Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2010, 16:56 uur
Nicolage Rico schreef:
That's the spirit!
That's the spirit!
Ik zie niet waar het 11tal sterker is dan op het EK, daarnaast heb ik niet meer vertrouwen in Van Marwijk dan Van Basten tot dusverre.. vind zijn uitprobeersels (Anita?! Ooijer..
) allesbehalve bemoedigend ook.
0
speranza
geplaatst: 4 mei 2010, 16:58 uur
Oranje maakt inderdaad geen kans tegen Argentinië, Brazilië, Italië en Spanje. Eén van deze landen gaat het WK winnen.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 16:58 uur
Joy4ever schreef:
Heeft iemand al eens geprobeerd geluid te krijgen uit zo een vuvuzela?
Volgens mij worden ze verkocht bij Blokker, Bart Smit of Kruidvat (die zitten min of meer naast elkaar in het winkelcentrum) want ik werd niets vermoedend compleet uit mijn sokken getoeterd toen ik net een boodschap moest doen - wat een teringherrie!
speranza schreef:
Oranje maakt inderdaad geen kans tegen Argentinië, Brazilië, Italië en Spanje. Eén van deze landen gaat het WK winnen.
Ook een kwestie van een topdag (van NL) en een relatief slechtere dag van de andere; ik herinner me nog de pool van het EK 2008; toen ging NL het schip in tegen de Russen, van wie eenieder dacht we die wel konden hebben - achteraf bleek het kruid verschoten te zijn tegen Italië en Frankrijk (waarvan toen ook eenieder dacht dat die NL eruit zouden spelen).
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:01 uur
orbit schreef:
Ik zie niet waar het 11tal sterker is dan op het EK, daarnaast heb ik niet meer vertrouwen in Van Marwijk dan Van Basten tot dusverre.. vind zijn uitprobeersels (Anita?! Ooijer..
(quote)
) allesbehalve bemoedigend ook. De meeste spelers zijn juist beter geworden (itt Ooijer en van Bronckhorst, maar daar moest Oranje het toch niet van hebben). Sneijder is nóg beter, van Persie is nóg beter, Robben is nóg beter. Daarnaast had Oranje het E.K. kunnen winnen.
Ik zou niet weten waarom Oranje niet van Spanje, Argentinië of Brazilië zou kunnen winnen. Het zal zeer lastig worden, maar Oranje heeft genoeg kwaliteit.
Anita valt uiteraard af. Die keuze snap ik ook niet.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:02 uur
speranza schreef:
Natuurlijk maakt Nederland wel kans tegen deze landen. Kwaliteit genoeg. Engeland zou ik ook nog in het rijtje willen plaatsen.Oranje maakt inderdaad geen kans tegen Argentinië, Brazilië, Italië en Spanje. Eén van deze landen gaat het WK winnen.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:07 uur
Daarnaast zijn Frankrijk, Portugal en Duitsland ook kanshebbers.
En Nieuw-Zeeland.
En Nieuw-Zeeland.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:07 uur
speranza schreef:
Waarom Nederland niet en Italië wel?

0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:18 uur
orbit schreef:
(quote)
) allesbehalve bemoedigend ook. Ooijer is onderhand wel over zijn top heen. Als je bij PSV al niet meer in de basis staat, dan bij Oranje ook niet. Maar Heitinga met Matthijsen is wel een goed centrum. Ik zou Ooijer (voor de ervaring) en Vlaar nog wel meenemen als wissels. Al is een speler als Wisgerhof onderhand wel beter dan Ooijer (maar Europees redelijk onervaren).
Wat Anita betreft: zoveel alternatieven zijn er ook niet op de linksbackplaats. Gio is ook alweer 35 (of wordt het dit jaar), Braafheid is bankzitter en verder zou ik het ook niet weten. In de toekomst wellicht Tiendalli of Pieters. Emanuelson zou ook een optie kunnen zijn, maar dan moet ie niet op dezelfde flank als Robben of Elia spelen.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:27 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Dat is dan wel weer logisch
Italië is niet zo sterk als 4 jaar geleden. Speranza heeft een blauwe bril op.

0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:28 uur
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Sneijder is nóg beter, van Persie is nóg beter, Robben is nóg beter. Daarnaast had Oranje het E.K. kunnen winnen.
Sneijder is nóg beter, van Persie is nóg beter, Robben is nóg beter. Daarnaast had Oranje het E.K. kunnen winnen.
Italië had het EK ook kunnen winnen, Duitsland ook.. zo ken ik er nog wel een paar.
En hoeveel speelminuten heeft Van Persie inmiddels? Iedereen stelt hem wel boven iedere twijfel, maar eerst nog maar de vraag of hij nog op tijd in vorm is
Daarnaast is Ruud echt afgeschreven en betere vervangers hebben we niet. En was VdV ook niet stevig geblesseerd?
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:30 uur
speranza schreef:
Als je 4 landen mag noemen:
Argentinië, Spanje, Nederland of Engeland (eigenlijk zou ik Brazilië ook nog willen noemen...).
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:33 uur
orbit schreef:
Italië had het EK ook kunnen winnen, Duitsland ook.. zo ken ik er nog wel een paar.
En hoeveel speelminuten heeft Van Persie inmiddels? Iedereen stelt hem wel boven iedere twijfel, maar eerst nog maar de vraag of hij nog op tijd in vorm is
Daarnaast is Ruud echt afgeschreven en betere vervangers hebben we niet. En was VdV ook niet stevig geblesseerd?
(quote)
Daarnaast is Ruud echt afgeschreven en betere vervangers hebben we niet. En was VdV ook niet stevig geblesseerd? Nee, kwalitatief gezien niet. Italië was zeer zwak op het E.K. Waar het om gaat: Nederland doet kwalitatief niet onder.
Alle spelers lopen op schema. v/d Vaart is ook op tijd hersteld. Van Persie pakt zijn minuten weer en scoort zelfs. En die eerste 3 a 4 wedstrijden zijn helemaal niet zo belangrijk. Daarna moeten ze er staan. Dan heeft van Persie ook weer genoeg wedstrijden in de benen zitten.

