Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juni 2010, 11:30 uur
Die van Kroatië
Lijkt wel op een tafelkleedje in een poffertjestent..
Lijkt wel op een tafelkleedje in een poffertjestent..
0
geplaatst: 15 juni 2010, 12:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik houd wel van bijzondere shirts.
Behalve die van Slovenië. Wie verzint er zoiets Ik houd wel van bijzondere shirts.

0
geplaatst: 15 juni 2010, 13:25 uur
Het staat zo goed in het licht van Tivoli

Kroatië: helemaal gelijk. Kijk hier maar eens Brabants Bont!
0
geplaatst: 15 juni 2010, 13:28 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Alleen die streep door het embleem vind ik niet mooi. Ik dacht de hele tijd dat er wat kleur uitgelopen was toen ik Duitsland zag voetballen.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 13:30 uur
Nee, toen waren ze trouwens ook nog lelijk, sowieso waren de shirts in de jaren 90
Net zoals de gehele mode toen, beetje de invloed van de gabberaussies en housebroeken 
0
geplaatst: 15 juni 2010, 13:31 uur
Mjuman schreef:
(quote)

Ja, meteen zin in pannenkoeken met poedersuiker. Maar als het een clownstoernooi was zou het hoog scoren..
0
boomkat
geplaatst: 15 juni 2010, 14:32 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Alleen die streep door het embleem vind ik niet mooi. Mooi detail juist itt die 'schaduw' dingen die je de laatste tijd op shirts ziet. Doet je erg denken aan die nepperts. Maar niks zo erg als die nieuwe Inter (uitshirt)
.Die van Paraguay ook
. Lijken veel op die van Athletico. 1 van de mooiste kleurencombinaties als je het mij vraagt. Heeft Croatie natuurlijk ook, maar die vind ik toch iets minder.ps. hoe deed Barrios het gister?
0
geplaatst: 15 juni 2010, 14:42 uur
orbit schreef:
Ja, meteen zin in pannenkoeken met poedersuiker. Maar als het een clownstoernooi was zou het hoog scoren..
(quote)
Jij haat. Dat shirt is gewoon hard. Origineel, en een mooie kleurencombinatie. Pannenkoeken zijn ook lekker met kristalsuiker.
Vind die van China ook wel stijl hebben (meer standaard):

Verwacht veel van de "andere" twee wedstrijden vandaag. Brazillië moet het gaan laten zien tegen een onbekend team, en Portugal gaat het lastig krijgen met Ivoorkust verwacht ik.
@Boomkat: Dat nieuwe shirt van Inter is inderdaad niet om aan te zien.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 15:59 uur
De Kiwi's maken in de laatste minuut 1-1 
En bedorvenkebab heeft helemaal gelijk. Het shirt van Kroatië

En bedorvenkebab heeft helemaal gelijk. Het shirt van Kroatië

0
geplaatst: 15 juni 2010, 16:10 uur
Bij veel mensen, denk ik. Ik had ook 1-0 voor Slowakije. Die pools kunnen me gestolen worden. 

0
geplaatst: 15 juni 2010, 16:50 uur
Wat een ontzettend kut-wk tot nu toe. Nog niet één match (helft) gezien die de moeite waard was. Duitsland-Australië heb ik niet kunnen kijken.
Tel daar de halflege stadions en de vuvuzela (zgn "cultuur", al bestaat 'ie nog maar een tiental jaar) bij op en je hebt één grote brok teleurstelling.
Tel daar de halflege stadions en de vuvuzela (zgn "cultuur", al bestaat 'ie nog maar een tiental jaar) bij op en je hebt één grote brok teleurstelling.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 16:57 uur
0
boomkat
geplaatst: 15 juni 2010, 16:58 uur
Ik ga redelijk met je mee. Om over Oranje (deceptie!) maar te zwijgen, maar ik zeg offday. Makkelijk he
. Maarja ik had jullie wel wereldklasse voetbal belooft dus ik neem deze op mijn rekening. Mijn excuses aan iedereen. Zaterdag wordt alles beter. Ik neem revanche op mezelf. We blijven immers de beste he.
. Maarja ik had jullie wel wereldklasse voetbal belooft dus ik neem deze op mijn rekening. Mijn excuses aan iedereen. Zaterdag wordt alles beter. Ik neem revanche op mezelf. We blijven immers de beste he.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 17:22 uur
FlyLo schreef:
Wat een ontzettend kut-wk tot nu toe. Nog niet één match (helft) gezien die de moeite waard was. Duitsland-Australië heb ik niet kunnen kijken.
Het niveau valt mij ook wat tegen, maar Zuid-Korea vond ik toch ook een positieve uitzondering. Na Duitsland het leukste team dat ik gezien heb.
En ik kijk nu met een half ook naar Ivoorkust - Portugal en dat is ook een erg goede wedstrijd...
0
geplaatst: 15 juni 2010, 17:31 uur
Ja, eerste helft gezien... niveau kan natuurlijk beter, maar wel een spannende wedstrijd.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 17:37 uur
Die shirtfanaten (Kroatië, China bijv.) hier hebben mazzel dat smakeloosheid niet in het Wetboek van strafrecht zit, ander zou er bij hen meteen een popup verschijnen "Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs AF, u ontvangt géén salaris
Hoezo k* wk; we zijn nog geen week bezig; net 1/5 van alle wedstrijden gespeeld - ga punniken of kantklossen ladies, wat een zootje knoteknuttebreiers.
Hoezo k* wk; we zijn nog geen week bezig; net 1/5 van alle wedstrijden gespeeld - ga punniken of kantklossen ladies, wat een zootje knoteknuttebreiers.
0
geplaatst: 15 juni 2010, 17:45 uur
Yup, als Brazilië straks mooi speelt en Spanje morgen een galavoorstelling geeft, zijn de meningen wel weer wat verandert. We zijn net onderweg. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 juni 2010, 17:48 uur
corn1holio1 schreef:
G$dv$r!! Daar gaat mijn pronostiek... in de laatste minuut...
Idem.G$dv$r!! Daar gaat mijn pronostiek... in de laatste minuut...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.