Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:21 uur
Maar ondertussen mag Portugal van me winnen, al was het maar omwille van Oranjes uitschakeling! Daarvoor alleen al ...
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:24 uur
lebowski schreef:
Was dat geen totaal mislukt schot van Koeman die op Willems hoofd viel?
Was dat geen totaal mislukt schot van Koeman die op Willems hoofd viel?

Zonder geluk vaart niemand wel.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:24 uur
0
Ace
geplaatst: 4 juli 2006, 10:38 uur
musicboy schreef:
Maar ondertussen mag Portugal van me winnen, al was het maar omwille van Oranjes uitschakeling! Daarvoor alleen al ...

De ene na de andere landverrader komt hier bovendrijven... Of ben je Belg?
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:21 uur
Laat ik het startschot dan maar geven voor de voorspellingen voor vanavond:
Duitsland - Italie 2 - 1
Duitsland - Italie 2 - 1
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:23 uur
Ja, ben Belg.
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Nederlanders.
Maar wel tegen hun elftal:
(1) Dat oranje is zo belachelijk. Al die supporters in het stadion, doet pijn aan de ogen.
(2) Nog arroganter kan niet meer.
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Nederlanders.
Maar wel tegen hun elftal:
(1) Dat oranje is zo belachelijk. Al die supporters in het stadion, doet pijn aan de ogen.
0
Ace
geplaatst: 4 juli 2006, 12:32 uur
Ah, je bent Belg... Dan kan ik met je mening leven. Een Calimero-gevoel gun je niemand 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:37 uur
Dat vind ik nu juist leuk, unieke kleur, alleen die Ivorianen moeten ons weer nadoen
.(2) Nog arroganter kan niet meer.
Vooroordelen, je komt er maar moeilijk van af
.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:40 uur
musicboy schreef:
Jezus wat een onzin

musicboy schreef:
Jezus wat een waarheid

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:44 uur
Nou zit ik meestal thuis voor de buis met rode koontjes vanwege het gevoel voor plaatsvervangende schaamte. Dat Oranje is nou ook niet bepaald mijn favoriete kleur, en die uitdossingen die je af en toe ziet zijn ook niet echt mijn ding.
Arroganter kan het wel trouwens. Niet veel, maar het kan wel.
Arroganter kan het wel trouwens. Niet veel, maar het kan wel.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:45 uur
ettettummu schreef:
Duitsland - Italie 1-4
Duitsland - Italie 1-4
0-1
Ik hoop op een onterechte overwinning voor Italie via een doelpunt met een buitenspel luchtje in de laatste minuut
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:47 uur
Ik vind t eerlijk gezegd reuze meevallen met de huidige lichting.En als we dan toch aan ongecheckte vooroordelen doen hier, dan ik ook maar eentje
Belgen vinden iemand al arrogant als hij geen ja en amen zegt en vergeet te buigen naar de baas. Daar kunnen wij natuurlijk ook helemaal niks aan doen
.
Belgen vinden iemand al arrogant als hij geen ja en amen zegt en vergeet te buigen naar de baas. Daar kunnen wij natuurlijk ook helemaal niks aan doen
.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:47 uur
VanDeGriend schreef:
Ik hoop op een onterechte overwinning voor Italie via een doelpunt met een buitenspel luchtje in de laatste minuut
...en dat iedereen kan zien dat het zuiver hands was, maar de scheids dit met een lachend gezicht wegwuift. Ik hoop op een onterechte overwinning voor Italie via een doelpunt met een buitenspel luchtje in de laatste minuut

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:48 uur
ettettummu schreef:

Wij zitten duidelijk op 1 lijn. (quote)
...en dat iedereen kan zien dat het zuiver hands was, maar de scheids dit met een lachend gezicht wegwuift. 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:53 uur
De bal moet er wel via de lat net niet ingaan, waarbij de grensrechter aangeeft dat hij wel over de lijn was.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:56 uur
Klose zou met 8 doelpunten topscorer zijn, maar 3 zuivere doelpunten worden wegens hands en buitenspel afgekeurd.
de scheids komt dan met de regel: drie keer doelpunt afgekeurd = rood.

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:56 uur
Duitsland - Italie 2 - 0
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik voor Duitsland ben
, maar die laffe Italianen hadden er allang uit moeten liggen en ik hoop dat dat nu ook eindelijk een keertje gaat gebeuren
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik voor Duitsland ben
, maar die laffe Italianen hadden er allang uit moeten liggen en ik hoop dat dat nu ook eindelijk een keertje gaat gebeuren
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:58 uur
ettettummu schreef:

(quote)
Klose zou met 8 doelpunten topscorer zijn, maar 3 zuivere doelpunten worden wegens hands en buitenspel afgekeurd.de scheids komt dan met de regel: drie keer doelpunt afgekeurd = rood.

Hee, ik dacht dat Graham Poll naar huis was.

0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:59 uur
Ook denk ik dat bij het bestuderen van de videobanden, de fifa erachter komt dat lehmann, kahn en de derde keeper allemaal hebben geslagen en ballack het doel in moet.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:04 uur
Conway Twitty schreef:
Ook denk ik dat bij het bestuderen van de videobanden, de fifa erachter komt dat lehmann, kahn en de derde keeper allemaal hebben geslagen en ballack het doel in moet.
Maar die blijkt als keeper nog een schorsing open te hebben staan. Dit bemerkt de 4e en de 5e official, waardoor Ballck met rood van het veld moet, de duitsers met 10 man verder moeten, en Klinsmann zelf op doel gaat staan.
Klinsi staat echter niet op de spelerslijst, is dus niet speelgerechtigd, krijgt derhalve rood. Negen duitsers over...
Kan een leuke wedstrijd worden. Ik zet het bier vast koud.

0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:05 uur
Ik hoop op een overwinning van Duitsland via een goal in de eerste minuut. Krijgen die laffe Italianen een biscotto van eigen deeg en hebben we mooi voor niks anderhalf uur commedia dell'arte en drama van de bovenste plank.
Uiteraard met een penalty in de laatste minuut, die over moet worden genomen omdat Lehmann te vroeg bewogen heeft en daarna op de lat wordt geschoten...
Uiteraard met een penalty in de laatste minuut, die over moet worden genomen omdat Lehmann te vroeg bewogen heeft en daarna op de lat wordt geschoten...
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:05 uur
...en dan zul je zien dat ze in de laatste minuut toch nog winnen.
onterecht, zuiver buitenspel
onterecht, zuiver buitenspel
0
Marcel²
geplaatst: 4 juli 2006, 13:26 uur
Het standbeeld van Ronaldinho is in brand gestoken, moet niet gekker worden. 

0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:49 uur
VanDeGriend schreef:
0-1
(quote)
0-1
Droomscenario ... heb alleen toch weer zo'n angstig voorgevoel dat het andersom zal uitpakken en Duitsland er sneaky mee van door gaat.
Hoe leuk ze ook spelen, en hoe positief hun spelopvatting ook is, het is nu wel genoeg geweest.
Ik word nu al badend in het zweet wakker bij de gedachte dat we 4 jaar lang moeten aanhoren dat Duitsland "Weltmeister" is.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:53 uur
Haha, maar het zou wel terecht zijn vind ik... Duitsland speelt het leukst en het best voorlopig, alhoewel Frankrijk ook nu beter gaat spelen. Italie speelt alleen bij vlagen best redelijk en Portugal, ja... geen commentaar!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.