MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Marcel²
musicboy schreef:
Ja, ben Belg.
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Nederlanders.
Maar wel tegen hun elftal:
(1) Dat oranje is zo belachelijk. Al die supporters in het stadion, doet pijn aan de ogen.
(2) Nog arroganter kan niet meer.

Zo ken die wel weer he.

VanDeGriend schreef:
(quote)

0-1

Ik hoop op een onterechte overwinning voor Italie via een doelpunt met een buitenspel luchtje in de laatste minuut

sadist

musicboy schreef:
Ja, ben Belg.
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Nederlanders.

Dat blijkt wel uit voorbeeld 1 en 2.

musicboy schreef:
Al die supporters in het stadion

Ik weet niet waar een stadion anders voor bedoeld is. Je kunt moeilijk 50.000 apen in het stadion zetten.

musicboy schreef:
(2) Nog arroganter kan niet meer.

Vergeet de Fransen niet, maar idd wij kunnen er ook wat van. Al wordt het de laatste jaren wat minder.

Italië - Duitsland 2 - 1

Ace
Italie - Duitsland 3-1 met een Fabio C die dat misselijke mannetje van een Odonkor even de tweede ring in laat vliegen. Verder heb ik overigens niets tegen Duitsers, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen ervoor te zijn

Ace schreef:
Verder heb ik overigens niets tegen Duitsers

Geloof je t zelf?

Klinsmann schiet vanavond de beslissende penalty er zelf in, nadat eerst alle spelers en de keepers van beide partijen al penalities hebben genomen en allen raak hebben geschoten. Lippi mist.

Vreemd dat iedereen Italië zo haat. Ploegen als Engeland en (jawel!) Nederland creeëren toch een stuk minder kansen. Desondanks ben ik voor Duitsland al ben ik bang dat ze verliezen.

BoordAppel schreef:
(quote)

Dat vind ik nu juist leuk, unieke kleur, alleen die Ivorianen moeten ons weer nadoen .

Inderdaad, al die supporters die allemaal oranje zijn en samen één, dat is toch iets moois en iets om jaloers op te zijn.

BoordAppel schreef:
(quote)

Vooroordelen, je komt er maar moeilijk van af .

Jij hebt ook het vooroordeel dat iemand vooroordelen heeft.
Maar in feite is het gewoon een welles-nietes spel. Elke eerlijke Belg weet dat jullie die arrogantie hebben. En elke eerlijke Nederlander ontkent dat .

Wil nog wel even aan de Belgische voetbalsupporters met terugwerkende kracht een rode kaart uitdelen ! Nergens ter wereld dan in Belgie vind er zo'n massaal overdreven boegeroep plaats
na een beslissing van een scheidsrechter of een actie van een tegenstander!

Op basis van de eerste helft kun je toch moeilijk beweren dat de Italianen laf spelen. Integendeel. Ik vind ze erg goed. We zullen zien. Mooie pot wel. Ook Duitsland speelt niet slecht, hetgeen overigens voor geen enkele rimpeling zorgt op mijn sympatiemeter, maar dat terzijde.

the viking schreef:
Nergens ter wereld dan in Belgie vind er zo'n massaal overdreven boegeroep plaats
Ja dat komt ervan als er nooit wat te juichen valt he...

Dat middenveld staat erg goed bij Italie, met Pirlo en Totti. Gaat veel dreiging vanuit.

Niet te geloven dit... 1 minuut voor tijd

VanDeGriend schreef:

Ik hoop op een overwinning voor Italie via een doelpunt in de laatste minuut

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

En dik en dik en dik verdiend

Wat een prachtige doelpunten zeg.. niet meer dan verdiend dit

das waren zwei richtich tolles minuten

Een DROOM scenario

Oh wat zie ik toch graag huilende Duitse voetbalsupporters....

Hulde voor Andrea Pirlo trouwens zeg. Die speelde echt super-fan-tas-tisch!

Die was inderdaad fenomenaal. Ongelooflijk dat na een serie van slechte wedstrijden Italie opeens met zo'n pot uit de bus komt

Had Duitsland getipt, maar hier kan ik mee leven. Eindelijk hebben die Italiaanse loopgraafmodepopjes wat gedaan voor hun salaris. Zeer verdiend gewonnen

Nou vooruit, Italie was beter. Ze vielen zelfs constant aan! Verdiend inderdaad.

Geweldige wedstrijd, erg spannend en een verdiende winnaar. Natuurlijk gun je het ze ook van harte als ze tegen Duitsland spelen.

VanDeGriend schreef:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!

En dik en dik en dik verdiend

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

VanDeGriend schreef:
Een DROOM scenario

Vanwaar eigenlijk jouw afkeer voor Duitsland? En overdrijf je het niet een beetje?

Ace
bubbachups schreef:
(quote)
Vanwaar eigenlijk jouw afkeer voor Duitsland? En overdrijf je het niet een beetje?

Ik ben het helemaal met hem eens Werkelijk prachtig... Op z'n Duits eruit! Ik hoor hier iedereen over Pirlo, maar ik vond Gattuso ook geweldig spelen!

@Lebowski: nee, ik geloof er niets van. Het is tegen beter weten in

Ik hoor alleen Obsessed over Pirlo hoor Ace.
Nou speelde Pirlo wel een heel briljante wedstrijd, Gatusso was ook sterk, eerlijk is eerlijk. Cannavaro speelde zoals hij het hele toernooi al doet, super dus. Maar ik vond heel Italië sterk.
Ook lof voor de duitsers trouwens. (ik krijg het bijna mijn strot niet uit, maar goed) Ze hebben een goed toernooi gespeeld, maar de halve finale is ver genoeg.

Ongelooflijk ook dat "You never walk alone" uit die speakers komt, vlak na de wedstrijd. Waarom geen overwinningslied voor Italië?? Daar draait het toch om na de wedstrijd?

Mooi dat Evert ten Napel geen commentaar geeft bij de finale!

VanDeGriend schreef:
Een DROOM scenario

Wat een sadistische opmerking.
En ik vul aan: wat zie ik graag huilende oranjesupporters na een uitschakeling.

En maar excuses zoeken: smerige Portugezen, oneffen veld, warm weer, zon in ogen, te strakke broekjes ...

Maar blij dat Italië door is. Nu nog Portugal!

musicboy schreef:
(quote)

Wat een sadistische opmerking.
En ik vul aan: wat zie ik graag huilende oranjesupporters na een uitschakeling.

En maar excuses zoeken: smerige Portugezen, oneffen veld, warm weer, zon in ogen, te strakke broekjes ...

Maar blij dat Italië door is. Nu nog Portugal!

Het is jammer dat je niet zegt waar jij vandaan komt. Zeker bang dat je kritiek om je oren krijgt?

Ik gok op een Belg... Alleen een Belg typt zo'n stom bericht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:09 uur

geplaatst: vandaag om 22:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.