MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
eeh ik doe ook wel mee. Zal me zo eens inschrijven.

Reijersen schreef:
Heb gister dat Brazilië zien spelen en stelde bar weinig voor. Ze namen de oefenpot tegen Nieuw Zeeland ook totaal niet serieus. Toch jammer.

Mwa, het had wel veel meer dan 4-0 moeten worden maar de wedstrijd was wel het aanzien waard.

Improvision
Brazilië wint, ik hoop dat Mexico de revelatie wordt. Ik heb er ook mn twijfels bij of Nederland door de groepsfase geraakt zo goed zijn ze niet, hun winst tegen Mexico was volledig onverdiend. De topscorer wordt volgens mij Henry, Shevchenko is ook een goeie spits, maar de rest van Oekraine is niet zo goed dus ik betwijfel of hij veel zal scoren, daarom Henry dus. Spelers waar ik naar uit zal kijken: Fred en Mineiro bij Brazilie (als ze aan het spelen toekomen), Tevez bij Argentinie, Walcott bij Engeland (of em nu echt zo goed is) en Mendez bij Ecuador (door hem zijn ze door de voorrondes geraakt naar het schijnt)

Snowman
avdj schreef:
(quote)

Mwa, het had wel veel meer dan 4-0 moeten worden maar de wedstrijd was wel het aanzien waard.

Vond het behoorlijk tegenvalend.

Snowman
herman schreef:
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:

http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx

Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.

De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.

We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

Die site werkt niet als ik op mijn wedstrijden druk opent hij niet.

Snowman
Heb me als aangemeld.

Schaars en De Jong zijn opgeroepen als extra vervangers voor de geblesseerden in het Nederland Elftal.

Bij het sportjournaal zeiden ze dat Van der Vaart het verst van fitheid vandaan was... Ben benieuwd hoe hij er zaterdag aan toe is.

Improvision schreef:
Shevchenko is ook een goeie spits, maar de rest van Oekraine is niet zo goed dus ik betwijfel of hij veel zal scoren

Nou Oekraïne heeft sterke oefenduels gespeeld. En ik geloof dat ze toch wel een sterk team hebben, en hun poule is ook al niet al te sterk dus daar kunnen ze wel doorheen komen, en daarna wie weet. Misschien toch wel een outsider die Oekraïners.

Oekraine won gisteren nog met 3-0 terwijl ze zowel Rebrov als Shevchenko misten... Zou me niets verbazen als ze de kwartfinale of halve finale haalden.

DutchViking
Ik ben nog niet echt geïmponeerd door Oekraïne. De laatste tegenstander, Libië, was niet bepaald een hoogvlieger. Daar had Nederland met een B-team ook met 3-0 van kunnen winnen

Ik zie Oekraïne (nog) niet als outsider, ze hebben geluk dat ze in een vrij zwakke poule zitten, dus de tweede ronde zit er misschien wel in. Ik ben benieuwd wat ze in de openingswedstrijd tegen Spanje zullen gaan doen.

Winnen natuurlijk. Spanje is bagger.

Snowman
Het is gelukt

herman schreef:
Ik heb een WK-poule opgezet voor Musicmeter:

http://www.gratiswkpoule.nl/pool/Index.aspx

Het werkt vrij simpel: je registreert je, vult vervolgens je wedstrijden in en meldt je aan bij de MuMe poule.

De naam is: Musicmeter, het paswoord: Jordy.

We spelen om de eer, overigens, dus verwacht er niet rijk van te worden.

Het is gelukt! Heb me aangemeld.

Ik heb me ook aangemeld.

Als mensen nog aan een (internationale) voetbalpool willen meedoen die ik organiseer, kun je mij een pm sturen (geef ook je emailadres dan even op) - dan stuur ik 'm naar je toe. (op pag. 4 van dit topic heb ik al eens 1 en ander kort uitgelegd over de opzet)...deadline nadert dus je moet wel snel zijn.

Nu al 85 deelnemers definief aangemeld maar met de toezeggingen erbij gaan we over de 100...deelname tot nu toe uit NL, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Portugal, Spanje, Canada en Zwitserland...oftewel als je je voetbalkennis wilt meten met voetballiefhebbers all around the world...inzet is 5 euro dus een leuke pot te verdelen.

Ik heb de mijne zojuist naar je toegestuurd, Erminio.

HammerHead schreef:

Ik heb 'm ontvangen...thanks.

Inmiddels staat de teller op al 93 deelnemers (we gaan naar een te verdelen pot van meer dan 500 euro) waaronder waarschijnlijk 9 (6 inmiddels terugontvangen) voetbalmeter...eh...musicmeter users

Ik heb m (dwz die van herman) ook ingevuld. Grappig, ik ben ook de hele tijd Oekraine al tot potentiele verrassing aan het bombarderen. De poule zullen ze zeker doorkomen, ik denk als eerste voor Spanje. Daarna wacht Zwitserland of Zuid-Korea, dus in dat scenario is de kwartfinale snel bereikt. En ik vind Oekraine echt zo'n ploeg waar Brazilie vervolgens over struikelt. We zullen het wel zien he, nog twee nachtjes slapen.

HammerHead schreef:

Het koste me wat moeite, maar ik heb de mijne ook ingevuld en zit als het goed is nu in je mailbox.

Ermonio. Kan je binnen die WK-pool een subleague bijhouden met alle mume-deelnemers?

rayman schreef:
Ermonio. Kan je binnen die WK-pool een subleague bijhouden met alle mume-deelnemers?

OK, lijkt me een goed idee - ga ik doen - het loopt storm nu - dat wordt een drukke vrijdagavond en zaterdagochtend om alles goed verwerkt te krijgen en het overzicht v/d deelnemers op tijd uit te zenden.
Ik ga over het record aantal deelnemers van vorige keer (122) heen

El Ninjo schreef:
(quote)

Ik ga over het record aantal deelnemers van vorige keer (122) heen

Die uitspraak is op meerdere manieren te interpreteren.

rayman schreef:
(quote)

Toine Rorije
rayman schreef:
(quote)

37 jaar...

andré schreef:
(quote)

Het koste me wat moeite, maar ik heb de mijne ook ingevuld en zit als het goed is nu in je mailbox.

T enige dat ik heb gedaan, is betaald....zal ook maar eens aan de slag gaan...

andré schreef:
(quote)

T enige dat ik heb gedaan, is betaald....zal ook maar eens aan de slag gaan...

Toine Rorije schreef:
(quote)

37 jaar...

Moraaal: je bent nooit te oud voor slap gelul.

Duitsland zal het tegen Costa Rica zonder Ballack moeten doen Frankrijk het hele toernooi zonder Cissé.

Lach er maar om... Cissé is na zijn vorige kuitbeenbreuk nooit meer de oude geworden... Frankrijk heeft spitsen zat, dus ze kunnen het wel zonder hem af, maar ik vind het wel sneu voor hem.

En van Costa Rica winnen ze toch wel; kan Ballack nog even energie sparen voor de belangrijke wedstrijden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:43 uur

geplaatst: vandaag om 13:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.