0
Marko
geplaatst: 4 mei 2010, 17:38 uur
Vurnon Anita 
Daar worden alle ballen voorbij geflankt straks. Ik hoop niet dat die geselecteerd wordt.

Daar worden alle ballen voorbij geflankt straks. Ik hoop niet dat die geselecteerd wordt.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 17:43 uur
Marko schreef:
Wees maar niet bang.
0
geplaatst: 4 mei 2010, 18:21 uur
Inderdaad. Anita is een zeer bruikbare speler, met een goede inzet. Tegen tegenstanders als Willem II en NEC is hij een prima linksback, voor het grote werk is hij een paar maten te...klein.
0
Lukk0
geplaatst: 4 mei 2010, 18:35 uur
Paap_Floyd schreef:
Ik denk dat Lukk048 een tweede account van Lukk0 is. Of een wannabe Lukk0... Gé Bresalassie is Herman?
Ik denk dat Lukk048 een tweede account van Lukk0 is. Of een wannabe Lukk0... Gé Bresalassie is Herman?
Missertje, ik had blijkbaar twee keer op aanmelden gedrukt, kreeg een melding dat die naam al in gebruik was en meldde me toen maar onder Lukk048 aan. Bleek ik ineens twee accounts te hebben...

De namen lijken natuurlijk te veel op elkaar om nu stiekem twee keer mee te doen, dus ik heb er één verwijderd, maar dat komt niet echt snel door. Misschien is hij nu ondertussen wel weg.
edit: niet dus, ik heb me in elk geval uitgeschreven met Lukk0 en doe nu mee als Lukk048, hopen dat ik genoeg verwarring zaai om met de winst aan de haal te gaan

0
geplaatst: 5 mei 2010, 14:04 uur
Ik denk dat Argentinië het op het moment supreme weer laat liggen. Ik tip Brazilië als favoriet, met Spanje en Duitsland als outsiders...
Werkt t zelfde als een trompet, je lippen tuiten en er tegenaan drukken
Joy4ever schreef:
Werkt t zelfde als een trompet, je lippen tuiten en er tegenaan drukken

0
geplaatst: 5 mei 2010, 14:05 uur
Joy4ever schreef:
Geen probleem. Een kleine versie van de midwinterhoorn. Uitstekende manier om iedereen wakker mee te krijgen in de vroege morgen.
0
geplaatst: 5 mei 2010, 22:59 uur
Tottenham Hotspur 
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Champions League.

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Champions League.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 00:37 uur
Paap_Floyd schreef:
En als een kleiner land het onverwacht goed gaat doen zal ik dat ook zeker toejuichen.
En als een kleiner land het onverwacht goed gaat doen zal ik dat ook zeker toejuichen.
Ik hoop op opportuun spel van Slovenië. Wellicht zorgen ze opnieuw voor sensatie.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 13:54 uur
Jip 
Maar zo een mooie actie verdient aandacht. Eén van de mooiste overtredingen die ik ooit heb gezien. Weet je in ieder geval zeker dat je rood hebt

Maar zo een mooie actie verdient aandacht. Eén van de mooiste overtredingen die ik ooit heb gezien. Weet je in ieder geval zeker dat je rood hebt

0
geplaatst: 6 mei 2010, 13:59 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Jip 
Haha, jij kunt genieten van vededigend voetbal (met z'n 11-en in het eigen strafschopgebied) en dit soort aanslagen. Aparte kijk op voetbal.

0
geplaatst: 6 mei 2010, 14:02 uur
Nicolage Rico schreef:
Haha, jij kunt genieten van vededigend voetbal en dit soort aanslagen. Aparte kijk op voetbal.
Deze aanslag is pure kunst. Ach, Milan en Roma zijn niet bepaald bevriend met elkaar. In dat licht moet je deze aanslag zien. Wel mooi om te zien dat de Inter spelers het niet heel boeiend vinden omdat het Balotelli betreft. Die is weg aankomend seizoen.Haha, jij kunt genieten van vededigend voetbal en dit soort aanslagen. Aparte kijk op voetbal.
0
geplaatst: 6 mei 2010, 14:05 uur
Joy4ever schreef:
Deze aanslag is pure kunst.
Deze aanslag is pure kunst.

Dus bij het amateurvoetbal lopen op ieder veld 22 kunstenaars?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.