Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2010, 12:02 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat is niet waar. Alleen v/d Gijp kraakte Chili af. Hij vond de wedstrijd zeer beroerd.
(quote)
Dat is niet waar. Alleen v/d Gijp kraakte Chili af. Hij vond de wedstrijd zeer beroerd.
Hehe, dat zei ik niet he. Wel goed quoten.
En gisteren vond ik ze ook behoorlijk negatief. Paraguay vond ik zelf vrij behoorlijk spelen.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:22 uur
Een blunder van Demichelis in de 45ste minuut zorgt ervoor dat de wedstrijd bij rust toch nog iets van spanning met zich meeneemt. Argentinië speelde behoorlijk overtuigend en ik verwacht dat ze in de tweede helft er wel 3-1 of 4-1 van maken.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:24 uur
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, gezien de mentaliteit en fysieke conditie van de Zuid-Koreanen.
Wel stom van Demichelis, ik had 3-0 als voorspelling staan. Zou hij zelf soms wat geld op 3-1 ofzo hebben gezet?
Wel stom van Demichelis, ik had 3-0 als voorspelling staan. Zou hij zelf soms wat geld op 3-1 ofzo hebben gezet?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:26 uur
Blunder inderdaad. Maar wel een leuke helft, en een goed spelend Argentinië.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:26 uur
Mja, speelt bij een van de Europese topclubs. Wie hadden ze dan moeten meenemen?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:31 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat Demichelis is opgeroepen is me al een raadsel.
Kampioen geworden met Bayern, beker gewonnen, finale CL gespeeld. Nog niet genoeg?Dat Demichelis is opgeroepen is me al een raadsel.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:31 uur
herman schreef:
Mja, speelt bij een van de Europese topclubs. Wie hadden ze dan moeten meenemen?
Ik ben niet zo op de hoogte van Argentinië verder, maar er zal heus wel een betere verdediger uit dat land rondlopen in de voetbalwereld. Anders is het met de verdediging van Argentinië minimaal even triest gesteld als met die van Nederland, denk ik.Mja, speelt bij een van de Europese topclubs. Wie hadden ze dan moeten meenemen?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:33 uur
Joy4ever schreef:
Scorebordjournalistiek dit, als je Bayern (een beetje) gevolgd had dit seizoen had je kunnen zien dat het centrale verdedigingsduo de zwakte was van Bayern, met Demichelis voorop.(quote)
Kampioen geworden met Bayern, beker gewonnen, finale CL gespeeld. Nog niet genoeg?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:34 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Scorebordjournalistiek dit, als je Bayern (een beetje) gevolgd had dit seizoen had je kunnen zien dat het centrale verdedigingsduo de zwakte was van Bayern, met Demichelis voorop.
Bayern had het minste aantal doelpunten tegen. Beetje blijven opletten Scorebordjournalistiek dit, als je Bayern (een beetje) gevolgd had dit seizoen had je kunnen zien dat het centrale verdedigingsduo de zwakte was van Bayern, met Demichelis voorop.

0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:38 uur
Het zegt ook niet zoveel allemaal. Samuel staat het hoogst aangeschreven, maar die was tegen Nigeria misschien wel de zwakste Argentijnse verdediger.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:38 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Bayern had het minste aantal doelpunten tegen. Beetje blijven opletten
MJ heeft écht wel gelijk: Louis kreeg door een interviewer van de NOS (Bert Maalderink?) wel de vraag voorgelegd of en wanneer hij geld ging uitgeven voor versterking van het centrum van de verdediging. Omdat daar versterking wel wenselijk was - Louis wuifde dat toen weg, maar de vraag was klaar als een klontje.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:41 uur
Joy4ever schreef:
Wederom: scorebordjournalistiek.(quote)
Bayern had het minste aantal doelpunten tegen. Beetje blijven opletten
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:45 uur
Van Buyten speelde een erg goed seizoen inderdaad, Demichelis was wat minder.
Vind het zelf opvallender dat er bij Argentinie een speler meedoet die het afgelopen seizoen in de First Division in Engeland speelde. Daar had de fantastische Zanetti moeten staan...
Vind het zelf opvallender dat er bij Argentinie een speler meedoet die het afgelopen seizoen in de First Division in Engeland speelde. Daar had de fantastische Zanetti moeten staan...
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:47 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Wederom: scorebordjournalistiek.
Wederom: landskampioen en bekerwinnaar Wederom: scorebordjournalistiek.

