Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juli 2006, 10:55 uur
De Duitsers waren ook erg blij toen Oranje eruit vloog tegen Portugal dat lieten ze al tijdens de wedstrijd blijken. En toen in 2002 Nederland zich niet wist te kwalificeren werd dat zo bejubeld dat een heuse carnavalskraker over die uitschakeling een dikke hit werd. Dus mogen wij dan nu ook even blij zijn dat de Duitsers weer terug op aarde zijn?
Het is trouwens kiezen uit twee kwaden: ik ben echt geen Italië fan, maar ze hebben verdienstelijk gevoetbald in de halve finale. Eigenlijk hadden ze daar niet eens moeten staan met die gestolen penalty tegen Australië maar da's een andere discussie.
Het is trouwens kiezen uit twee kwaden: ik ben echt geen Italië fan, maar ze hebben verdienstelijk gevoetbald in de halve finale. Eigenlijk hadden ze daar niet eens moeten staan met die gestolen penalty tegen Australië maar da's een andere discussie.
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 11:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Het is jammer dat je niet zegt waar jij vandaan komt. Zeker bang dat je kritiek om je oren krijgt?
Ik gok op een Belg... Alleen een Belg typt zo'n stom bericht.
(quote)
Het is jammer dat je niet zegt waar jij vandaan komt. Zeker bang dat je kritiek om je oren krijgt?

Ik gok op een Belg... Alleen een Belg typt zo'n stom bericht.
Het is een Belg. Heeft het halve topic al volgehuild met zijn frustratie. Lekker laten gaan

0
geplaatst: 5 juli 2006, 11:24 uur
Ja, dan laten we het lekker gaan, anders krijgen we weer van die "Toon-discussies".
Ik heb geen zin om 4 pagina's te vullen met kritiek op het belgische team.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 11:26 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Even voor de goede orde.....het gaat mij om voetballand Duitsland niet om Duitsland. Als je, zoals de meesten van mijn leeftijd, sinds 1974 grote toernooien bewust meemaakt, dan krijg je dat.En terecht! Het is gewoon een gezonde strijd! Duitsland is qua voetbal de grootste tegenstander van Oranje, sinds 1974. Al komt Portugal daar nu dichtbij!
0
geplaatst: 5 juli 2006, 11:27 uur
Per ongeluk mijn bericht gewist toen ik wilde aanpassen, maar inderdaad..zie boven. Sportieve rivaliteit die Belgie denk ik met Nederland heeft en wij met Duitsland.
En laten we wel wezen, Duitsland heeft in het verleden te vaak met drakerig voetbal onterechte resultaten behaald om met drie aardige wedstrijdjes opeens alles aan sympatie te winnen.
En laten we wel wezen, Duitsland heeft in het verleden te vaak met drakerig voetbal onterechte resultaten behaald om met drie aardige wedstrijdjes opeens alles aan sympatie te winnen.
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 11:32 uur
VanDeGriend schreef:
Per ongeluk mijn bericht gewist toen ik wilde aanpassen, maar inderdaad..zie boven. Sportieve rivaliteit die Belgie denk ik met Nederland heeft en wij met Duitsland.
Juist, ik heb er niets aan te toe te voegen. Ik heb respect voor de Duitse mentaliteit, vriendelijkheid en gastvrijheid, maar dat het Duitse elftal kan ik simpelweg niet uitstaan. Auf wiedersehen dus en lekker zaterdag een beetje rotzooien tegen hopelijk de Portugezen.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:09 uur
Ace schreef:
Juist, ik heb er niets aan te toe te voegen. Ik heb respect voor de Duitse mentaliteit, vriendelijkheid en gastvrijheid, maar dat het Duitse elftal kan ik simpelweg niet uitstaan. Auf wiedersehen dus en lekker zaterdag een beetje rotzooien tegen hopelijk de Portugezen.
(quote)
Je hebt niets toe te voegen en dat toch doen hé...
Typisch Ace....

