Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2008, 13:17 uur
Misschien Boateng terug naar Feyenoord.
Over een paar jaar, wel te verstaan.
En nu is ie nog maar 33.
Gaat lekker.
En nu is ie nog maar 33.
Gaat lekker.
0
geplaatst: 11 december 2008, 13:24 uur
Peng-peng Boateng. Nee, daar word je als team beter van
. Ze moeten gewoon El Jardinero terughalen, dan komt alles goed.
. Ze moeten gewoon El Jardinero terughalen, dan komt alles goed.
0
geplaatst: 11 december 2008, 13:34 uur
ettettummu schreef:
En nu is ie nog maar 33.
Gaat lekker.
En nu is ie nog maar 33.
Gaat lekker.
Omdat Boateng zelf aangeeft dat hij het liefst voor Feyenoord speelt als hij niet meer goed genoeg voor de Premier League is?
Nu zou hij nog een nuttige speler zijn, maar ik denk niet dat hij ooit nog voor Feyenoord zal spelen. Anders moet het volgend seizoen zijn voor 1 seizoen.
0
aire.
geplaatst: 11 december 2008, 13:46 uur
Was hij afgelopen seizoen teruggekomen dan was hij van waarde voor zeker 2 seizoenen met zijn ervaring en kwaliteiten. Nu is het gewoon te laat. Tomasson had van mij ook echt niet meer gehoeven. Waar wanneer zei Boateng dat dan?
0
geplaatst: 11 december 2008, 13:55 uur
Staat in de jongste editie van Voetbal International. Maar dit zei hij vorig jaar al. Hij wil alleen op "Cocu-wijze" terug. D.w.z.: hij wil dan wel presteren met Feyenoord. Beetje rare opmerking.
Tomasson is momenteel de man die Feyenoord mist. Jammer dat hij bijna heel het eerste seizoenshelft geblesseerd is. Hij is geen topspeler, maar kan wel voor de aansluiting tussen het middenveld en de aanval zorgen. Hij is gewoon nog steeds een erg bruikbare speler.
Tomasson is momenteel de man die Feyenoord mist. Jammer dat hij bijna heel het eerste seizoenshelft geblesseerd is. Hij is geen topspeler, maar kan wel voor de aansluiting tussen het middenveld en de aanval zorgen. Hij is gewoon nog steeds een erg bruikbare speler.
0
aire.
geplaatst: 11 december 2008, 14:01 uur
Ik vraag me dat af. Ik was wel heel verrast en toch ook wel blij met zijn komst. De man verdient namelijk alle lof naar zijn Feyenoord tijd, maar vooralsnog (ook al zijn dat maar 5 wedstrijden) heb ik hem op weinig 'goeds' kunnen betrappen. Deed ook niet slecht hoor, maar het had niet gehoeven. Scheelt toch weer zo'n 800.000 a' 1.3 miljoen?
*Ahum* Petter Anderson *ahum*
*Ahum* Petter Anderson *ahum*

0
geplaatst: 11 december 2008, 14:02 uur
Hij heeft al aardig wat gescoord in die paar wedstrijden. Bovendien heeft hij ervoor gezorgd dat we niet tegen die neuzen verloren. Dan ben je goed bezig wat mij betreft.
0
aire.
geplaatst: 11 december 2008, 14:07 uur
Da's waar. Tot hij genoeg wedstrijden heeft gespeeld om hem te beoordelen houdt ik het op neutraal 
p.s. - in het geval je het nog niet wist, bij deze

p.s. - in het geval je het nog niet wist, bij deze

0
geplaatst: 11 december 2008, 14:13 uur
Haha, ik wist het al. Die strepen moeten eraf. Stelletje matrozen!
Ik vind die strepen niet direct lelijk, maar zonder zijn de shirts wel mooier Ik vind de uitkleuren top. En de thuiskleuren zijn nog mooier, maar dat is logisch.
Ik vind die strepen niet direct lelijk, maar zonder zijn de shirts wel mooier Ik vind de uitkleuren top. En de thuiskleuren zijn nog mooier, maar dat is logisch.
0
Ace
geplaatst: 11 december 2008, 14:26 uur
Ben ik het toch een keer met je eens, wat een afschuwelijk shirt... Ik vind het ten eerste geen merk voor een voetbalshirt en ten tweede zijn die strepen echt te afzichtelijk voor woorden.
0
aire.
geplaatst: 11 december 2008, 14:34 uur
Matrozen, donald duck, peppi en cokki zijn zomaar een paar termen willekeurige termen. Naar aanleiding van dat laatste kwam ik deze foto tegen:

