MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Ongelofelijk! De kans is nu inderdaad groot dat Tjechie óf Italie afvalt. Dat had ik echt niet verwacht na de 2 openinswedstrijden in poule E. Nu heb je trouwens ook kans op Ghana vs Brazilie in 8e finale Kan mooie wedstrijd worden!

herman schreef:
En verdiend ook... Wat een contrast met de eerste wedstrijd van de Tsjechen...

Inderdaad, zo zie je maar weer dat het in het voetbal alle kanten op kan. Er is dus geen enkele garantie dat Argentinië deze vorm vasthoudt (al geloof ik niet dat ze m nog gaan kwijtraken).

Overigens was die buitenspel goal van Ghana wel heel erg stom.

pauljojo schreef:
Ongelofelijk! De kans is nu inderdaad groot dat Tjechie óf Italie afvalt. Dat had ik echt niet verwacht na de 2 openinswedstrijden in poule E. Nu heb je trouwens ook kans op Ghana vs Brazilie in 8e finale Kan mooie wedstrijd worden!

Ghana worden ook wel de Brazilianen van Afrika genoemd En dat blijkt wel dat dat terecht is. Wat een fantastische wedstrijd zeg. Het had wel 5-0 kunnen (moeten?) worden.

De gele kaart van Gyan was ook erg dom. Waarom trapte hij die penalty al zo vroeg?

En ik hoop trouwens dat de VS vanavond wint, dan wordt het pas interessant in die groep

DutchViking
Prachtige overwinning van Ghana. De Tsjechen werden compleet weg gespeeld. Ik vond aan Tsjechische zijde alleen keeper Cech overtuigen, voor de rest was het helemaal niks. Ik hoop dat we nog lang van Ghana mogen genieten op dit WK

DutchViking schreef:
Prachtige overwinning van Ghana. De Tsjechen werden compleet weg gespeeld. Ik vond aan Tsjechische zijde alleen keeper Cech overtuigen, voor de rest was het helemaal niks. Ik hoop dat we nog lang van Ghana mogen genieten op dit WK

, echt ongelovelijk dat Tsjechie zo afgetuigd werd

Wow, prachtig voetbal van Ghana! Wat zei Van Basten ook alweer bij zijn aanstelling? Dominant, attractief en aanvallend.....? Het is hem zelf nog niet gelukt, maar Ghana liet het vanavond wel alvast allemaal zien! Als ze hun kansen beter gaan benutten dan kunnen ze op deze manier iedereen verslaan.

Het wordt nu wel erg lastig voor Tsjechië hoor. Ik neem aan dat Italië vanavond wint en vrijwel zeker geplaatst is. Dan moet Tsjechië dus winnen van Italië om zich te plaatsen. En dat zie ik dit Tsjechië niet doen zeker niet als ze ook nog eens spelen zonder: Koller, Baros, Ujfalusi en Lokvenc.

wacht, als Italië al geplaatst is zit de kans er wel in dat ze iets makkelijker aan te pakken zijn. Is al vaker gebleken met zo'n ploegen. Tsjechië is dan misschien ook veel gemotiveerder...

Lennonlover schreef:
wacht, als Italië al geplaatst is zit de kans er wel in dat ze iets makkelijker aan te pakken zijn. Is al vaker gebleken met zo'n ploegen. Tsjechië is dan misschien ook veel gemotiveerder...

Wat nou als ze zich niet plaatsen Dan ligt of Tsjechië of Italië eruit en dan wordt dat waarschijnlijk een echt topduel

Vind het overigens wel belachelijk dat de uitblinkende Asamoah Gyan nu het laatste duel mist, omdat ie reageerde op t fluitje van de scheidsrechter maar die wilde rood geven aan Ujfalusi. Zie daar echt het probleem niet van in

Iceman schreef:
Cath ist so Togo

Cath schreef:
Precies. Ik doe echt alles om zo'n shirt met,, Catharina ist so Togo,, te krijgen!! (van MTV) Echt, dat is mijn levensdoel geworden.

Ik weet nu waar je ze kan bestellen met je naam!!! Ik heb de zin van mijn leven eindelijk gevonden

Cath schreef:
(quote)

(quote)

Ik weet nu waar je ze kan bestellen met je naam!!! Ik heb de zin van mijn leven eindelijk gevonden

Dus nu doe je hem aan naar school en krijgen wij een foto ??

Zolang we maar een foto krijgen, hoeft geen specifieke reden voor te zijn wmb

Iceman schreef:
Vind het overigens wel belachelijk dat de uitblinkende Asamoah Gyan nu het laatste duel mist, omdat ie reageerde op t fluitje van de scheidsrechter maar die wilde rood geven aan Ujfalusi. Zie daar echt het probleem niet van in

Inderdaad, vond het vrij bizar. Scheids floot een prima wedstrijd, maar daar ging hij toch even de mist in.

bubbachups schreef:
(quote)

Inderdaad, vond het vrij bizar. Scheids floot een prima wedstrijd, maar daar ging hij toch even de mist in.

Kan Ghana misschien wel opbreken want hij was toch de gevaarlijkste man en Amoah miste ech scherpte.

Ben ik de enige die vind dat het Nederlandse elftal steeds meer Duitse trekjes begint te vertonen die doet denken aan de Duitse elftallen van de laatste 20 jaar ?. Matig spelen,de tegenstander opwachten op eigen helft,bijna geen opbouw van achteruit meer(veel zinloze blinde lange ballen naar voren spelen)de schwalbes van Arjen Robben en Mark van Bommel!
De tegenstander die denkt het gevoel te hebben de
meerdere te zijn qua voetbal maar toch het onderspit moet delven en last but not least een grote dosis geluk waar alleen de Duitse elftallen een patent op leken te hebben !
Kortom kan Nederland de historische voetbal successen van Duisland evenaren ?

the viking schreef:
Ben ik de enige die vind dat het Nederlandse elftal steeds meer Duitse trekjes begint te vertonen die doet denken aan de Duitse elftallen van de laatste 20 jaar ?.

Een Oranje bril op zeker ! Niks mis mee hoor !

1-0 voor de Itakken

Prima kopbal inderdaad !

Jaa en nu Toni nog.

the viking schreef:
Ben ik de enige die vind dat het Nederlandse elftal steeds meer Duitse trekjes begint te vertonen die doet denken aan de Duitse elftallen van de laatste 20 jaar ?

Algemeen: Nederlanders lijken ontzettend op Duitsers, op allerlei vlakken. Alleen met voetbal vind ik dat absoluut niet, geen vergelijking wat mij betreft...

the viking schreef:
Een Oranje bril op zeker ! Niks mis mee hoor !

Jaa hoor van de Hans Anders, gekregen in een plaatselijk café

1-1! Mooi doelpunt!

Alweer scoort Italie !

En de volgende vrij trap vliegt erin:
1-1 eigen goal Zaccardo

En rood voor De Rossi

Iceman schreef:
En rood voor de Rossi

Terecht! Hij Rost 'm aardig in zijn gezicht (moehaha)!

psychonaatje schreef:
(quote)

Terecht! Hij Rost 'm aardig in zijn gezicht (moehaha)!

Jaah das inderdaad een behoorlijke elleboog zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.