Overig / Algemeen / WK 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2006, 16:08 uur
Misschien niet uitgevonden, in ieder geval wel tot kunst verheven.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 17:46 uur
Tsjechië - Ghana: 2-0
Italië - VS: 3-0
Wat me verder nog opvalt is het feit dat er nogal veel onhandig geplande herhalingen zijn tijdens de wedstrijden.
Italië - VS: 3-0
Wat me verder nog opvalt is het feit dat er nogal veel onhandig geplande herhalingen zijn tijdens de wedstrijden.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 17:52 uur
rayman schreef:
Als die portugezen zo doorgaan speelt Nederland straks tegen Iran in de volgende ronde. Wat een stelletje arrogante stumpers.
Als die portugezen zo doorgaan speelt Nederland straks tegen Iran in de volgende ronde. Wat een stelletje arrogante stumpers.
Ze winnen wel.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 17:53 uur
herman schreef:
Ja, hè. Ik zat me er gister groen, geel, paars en blauw aan te ergeren. Gaan ze herhalingen uitzenden van de gezichten van spelers. Leuk dat de spelers emoties vertonen, maar die kan ik ook wel raden zonder dat ik ze zie. Ik wil de wedstrijd zien! En dan komen ze ook nog met rare camerastandpunten, waardoor je denkt dat je naar een herhaling zit te kijken, terwijl het dan weer live is. Frustrerend!
0
aslan (crew)
geplaatst: 17 juni 2006, 18:02 uur
nl alweer gewonnen
(gemist vanwege bierfeesten gisteren)
(gemist vanwege bierfeesten gisteren)
0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:25 uur
Vind ik eerlijk gezegd niet zo heel verassend. Speelden echt geweldig tegen Italie, en ik had ze toch wel een beetje als dark horse staan

0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:28 uur
obsessed schreef:
Vind ik eerlijk gezegd niet zo heel verassend. Speelden echt geweldig tegen Italie, en ik had ze toch wel een beetje als dark horse staan
(quote)

Jaah Appiah en Essien zijn ook erg sterke spelers. Plus Sarpei en Amoah ook niet onaardig. En natuurlijk Addo
Kuffour beschikt ook wel over aardig wat ervaring maar na zn wedstrijd tegen Italië weet ik het niet meer met hem.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:31 uur
Kuffour speelt dan ook niet 
Ik vind vooral die spits Asamoah Gyan erg goed. Viel me ook al op tegen Italie.

0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:33 uur
Wat kan het dan toch snel omdraaien.. na de eerste wedstrijd praatte iedereen vol lof over Tsjechie (en terecht), en kijk wat voor slappe hap er nu in het veld staat.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:35 uur
obsessed schreef:
Wat kan het dan toch snel omdraaien.. na de eerste wedstrijd praatte iedereen vol lof over Tsjechie (en terecht), en kijk wat voor slappe hap er nu in het veld staat.
Tjaa daarom zegt zo'n eerste wedstrijd ook nog niet zo heel veel denk ik. Kan een hele scheve indruk geven.
En gaat hier dan toch de 1e Afrikaanse overwinning aankomen
??
0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:39 uur
obsessed schreef:
Jaah die was goed jaah. Lekker snel.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 18:51 uur
obsessed schreef:
Zul je zien dat NL straks met 3-0 van Argentinie wint.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:07 uur
3-0 zal het niet worden, maar zo verassend is het toch niet als NL wint? 50/50.n Naja, 55/45 dan in het voordeel van Argentinië.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:07 uur
Ben bang dat je het na 90 minuten niet goed hebt. Tjechïe zal wel weer scoren...
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:23 uur
Nicolage Rico schreef:
3-0 zal het niet worden, maar zo verassend is het toch niet als NL wint? 50/50.n Naja, 55/45 dan in het voordeel van Argentinië.
Heb je de vorige wedstrijden van Argentinie wel gezien? Maak er maar 75-25 van.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:24 uur

Locvenc heeft trouwens een gele kaart wat betekent dat Tsjechië het tegen Italië het zonder zijn drie spitsen moet doen, want ze missen Koller en Baros ook nog.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:28 uur
Zo, live verslag hier op MuMe?
Cech keept wel goed he? Kan nog leuk worden als Ghana wint en Tsjechie vervolgens van Italie en Ghana van de VS wint. Dan vliegt Italie eruit op doelsaldo, als het een beetje mee zit.
Cech keept wel goed he? Kan nog leuk worden als Ghana wint en Tsjechie vervolgens van Italie en Ghana van de VS wint. Dan vliegt Italie eruit op doelsaldo, als het een beetje mee zit.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:35 uur
herman schreef:
Kan nog leuk worden als Ghana wint en Tsjechie vervolgens van Italie en Ghana van de VS wint. Dan vliegt Italie eruit op doelsaldo, als het een beetje mee zit.
Kan nog leuk worden als Ghana wint en Tsjechie vervolgens van Italie en Ghana van de VS wint. Dan vliegt Italie eruit op doelsaldo, als het een beetje mee zit.

0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:36 uur
Al die kansen die Ghana mist! Benieuwd of ze hier nog spijt van gaan hebben...
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:39 uur
En verdiend ook... Wat een contrast met de eerste wedstrijd van de Tsjechen...
0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:43 uur
psychonaatje schreef:

(quote)

Of de VS wint zo met 3/0 van Italie.

0
geplaatst: 17 juni 2006, 19:49 uur
Nicolage Rico schreef:
Ben bang dat je het na 90 minuten niet goed hebt. Tjechïe zal wel weer scoren...
(quote)
Ik heb het inderdaad niet goed

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.