0
geplaatst: 11 december 2008, 15:18 uur
Laten we ons eerst druk maken over het voetbal zelf, daarna over de shirts.
Die strepen gaan er toch wel vanaf. En dan zijn ze weer heel mooi.
Die strepen gaan er toch wel vanaf. En dan zijn ze weer heel mooi.
0
geplaatst: 11 december 2008, 16:58 uur
0
geplaatst: 11 december 2008, 17:03 uur
Klumpie schreef:
http://www.voetbalbookmaker.com/feyenoord-spelers-in-skihut.html
Echte profs, die Feyenoorders
http://www.voetbalbookmaker.com/feyenoord-spelers-in-skihut.html
Echte profs, die Feyenoorders

Wat een schande!
Mogen voetballers niet een keertje stappen? En aan deze foto zie je meteen dat Tim en Henk vreemdgaan. Vuile sloeries!
0
Ace
geplaatst: 12 december 2008, 11:03 uur
Nicolage Rico schreef:

Wat een schande!
Mogen voetballers niet een keertje stappen? En aan deze foto zie je meteen dat Tim en Henk vreemdgaan. Vuile sloeries!

Wat een schande!
Goed zo, je moet het altijd opnemen voor je helden! Erg aandoenlijk!!

0
geplaatst: 12 december 2008, 11:15 uur
Vanavond ga ik weer eens naar een wedstrijd van Ajax. Even kijken hoe het eruit gaat zien tegen NAC. Altijd leuk om een wedstrijd live mee te maken 

0
geplaatst: 12 december 2008, 12:00 uur
Dan ben je één van de weinigen die het leuk vindt om een wedstrijd live te zien in de arena. 

0
geplaatst: 12 december 2008, 12:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Dan ben je één van de weinigen die het leuk vindt om een wedstrijd live te zien in de arena.

Ik zit er niet elke wedstrijd, dat scheelt

0
aire.
geplaatst: 12 december 2008, 14:58 uur
Vanavond maar Feyenoord - AZ kopen denk ik 
edit: lol ik dacht serieus dat het zaterdag was

edit: lol ik dacht serieus dat het zaterdag was

0
haveman
geplaatst: 13 december 2008, 09:38 uur
Heb een kaartje voor Feyenoord - AZ, maar ben eigenlijk nog te ziek om heen te gaan. 

0
geplaatst: 13 december 2008, 09:39 uur
haveman schreef:
Heb een kaartje voor Feyenoord - AZ, maar ben eigenlijk nog te ziek om heen te gaan.
Ga je nest in dan.Heb een kaartje voor Feyenoord - AZ, maar ben eigenlijk nog te ziek om heen te gaan.

Dan ben je vanavond weer fris en fruitig.
0
haveman
geplaatst: 13 december 2008, 10:27 uur
Weet je wat het is?
Ik moet om 17.30 al bij het AZ stadion zijn, dan met de bus, dan 3 uur koukleunen en dan weer terug. Zit erg te twijfelen.
Ik moet om 17.30 al bij het AZ stadion zijn, dan met de bus, dan 3 uur koukleunen en dan weer terug. Zit erg te twijfelen.
0
geplaatst: 13 december 2008, 10:34 uur
Doe het nou niet. Ga je alsnog, krijgen ze een oorwassing in de Kuip. Ben je dubbel ziek.

0
haveman
geplaatst: 13 december 2008, 10:35 uur
Nicolage Rico schreef:
Doe het nou niet. Ga je alsnog, krijgen ze een oorwassing in de Kuip. Ben je dubbel ziek.

Denk juist dat die wedstrijd weleens zalvend kan werken, maar ik kan ook thuis kijken.
0
geplaatst: 13 december 2008, 18:33 uur
haveman schreef:
Heb me kaartje inmiddels verkocht.
Bedankt nog Heb me kaartje inmiddels verkocht.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.