MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / WK 2006

zoeken in:
Schorsen voor het gehele toernooi lijkt me

Wat een wedstrijd zeg!

Toon1 schreef:
Wat een wedstrijd zeg!

Italië die USA zwaar onderschat heeft!

stevie schreef:
(quote)

Italië die USA zwaar onderschat heeft!

Ach heeft iedereen de VS niet te veel onderschat . Maar ja nu tweede helft met tien tegen tien, het wordt weer heel anders misschien.

Felste wedstrijd van het toernooi tot nu toe gok ik. Die Amerikanen begonnen fel zeg! Ze zaten overal bovenop! Jammer dat Macaroni (hoe heet ie ook alweer?) ook zo'n overtreding maakt. 11 vs 10 had ik ze een goede kans gegeven. Nu wordt het krap. Misschien had hij nog te veel adrenaline in zn lijf na dat geweldige afstandsschot van even daarvoor.

Denk dat hij Italiaans bloed bezit !

Ik vind 'm trouwens op Galasek lijken.

Weer rood!

9 tegen 10 nu zelfs al!

Iceman schreef:
(quote)

Dus nu doe je hem aan naar school en krijgen wij een foto ??

Ja, ik ben nu wel gedwongen om fotoows te maken. Eerst afwachten hoe ze maandag spelen. Als ze winnen: foto's. Anders niet dus allemaal duimen voor Togo.

Ik hoop dat de VS wint, dan heeft elk team in die poule 3 punten en zijn de laatste rondes in de poule extra leuk

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Iceman schreef:
Vind het overigens wel belachelijk dat de uitblinkende Asamoah Gyan nu het laatste duel mist, omdat ie reageerde op t fluitje van de scheidsrechter maar die wilde rood geven aan Ujfalusi. Zie daar echt het probleem niet van in

zelf nooit gevoetbalt? da's de adrenaline van het moment. Da's u instinct da bovenkomt en alle vorm van gematigdheid en redelijkheid uitschakelt

....en Italië ligt er weer de eerste ronde uit.
Ghana was echt TOP, die verslaan Amerika zeker.

Verdient punt voor de VS. Ben benieuwd wie er uiteindelijk door zullen gaan uit poule E. Amerika was ook TOP, dus echt makkie wordt het voor Ghana ook weer niet gok ik.

DutchViking
Wat stelde Italië teleur vandaag. Zelfs in de man-meer-situatie hadden ze geen enkel moment een overwicht. Ik gun het de Ghanezen in deze poule nog het meest om door te gaan. Ik verwacht (en hoop) dat Ghana en toch ook Italië doorgaan.

avdj schreef:
....en Italië ligt er weer de eerste ronde uit.
Ghana was echt TOP, die verslaan Amerika zeker.

Wat was Italië slecht, zeg!! We hebben het over NL dat geen goed voetbal speelt, maar Italië speelde vele maten slechter!!

Italië heeft zoals altijd goede spelers maar hun mentaliteit is werkelijk 0,0 Zie je Duitsland en Argentinië al 1-1 spelen met 10 tegen 9? ABSOLUUT niet dus! De Italianen hebben een 24 karaats wanprestatie geleverd.

Nieuwe pronostiek:

Japan - Croatie 1-2
Brazilie - Australie 3-2
Frankrijk - Zuid Korea 1-0

Loop me steeds meer te ergeren aan Bert Maalderink. Wat een kwal...

Ik hoop dat Australie gaat stunten tegen Brazilie.

DutchViking
psychonaatje schreef:
Ik hoop dat Australie gaat stunten tegen Brazilie.

Dat hoop ik ook. Ik gun het ze in ieder geval van harte. Van mij mag Brazilië er meteen uit, dat zou dan ook weer punten opleveren voor mijn pool

Mijn voorspelling voor de wedstrijden van morgen:
Japan - Kroatië 0-2
Brazilie - Australie 1-2
Frankrijk - Zuid Korea 0-0

avdj schreef:
Italië heeft zoals altijd goede spelers maar hun mentaliteit is werkelijk 0,0 Zie je Duitsland en Argentinië al 1-1 spelen met 10 tegen 9? ABSOLUUT niet dus! De Italianen hebben een 24 karaats wanprestatie geleverd.

Inderdaad........Nu hoop ik voor de volle 100% dat Tsjechie en Ghana doorgaan

Frankrijk is trouwens ook zo'n land, het zou me niet verbazen als ze verliezen van Zuid-Korea (en dat hoop ik eigenlijk ook)

Japan - Kroatië 1-2 (voor Kroatië heb ik een zwak)
Brazilie - Australie 2-1 (mét Ronaldo)
Frankrijk - Zuid Korea 2-0 (vreselijke ploeg maar altijd lucky)

Japan - Kroatië 1-1
Brazilie - Australie 3-1
Frankrijk - Zuid Korea 3-0

Japan - Kroatië 1-2
Brazilie - Australie 2-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-0

Japan - Kroatië 1-1
Brazilië - Australië 2-1
Frankrijk - Zuid Korea 1-1

DutchViking schreef:

Brazilie - Australie 1-2

Ik hoop het alvast van harte.

Nicolage Rico schreef:
Wat was Italië slecht, zeg!! We hebben het over NL dat geen goed voetbal speelt, maar Italië speelde vele maten slechter!!

Maar Italie speelde tegen Ghana in de eerste wedstrijd wel geweldig. Das toch één goede wedstrijd meer dan Nederland.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:46 uur

geplaatst: vandaag om 17:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.