MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
herman schreef:
Hij heeft gewoon een punt.
We hebben beiden een punt maar we praten een beetje langs elkaar heen. Voor mij had Demichelis ook niet opgeroepen hoeven worden. Ik vind het alleen mooi dat zo een beperkte verdediger zo een prachtig seizoen heeft meegemaakt. Dan kan iedereen wel roepen dat hij zo slecht is maar hij lacht je vervolgens keihard uit. En gelijk heeft ie.

Maar goed, genoeg hierover

Argentinië heeft laten zien een serieuze kandidaat te zijn voor de wereldtitel. Ik verwacht dat Oranje ook zo een galavoorstelling laat zien zaterdag.

Snap trouwens niet waarom Zuid-Korea Oh erin heeft gezet als rechtsback, terwijl die gast van de eerste wedstrijd het zo goed deed. Geblesseerd ofzo? Alle doelpunten waren min of meer op hem terug te voeren (hij veroorzaakte de vrije trappen waar de eerste 2 goals uit vielen en hij was betrokken bij doelpunt 3 en 4).

Kutgrieken

Idd, ik had 2-1, maar dan voor Nigeria . En dadelijk ga ik ook nog eens eten ''bij de Griek'' .

MJ_DA_MAN schreef:
Idd, ik had 2-1, maar dan voor Nigeria . En dadelijk ga ik ook nog eens eten ''bij de Griek'' .

Korting bedingen of tolerantiepremie vragen in de vorm van karafje wit of rood. Op deze manier zijn (Zuid)Afrikaanse teams snel uitgespeeld.

orbit schreef:
Kutgrieken

heb Nigeria zelfs de halve finales laten bereiken in mijn poule

Goed bezig Marc Ik heb ze wel als tweede in de poule Het kan nog, als ze gehakt maken van Zuid-Korea...

Paap_Floyd schreef:
Goed bezig Marc Ik heb ze wel als tweede in de poule Het kan nog, als ze gehakt maken van Zuid-Korea...

En Argentinië moussaka maakt van Griekenland...

Zorin
lebowski schreef:
En Argentinië moussaka maakt van Griekenland...

...dan 'doe' ik de Sirtaki op Le Danse De Zorba van Trio Hellenique.

Zoeff
Even tussen al het voetbalgeweld door: Robert Gesink wint de koninginnerit in de ronde van Zwitserland, en pakt ook de leiderstrui.

lebowski schreef:
(quote)

heb Nigeria zelfs de halve finales laten bereiken in mijn poule

Ik ook, ze vallen me erg tegen Maar goed, zoals Paap zei, het kan nog...

Overigens wel blij dat we van Evert ten Napel verlost zijn...

Nu nog Frank Snoeks en Philip Kooke.
Alle Afrikaanse landen vallen ernstig tegen trouwens.

BPDD
Zoeff schreef:
Even tussen al het voetbalgeweld door: Robert Gesink wint de koninginnerit in de ronde van Zwitserland, en pakt ook de leiderstrui.

Robert Gesink
Top 5 in de Tour?

Zoeff
Dat zou heel mooi zijn, maar ik vrees dat Rabobank weer zo laf is om hem voor Menchov te laten werken, die overigens totaal uit vorm is.

Vanavond overigens ook de grote clash in de NBA: game 7 tussen de LA Lakers en Boston Celtics. Go Kobe!

Ik heb toch net wat meer sympathie voor de Celtics, hoewel LA natuurlijk ook een fraai team heeft. Ik hoop eigenlijk op flink wat verlengingen, dat verdient de finale wel.

Titmeister schreef:

Overigens wel blij dat we van Evert ten Napel verlost zijn...
Voor mij een extra biertje vanavond.

Volgende stap voor de NOS: die malloot van een Piet de Visser de toegang tot de studio ontzeggen. Ik krijg overal uitslag van die man.

Inderdaad mooi dat we die Evert niet meer hoeven te horen. Vind zijn commentaar verschrikkelijk.

Toch wel jammer dat we zijn enthousiasme moeten missen.

Piet Visser is irritant en grappig tegelijk. Het kan.

Paap_Floyd schreef:
Frank Snoeks

Wat een geweldige commentator is dat toch.

De goeiste.

Nog niet te vroeg juichen; dit was Evert's laatste livewedstrijd, volgens mij. Hij is nog wel te horen op de NOS volgend jaar, maar een begin is iig gemaakt.

Ik vind Piet de Visser een verademing trouwens ten opzichte van die andere analisten die je 's middags ziet. Zo'n Groenendijk is best een sympathieke kerel, maar niet echt boeiend om naar te luisteren. De Visser heeft wel kennis van zaken, alleen dat voortdurende "ik ken hem al vanaf zijn 14e en toen was ie al heel goed" mag ie wel wat vaker achterwege laten.

Evert vind ik trouwens niet zo erg: door zijn overdreven gedoe weet hij de meest saaie wedstrijd nog tot leven te wekken. Heb ook wel eens Evert ten Napel-bingo gespeeld met vrienden en dat is ook altijd wel lachen. Als er gescoord wordt, kun je vaak je halve kaart wegstrepen.

Is Salcido dezelfde als die bij PSV speelt?

Ja, en zijn medeverdediger Maza Rodríguez ook.

Vlgns mij is het Maça

@Herman: Piet de Visser - voor iemand van zijn leeftijd zo enthousiast zijn. Ik hoor liever zo iemand dan dat cynische gepluizel van een Van Hanegem of een kijk-mij-eens-leuk-doen (maar dom wezen) van een Van der Gijp; afgezien van de presentatoren hebben ze bij RTL Voetbal een fijne neus voor losers (V.d. Gijp - wat een geflopte carriere als voetballer; en en Kraaij junior, vooral bekend van alcohol/rijden en sjansen met barjoffers in de Betuwe) - nee echt mannen van prestige en stavast!

RTL en NOS is niet vergelijkbaar. NOS is serieuze (vaak saaie) shizzle, VI een kroegenprogramma. VI trouwens ver boven NOS Sportzomer/Studio Voetbal.

En het is niet Maça.

Evert ten Napel-bingo! Hoe geniaal

MJ_DA_MAN schreef:
Ja, en zijn medeverdediger Maza Rodríguez ook.
Was opmerking met een . Wat Salcido vanavond laat zien heb ik hem het gehele afgelopen seizoen bij PSV niet zien doen. Hij lijkt wel herboren. Komt zeker door het groene shirt dat nu om zijn schouders hangt.

Ja, het enthousiasme van Piet de Visser valt mij ook wel op. Echt een meerwaarde, die man.

VI heb ik nog niet naar gekeken dit WK, denk ook niet dat het er nog van gaat komen. Sowieso kijk ik maar weinig naar die praatprogramma's: met 3 wedstrijden per dag heb ik mijn portie voetbal wel gehad en ik vind het ook wel leuk om nog andere dingen te doen naast voetbal kijken (bv. een muziekje draaien).

Grappig dat we weer in het Stars Wars-stadion zitten.

[darthvader]Addition Time. One Minuth.[/darthvader]

Marko
herman schreef:
De Visser heeft wel kennis van zaken, alleen dat voortdurende "ik ken hem al vanaf zijn 14e en toen was ie al heel goed" mag ie wel wat vaker achterwege laten.

De Visser heeft inderdaad een lachwekkende vorm van geldingsdrang, al stoor ik me niet aan hem en heeft hij vaak wel iets aardigs te vertellen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:27 uur

geplaatst: vandaag om 01:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.