Neemt niet weg dat ik het ook een matige verdediger vind hoor.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:48 uur
Joy4ever schreef:
.
Robben + het feit dat Bayern deze prijzen dus echt niet aan Demichelis te danken heeft.(quote)
Wederom: landskampioen en bekerwinnaar
.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:49 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
De winnaar heeft altijd gelijk. Landskampioen, bekerwinnaar. Le-zen is blijk-baar heel moei-lijk, net als het ac-ti-ve-ren van het ge-heu-gen.
Vraag over defensie is door kritische analist/journalist voorgelegd aan Louis. En bij mijn weten heeft Bayern M. de CL finale verloren.
Misschien kan je beter je ongelijk toegeven - die Demichelis, eerder onderwerp van discussie op dit topic, is echt niet beter dan Matthijsen en dus echt geen topniveau.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 14:55 uur
Mjuman schreef:
Misschien kan je beter je ongelijk toegeven - die Demichelis, eerder onderwerp van discussie op dit topic, is echt niet beter dan Matthijsen en dus echt geen topniveau.
Ik beweer toch nergens dat ik Demichelis een goede verdediger vind Misschien kan je beter je ongelijk toegeven - die Demichelis, eerder onderwerp van discussie op dit topic, is echt niet beter dan Matthijsen en dus echt geen topniveau.
. Goed LEZEN aub 
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:05 uur
Last van acute Alzheimer?

Je eigen woorden:
14:31: "Kampioen geworden met Bayern, beker gewonnen, finale CL gespeeld. Nog niet genoeg?"
14:34: "Bayern had het minste aantal doelpunten tegen. Beetje blijven opletten
">>> Je suggereert wel wat!
En nadat Herman een opmerking over het verdedigingscentrum van Bayern heeft gemaakt, zeg je om 14:47: "Neemt niet weg dat ik het ook een matige verdediger vind hoor"
Op zijn zachtst gezegd: opportunistisch - er ligt een mooie carrière voor je in het verschiet in de politiek - wellicht in de regio De Ronde Venen - d'r is een partij die wel nieuw bloed kan gebruiken.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:18 uur
Dus jij vindt dat spelers moeten worden opgeroepen op basis van gewonnen prijzen dat seizoen?
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:24 uur
Joy4ever schreef:
Wat ben jij dom zeg
Wat ben jij dom zeg
Hij heeft gewoon een punt.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:24 uur
Pluisje en zijn Argentijnse huurlingen zorgden weer voor een fijne voetbalmiddag daarnet...
Ik trek maar eens een flesje pils open en proost op deze fijne vertoning
Ik trek maar eens een flesje pils open en proost op deze fijne vertoning

0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:26 uur
Joy4ever schreef:
Wat ben jij dom zeg
Wat ben jij dom zeg
Als je met een dergelijke repliek een discussie wil winnen, woon je idd terecht onder NAP.
Prettige wedstrijd en hou voortaan die pet maar op!
0
Ja, dat was misschien wel de leukste wedstrijd tot nu toe.
Toch fijn dat ik hier een extra computer heb staan.

0
Argentinië komt inderdaad los! Duitsland is niet meer de enige titelkandidaat op basis van vertoond spel 

0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:28 uur
orbit schreef:
Argentinië komt inderdaad los! Duitsland is niet meer de enige titelkandidaat op basis van vertoond spel
Eens, maar als Argentinië in de finale komt, heb ik liever dat Oranje er tegenover staat. Dan wel graag ook met een live feed (als postzegel rechtsbovenin) vanuit de huiskamer van Max en Lex, moet te regelen zijn.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:36 uur
Altijd lekker spelen als een tegenstander het toelaat. Zuid-Korea speelde (godzijdank) geen handbal verdediging maar was verder ontzettend passief. Tegen echte toplanden zie ik Argentinië het nog steeds niet halen. De fratsen van Maradona langs de zijlijn blijven vermakelijk.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 15:39 uur
herman schreef:
Vond Spanje-Zwitserland toch een stuk leuker. Tempo lag nogal laag deze middag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.