Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2008, 14:16 uur
Na een prima competitiestart lijkt Rafael van der Vaart te moeten vrezen voor zijn plek bij Real Madrid. Als we de Spaanse krant AS moeten geloven, zou de Spaanse club zeer ontevreden zijn over de Nederlandse international.
'Van der Vaart is onverschillig en aan het einde van zijn krachten', luidt de lezing van AS. 'Hij is niet meer de speler die aan het begin van het seizoen op prachtige wijze doelpunten wist te maken.'
Real Madrid zou volgens de Spaanse krant de verkoop van Van der Vaart, die 'met overgewicht en motivatieproblemen kampt', aan het eind van dit seizoen overwegen.
'Van der Vaart is onverschillig en aan het einde van zijn krachten', luidt de lezing van AS. 'Hij is niet meer de speler die aan het begin van het seizoen op prachtige wijze doelpunten wist te maken.'
Real Madrid zou volgens de Spaanse krant de verkoop van Van der Vaart, die 'met overgewicht en motivatieproblemen kampt', aan het eind van dit seizoen overwegen.
0
geplaatst: 17 december 2008, 14:17 uur
Durven stoppen op je hoogtepunt,
het inzicht hebben leven met sport ook zijn beperkingen heeft,
en dan van het in ontvangst nemen van de prijs zelf ook nog een topprestatie maken.........wat een kerel.
het inzicht hebben leven met sport ook zijn beperkingen heeft,
en dan van het in ontvangst nemen van de prijs zelf ook nog een topprestatie maken.........wat een kerel.
0
geplaatst: 17 december 2008, 22:45 uur
Ik ben dan wel Ajacied, toch kan er niet over uit dat die Suarez zo ongelooflijk onsportief is.
0
LocoHermano
geplaatst: 17 december 2008, 22:48 uur
Ik heb Ajax de laatste jaren regelmatig slecht zien voetballen, maar wat ze de laatste weken en vooral vanavond 'presteerden', is echt beneden alle peil
. Je vraagt je af of de 11 in het veld ooit een keer samen hebben getraind, iedereen lijkt maar wat te doen. Alles hangt af van de ingevingen van een soms geniale rommelaar uit Uruguay, verder valt er geen lijn te ontdekken. Waarom heeft die Oleguer altijd een basisplaats, zit Silva op de bank en staat Van der Wiel niet in het centrum? Waarom Sulejmani op de vleugel, en Leonardo op de bank i.p.v. Sulejmani op 10 en Leo als vleugelspeler? Ik twijfel steeds meer aan de kwaliteiten van Van Basten als coach. Ja, Ajax pakt punten, maar dat verhult een hoop.
. Je vraagt je af of de 11 in het veld ooit een keer samen hebben getraind, iedereen lijkt maar wat te doen. Alles hangt af van de ingevingen van een soms geniale rommelaar uit Uruguay, verder valt er geen lijn te ontdekken. Waarom heeft die Oleguer altijd een basisplaats, zit Silva op de bank en staat Van der Wiel niet in het centrum? Waarom Sulejmani op de vleugel, en Leonardo op de bank i.p.v. Sulejmani op 10 en Leo als vleugelspeler? Ik twijfel steeds meer aan de kwaliteiten van Van Basten als coach. Ja, Ajax pakt punten, maar dat verhult een hoop.
0
geplaatst: 17 december 2008, 23:18 uur
Prachtig objectief verslag ook:
ajax.nl schreef:
89. Penalty Ajax. Suarez wordt tegen het gras gelopen in het strafschopgebied.
89. Penalty Ajax. Suarez wordt tegen het gras gelopen in het strafschopgebied.
0
geplaatst: 17 december 2008, 23:32 uur
Slavia Praag... blijft een angstgegner voor Ajax Amsterdam
Waardeloze vertoning dit, ik weet nu wel zeker dat Van Basten geen idee heeft waar ie mee bezig is. Geen bezieling, geen lijn. Treurig. Ze zwijnen erdoor, maar de KO fase in de UEFA zal waarschijnlijk snel voorbij zijn.
Waardeloze vertoning dit, ik weet nu wel zeker dat Van Basten geen idee heeft waar ie mee bezig is. Geen bezieling, geen lijn. Treurig. Ze zwijnen erdoor, maar de KO fase in de UEFA zal waarschijnlijk snel voorbij zijn.