0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:40 uur
tomthumb schreef:
Het is trouwens kiezen uit twee kwaden: ik ben echt geen Italië fan, maar ze hebben verdienstelijk gevoetbald in de halve finale. Eigenlijk hadden ze daar niet eens moeten staan.
Het is trouwens kiezen uit twee kwaden: ik ben echt geen Italië fan, maar ze hebben verdienstelijk gevoetbald in de halve finale. Eigenlijk hadden ze daar niet eens moeten staan.
tomthumb schreef:
met die gestolen penalty tegen Australië maar da's een andere discussie.
met die gestolen penalty tegen Australië maar da's een andere discussie.
Zonder die penalty was het 0-0 na 90 minuten. Waarom zouden we denken dat Australie het wel had afgemaakt in de extra tijd? Waarschijnlijk had Italie gewoon gewonnen na verlenging en staan ze dus gewoon terecht in de finale.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 12:54 uur
Er waren bijna geen kansen in die wedstrijd tegen Australie. Dat was gewoon op penaltys uitgelopen en die hadden de Australianen verloren.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 13:01 uur
Welnee. Hiddink had zijn tactiek iets aangepast en Australië had gewoon gewonnen.
0
Ace
geplaatst: 5 juli 2006, 13:07 uur
Conway Twitty schreef:
Dat was gewoon op penaltys uitgelopen en die hadden de Australianen verloren.
Dat was gewoon op penaltys uitgelopen en die hadden de Australianen verloren.
Toet Australiër genaturliseerde Italianen? Die missen natuurlijk bewust

0
geplaatst: 5 juli 2006, 13:24 uur
Tussenstand:
1 psychonaatje 210
2 skuhravy 196
3 Reijersen 189
4 platedraaier 188
5 Toon1 186
6 jacom 175
7 snowman 173
8 Lukas 164
9 L_T_B 158
10 HammerHead 147
11 Jazper 135
Ben persoonlijk toch weer aardig gestegen
1 psychonaatje 210
2 skuhravy 196
3 Reijersen 189
4 platedraaier 188
5 Toon1 186
6 jacom 175
7 snowman 173
8 Lukas 164
9 L_T_B 158
10 HammerHead 147
11 Jazper 135
Ben persoonlijk toch weer aardig gestegen

0
geplaatst: 5 juli 2006, 14:17 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, dan laten we het lekker gaan, anders krijgen we weer van die "Toon-discussies".
Ik heb geen zin om 4 pagina's te vullen met kritiek op het belgische team.4 pagina's maar?

0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:16 uur
Laat ik weer maar aftrappen voor het resultaat van vanavond:
Portugal - Frankrijk 3 - 2 na verlenging.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:20 uur
Portugal - Frankrijk 1-4
waarbij de wens de vader bvan de gedachte is.
waarbij de wens de vader bvan de gedachte is.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:22 uur
El Ninjo schreef:
Enige tijd geleden zou ik opgelucht adem halen maar nu ben ik bezorgd....
Maar ok, ik voorspel 0-1 voor Frankrijk door een doelpunt in de laatste minuut met een buitenspelluchtje.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:23 uur
Portugal - Frankrijk 1-2
Ronaldo doet weer eens onsportief - Ronaldo doet eens sportief 1-0
Ronaldo doet weer eens onsportief - Ronaldo doet eens sportief 1-0
0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:54 uur
VanDeGriend schreef:
Maar ok, ik voorspel 0-1 voor Frankrijk door een doelpunt in de laatste minuut met een buitenspelluchtje.
(quote)
Dan wordt het dus weer 0-2 met twee doelpunten in de laatste drie minuten van de verlengen, allebei zonder buitenspelluchtje.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 16:57 uur
Portugal - Frankrijk 2-1
Ronaldo doet weer eens onsportief - Ronaldo doet eens sportief 2-0
De Portugezen houden het gras weer lekker plat - De Portugezen houden het gras niet plat 1-0
Ronaldo doet weer eens onsportief - Ronaldo doet eens sportief 2-0
De Portugezen houden het gras weer lekker plat - De Portugezen houden het gras niet plat 1-0
0
geplaatst: 5 juli 2006, 17:50 uur
0
geplaatst: 5 juli 2006, 17:58 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.