiteraard.

Ace schreef:
Ik ben het Rayman eens! Beetje verdedigend ingesteld dat Italië maar imo de beste overgebleven ploeg en titelkandidaat nummer 1!

Walgelijke kutploeg. Ik hoop uiteraard op Frankrijk.

Ace
HiLL schreef:
(quote)

Walgelijke kutploeg. Ik hoop uiteraard op Frankrijk.

Dat vind ik, op Zidane na dan, nou een walgelijke kutplug... Italianen spelen verdedigend in schoonheid...

Goh sinds wanneer is het voetbal uitgevonden om te verdedigen?

Het grote nadeel van de fransen vind ik dat watje van een bondskootsj. Waarom hij de bank warm houdt met topspitsen, en Henry zich in zijn uppie de pokken laat lopen is mij een groot raadsel. Zelfde narigheid als Brazilië eigenlijk. Zo veel goede spelers, maar ze mogen niet. Triest. Frankrijk mag van mij alles winnen, maar dan moeten ze wel gaan laten zien waartoe ze in staat zijn.

Ace
HiLL schreef:
Goh sinds wanneer is het voetbal uitgevonden om te verdedigen?

Wat heeft dat er nou mee te maken? Ik zie liever een aanvallende ploeg, maar zoals zij verdedigend spelen is het ware kunst. Ze halen er ook altijd resultaat mee...

Verdedigen is de basis van de sport Hillie. Eén van de redenen waarom o.a. Nederland nog nooit iets heeft gewonnen. (m.u.v. 88 uiteraard, waarbij de factor geluk doorslaggevend was)

Ik ga werken @ nieuwe baan.

rayman schreef:
Verdedigen is de basis van de sport Hillie. Eén van de redenen waarom o.a. Nederland nog nooit iets heeft gewonnen. (m.u.v. 88 uiteraard, waarbij de factor geluk doorslaggevend was)

Hoezo was toen de factor geluk doorslaggevend.

Ik ben het wel eens met o.a. Ace (hoe is het mogelijk?) dat verdedigen de basis is van je spel en het kunst is zoals Italië verdedigt.

Nicolage Rico schreef:
Hoezo was toen de factor geluk doorslaggevend.

Ahum. Even in herinnering de goal van Kieft tegen de Ieren, de ballen op paal van Hoddle en Robson, de wedstrijd tegen de duitsers die ook zomaar de andere kant op had kunnen gaan.
Nederland speelde toen geen vlekkeloos toernooi hoor. Wordt nog wel eens vergeten.

Ace
Wij vergeten dat niet he Rayman...? Wij zijn veel ouwer als hullie...

rayman schreef:
Ahum. Even in herinnering de goal van Kieft tegen de Ieren.

Was dat geen totaal mislukt schot van Koeman die op Willems hoofd viel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:16 uur

geplaatst: vandaag om 01:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.