0
geplaatst: 18 december 2008, 10:24 uur
gisteren naar korenslag geweest in de kuip met het geweldige "poznan fanatycy" koor uit polen (waarvan er één naar het schijnt in de orkestbak is gevallen - kan gebeuren).
de wedstrijd zelf was minder

0
geplaatst: 18 december 2008, 10:35 uur
charlezzz schreef:
gisteren naar korenslag geweest in de kuip met het geweldige "poznan fanatycy" koor uit polen (waarvan er één naar het schijnt in de orkestbak is gevallen - kan gebeuren).

0
aire.
geplaatst: 18 december 2008, 22:43 uur
Was verplicht voer voor elke willekeurige voetballiefhebber met gevoel voor een beetje nationalisme. Na Ajax en Twente nu ook NEC. Heb een uur werkelijk met genot zitten kijken. 2008 is echt het jaar van NEC.
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 12:56 uur
CL loting is net geweest, zitten een paar interessante potten tussen. Real Madrid - Liverpool is er zo een. Spelen voor het eerst tegen elkaar in Champions League verband. Ik zal zo alle wedstrijden posten.
0
geplaatst: 19 december 2008, 13:05 uur
Chelsea - Juventus en Inter Milan - Manchester United zijn ook geen lullige affiches 

0
geplaatst: 19 december 2008, 13:08 uur
Loting achtste finales Champions League:
Chelsea (Eng) - Juventus (Ita)
Villarreal (Spa) - Panathinaikos (Gri)
Sporting Portugal (Por) - Bayern München (Dui)
Atlético Madrid (Spa) - FC Porto (Por)
Olympique Lyon (Fra) - Barcelona (Spa)
Real Madrid (Spa) - Liverpool (Eng)
Arsenal (Eng) - AS Roma (Ita)
Internazionale (Ita) - Manchester United
Speeldata: 24-25 februari en 10-11 maart
Chelsea (Eng) - Juventus (Ita)
Villarreal (Spa) - Panathinaikos (Gri)
Sporting Portugal (Por) - Bayern München (Dui)
Atlético Madrid (Spa) - FC Porto (Por)
Olympique Lyon (Fra) - Barcelona (Spa)
Real Madrid (Spa) - Liverpool (Eng)
Arsenal (Eng) - AS Roma (Ita)
Internazionale (Ita) - Manchester United
Speeldata: 24-25 februari en 10-11 maart
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 13:21 uur
Fiorentina - Ajax hoor ik net. Zal een interessante ontmoeting worden. Om het even. En voor NEC is het ontzettend mooi om tegen HSV te spelen, na al Tottenham, Udinese en Spartak te hebben gehad.
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 13:23 uur
Best wel lullig man. Er zitten zoveel ploegen tussen waar Twente veel kans tegen had gehad om een ronden verder te gaan. En dan moeten ze uitgerekend tegen Marseille.
0
geplaatst: 19 december 2008, 13:23 uur
Paris Saint-Germain (Fra) - VfL Wolfsburg (Dui)
FC Kopenhagen (Den) - Manchester City (Eng)
NEC (Ned) - Hamburger SV (Dui)
Sampdoria (Ita) - Metallist Charkov (Oek)
Sporting Braga (Por) - Standard Luik (Bel)
Aston Villa (Eng) - CSKA Moskou (Rus)
Lech Poznan (Pol) - Udinese (Ita)
Olympiakos (Gri) - Saint-Étienne (Fra)
Fiorentina (Ita) - Ajax (Ned)
Aalborg BK (Den) - Deportivo la Coruña (Spa)
Werder Bremen (Dui) - AC Milan (Ita)
Girondins Bordeaux (Fra) - Galatasaray (Tur)
Dinamo Kiev (Oek) - Valencia (Spa)
Zenit Sint-Petersburg (Rus) - VfB Stuttgart (Dui)
Olympique Marseille (Fra) - FC Twente
Shakhtar Donetsk (Oek) - Tottenham Hotspur (Eng)
Normaal gesproken liggen alle Nederlandse clubs eruit. Toch geef ik Ajax en Twente nog een kleine kans. Bij Marseille staat sinds kort Boudewijn Zenden weer in de basis. Nou de gehele Twentse selectie is beter dan Zenden. En Fiorentina word lastig, maar als je HSV kan verslaan heb je ook een kans tegen Fiorentina. NEC is denk ik kansloos.
