MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Griekenland 2004 is toch niet te vergelijken met het huidige Spanje? Griekenland hield 10 man achter de bal met het motto "verdedigen óm het verdedigen" Tegen lompe of vermoeide teams redt je het dan soms maar Brazilië en Argentinië weten echt wel raad met zulke tegenstanders.

Belachelijk idioot...

avdj schreef:
Griekenland 2004 is toch niet te vergelijken met het huidige Spanje? Griekenland hield 10 man achter de bal met het motto "verdedigen óm het verdedigen" Tegen lompe of vermoeide teams redt je het dan soms maar Brazilië en Argentinië weten echt wel raad met zulke tegenstanders.

Dat zeg ik ook niet, maar ik bedoel dat de bal rond is en (bijna) elk team kampioen kan worden, maar dat Spanje een onderhond-positie heeft.

Mwa, Togo, Trinidad, Iran, Angola, Arabië, Ecador etc. lijken mij niet meer dan 'toernooiopvulling'

avdj schreef:
Mwa, Togo, Trinidad, Iran, Angola, Arabië, Ecador etc. lijken mij niet meer dan 'toernooiopvulling'

Volgens mij ontbreekt Nederland nog?

Niet zo pessimistisch! De teamgeest is in ieder geval super.

avdj schreef:

Daarom zei ik ook bijna elk team.

Maar je had van Griekenland ook verwacht dat het toernooi-opvulling was op het EK in 2004. Eerlijk toegeven.

Van Griekenland verwachhte ik meer dan de lijst die ik nu opnoem.

Ja, de lijst die je opnoemde vallen ook af, omdat ik "bijna elk" team noemde. Maar daar zijn we het ook over eens, dus laten we er maar over ophouden.

El Ninjo schreef:
v.d. Sar
Kromkamp, Ooijer, Mathijsen, v. Bronckhorst
v. Bommel, Cocu, v.d. Vaart
Kuyt, v. Nistelrooy, Robben

Dat hoop ik ook, ja. Al moet Van Bommel beter spelen dan in de Champions League finale, maar dat zal wel goedkomen. Rechtsback mag wat mij betreft ook Heitinga worden.

Het meest vrees ik nog dat Van Basten Ooijer niet opstelt, maar Boulahrouz. Terwijl we Ooijer volgens mij hard nodig hebben. Ik acht hem nog enigszins in staat de verdediging te organiseren.

Qua organisatie moet het elftal maar PSV-georienteerd worden. De as van het veld: vdSar, Ooijer, vBommel, Cocu en vNistelrooy, evt Kuijt moeten het elftal maar dragen, lijkt mij.

Dim
Weet je waar ik me zo aan kan ergeren? Je hoeft de TV of de radio maar aan te zetten of je hoort dat je via het een of andere bedrijf kaarten kan winnen voor een WK-wedstrijd van het Nederlands elftal. Dit terwijl er een enorm tekort is aan WK-kaarten voor de mensen die lid zijn van de KNVB. Die hebben er toch meer recht op, zou ik zeggen. Ik vind dit een oneerlijke gang van zaken. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Je kan dus beter heel erg veel slagzinnen gaan verzinnen ipv lid worden van de KNVB.

Dim
Nou, in de meeste gevallen hoef je er hooguit een supermakkelijke vraag voor te beantwoorden...en dan hopen dat je gekozen wordt uit de vele inzenders natuurlijk.

gemaster schreef:
Je kan dus beter heel erg veel slagzinnen gaan verzinnen

Dan mag Bob Cremers dus naar het WK, dat kan bijna niet anders!

Dim schreef:
Ik vind dit een oneerlijke gang van zaken. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Voetbal wordt steeds minder van de supporter en zit - zoals bijna alles in dit k*%-land - in een stevige houdgreep van de commercie. Reken maar dat de Quote 500 vooraan zit bij de wedstrijden, natuurlijk de ideale netwerkgelegenheid

Ik heb één kaartje weten te bemachtigen, maar weet ook dat anderen volledig met lege handen staan, ondanks dat ze al jaren lid van de Supportersvereniging Oranje zijn

haha wat ik nu weer tegen ben gekomen: http://www.wegmethetwk.nl/

Glurp schreef:
haha wat ik nu weer tegen ben gekomen: http://www.wegmethetwk.nl/

Wat waren we weer goed vandaag, als we nu geen wereldkampioen worden dan kunnen we beter stoppen met voetballen.

Ach ja, wat zegt zo'n oefenpotje met het B-elftal nou?

Niks natuurlijk, het moet op het WK gebeuren al is het altijd wel leuk als Nederland wint En de Duitsers zijn ook weer blij met hun 3-0 overwinning op Colombia en de eerder al 7-0 op Luxemburg.

Sweinsteiger en Ballack waren goed op dreef. Duitsland komt gewoon in de finale... Tegen ons uiteraard.

En natuurlijk winnen wij ...

Ik zou graag een cd'tje maken met (semi-)fatsoenlijke nummers om een beetje in de Oranje-sfeer te komen, maar ik kom niet verder dan:
- Andre Hazes - Wij Houden van Oranje
- Jiskefet (Melvin) - Oh Oh Oranje
- Herman Finkers - Hard voor Oranje
- De Raggende Manne - Naar Vore!

Help! Welke nummers ben ik vergeten (niet al te carnaval)?

avdj schreef:
Ach ja, wat zegt zo'n oefenpotje met het B-elftal nou?

Welk oefenpotje bedoel je ?

Nederland B - Mexico

Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:

http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx

Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.

De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.

We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

herman schreef:
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:

http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx

Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.

De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.

We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

Was net zelf van plan eentje te maken. Bedankt voor de moeite ik doe mee.

Heb gister dat Brazilië zien spelen en stelde bar weinig voor. Ze namen de oefenpot tegen Nieuw Zeeland ook totaal niet serieus. Toch jammer.

Goed zo, nu nog meer mensen die mee doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:01 uur

geplaatst: vandaag om 12:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.