FC Kopenhagen (Den) - Manchester City (Eng)
NEC (Ned) - Hamburger SV (Dui)
Sampdoria (Ita) - Metallist Charkov (Oek)
Sporting Braga (Por) - Standard Luik (Bel)
Aston Villa (Eng) - CSKA Moskou (Rus)
Lech Poznan (Pol) - Udinese (Ita)
Olympiakos (Gri) - Saint-Étienne (Fra)
Fiorentina (Ita) - Ajax (Ned)
Aalborg BK (Den) - Deportivo la Coruña (Spa)
Werder Bremen (Dui) - AC Milan (Ita)
Girondins Bordeaux (Fra) - Galatasaray (Tur)
Dinamo Kiev (Oek) - Valencia (Spa)
Zenit Sint-Petersburg (Rus) - VfB Stuttgart (Dui)
Olympique Marseille (Fra) - FC Twente
Shakhtar Donetsk (Oek) - Tottenham Hotspur (Eng)
Normaal gesproken liggen alle Nederlandse clubs eruit. Toch geef ik Ajax en Twente nog een kleine kans. Bij Marseille staat sinds kort Boudewijn Zenden weer in de basis. Nou de gehele Twentse selectie is beter dan Zenden. En Fiorentina word lastig, maar als je HSV kan verslaan heb je ook een kans tegen Fiorentina. NEC is denk ik kansloos.
0
geplaatst: 19 december 2008, 13:47 uur
Klumpie schreef:
NEC is denk ik kansloos
NEC is denk ik kansloos
Zo goed is HSV nu ook weer niet. Als zelfs Ajax ervan wint dan zie ik niet in waarom NEC dat ook niet zou kunnen. Ajax zal het vooral lastig krijgen gezien het spitsenkoppel Mutu en Gilardino. We zullen het wel zien, kansloos zijn ze alledrie niet imho.
0
geplaatst: 19 december 2008, 13:53 uur
Joy4ever schreef:
Zo goed is HSV nu ook weer niet. Als zelfs Ajax ervan wint dan zie ik niet in waarom NEC dat ook niet zou kunnen. Ajax zal het vooral lastig krijgen gezien het spitsenkoppel Mutu en Gilardino. We zullen het wel zien, kansloos zijn ze alledrie niet imho.
(quote)
Zo goed is HSV nu ook weer niet. Als zelfs Ajax ervan wint dan zie ik niet in waarom NEC dat ook niet zou kunnen. Ajax zal het vooral lastig krijgen gezien het spitsenkoppel Mutu en Gilardino. We zullen het wel zien, kansloos zijn ze alledrie niet imho.NEC is beter dan ajax... tuurlijk jongen

Ik denk dat alledrie de NL clubs naar huis kunnen, zeker als Ajax blijft spelen zoals ze nu doen.
0
geplaatst: 19 december 2008, 14:11 uur
Het wordt voor alle 3 zeer lastig. Maar goed, als NEC wint van Udinese en Spartak, maken ze ook een kans tegen HSV, als schat ik laatstgenoemde club wel een stukje hoger in dan Udinese en Spartak.
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 14:20 uur
Onzin, NEC is gewoon kansloos. Wel een heel mooi eindstation hoor. Twente gaat het heeeeeel moeilijk krijgen. Zeg maar ook vrijwel kansloos. Echt gewoon zuur dat ze uitgerekend tegen Marseille moeten. Ajax geef ik het voordeel van de twijfel.
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 14:52 uur
Als jullie Elia binnenhalen en Sulejmani zijn oude vorm terug vindt dan neuken jullie elke club in de Uefa Cup, neem dat van me aan. Ik gun jullie dat natuurlijk niet, maar dat is een tweede.
0
geplaatst: 19 december 2008, 14:56 uur
Dat snap ik
Maar aardig dat je het zegt.. ik denk alleen dat het probleem wat structureler is. Op papier hebben we natuurlijk een vrij goed elftal, zelfs nu hazengebit naar Madrid vertrekt. Maar ten eerste lijkt een aantal spelers het spoor een beetje bijster (Suljemani, Oleguer, Cvitanich) en ten tweede hebben we een trainer die denkt verstand te hebben van coaching, maar dat in praktijk absoluut niet heeft 
Maar aardig dat je het zegt.. ik denk alleen dat het probleem wat structureler is. Op papier hebben we natuurlijk een vrij goed elftal, zelfs nu hazengebit naar Madrid vertrekt. Maar ten eerste lijkt een aantal spelers het spoor een beetje bijster (Suljemani, Oleguer, Cvitanich) en ten tweede hebben we een trainer die denkt verstand te hebben van coaching, maar dat in praktijk absoluut niet heeft 
0
aire.
geplaatst: 19 december 2008, 15:11 uur
Maar om dan te zeggen dat NEC niet minder is dan Ajax, mag ik even lachen 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.