MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je weet niet eens waar ik geboren ben, dus wat ''provinciaal''? En daarentegen, jij begon met die benoeming, als ik die term hoor kan ik niet anders dan me te verlagen naar een dergelijk niveau en actie-reactie geven . Ik kan eigenlijk beter zeggen: u hebt er weinig tot geen verstand van. Maar verder is niemand het ook maar ooit met je eens, dus houd de eer aan jezelf .

Op Moviemeter zijn mensen het met regelmaat met me eens, maar daar komen tenminste ook nog wel eens gelijkgestemden, hier is het een kluitje ajax-hatende provincialen geworden inderdaad.. verwacht niet mijn gelijk hier te halen.. is ook niet mijn inzet verder

Nieuw-Zeeland inderdaad

Nieuw Zeeland Helaas is het te vroeg in de wedstrijd waardoor Italië het nog wel rechttrekt.

KUT!!

Dit Italië.

Ze zullen vast nog wel winnen, maar man wat slecht. Foute passes, creëren geen fuck. Dit mag echt geen probleem zijn voor Nederland.

Italië trekt het wel recht. Ze zijn constant in balbezit, alleen krijgen ze geen echte kansen. Alleen schoten uit de 2e lijn.

Ze missen gewoon een echte nummer 10 zoals Totti, dat zie je gewoon. Er is niemand die het middenveld met de aanval verbindt. Ik snap ook niet waarom Lippi Di Natale niet in de basis zet voor Gilardino. Die bakt er echt niks van. Het is te statisch.

Wat speelt Italie toch fantasieloos. Nederland deed dit gisteren, maar Italie doet het de laatste tijd eigenlijk alleen maar. Mogen we op Italie stuiten in de 2de ronde moet dat toch een makkelijk te overwinnen horde zijn. Met Di Natale erin zou er al degelijk verschil zijn. Enige goede speler nu is Zambrotta, die probeert tenminste.

Zambrotta speelt een geweldige wedstrijd inderdaad.

Heb een paar schofferende berichten van een bepaalde user verwijderd, kon wel iets minder...

Ik ben niet meer voor Italië.
Mogen ze nog lekker keihard onderuit gaan tegen Slowakije.
Maar dat is neit zo'n grote schande als deze grap. Wat een stelletje prutsers niet normaal. Verliezen van een 2e hands vrijwilligersteam

JLjuju schreef:
Verliezen van een 2e hands vrijwilligersteam

Volgens mij is het gelijk geworden...

In mijn ogen is het puur verlies. Deze wedstrijd had een 2 tot 3-0 winst moeten opleveren voor La Squadra.
Dat ze in 90 minuten niets meer hebben weten te klaarspelen dan een paar loze schoten, een penalty en vooral heel veel geklungel is in mijn visie gewoon hetzelfde als verliezen.

Natuurlijk had Nieuw Zeeland wel heel veel geluk dat die buitenspel goal werd goedgekeurd. Maar dat neemt neit het feit weg dat Italië gewoon een wanprestatie af heeft geleverd.

Franse training gestaakt. Evra kreeg ruzie met de physical coach. Het team zou Anelka steunen en staan niet achter de beslissing om hem weg te sturen.
Wat een drama!
De Franse kranten kunnen hun hartje nu echt ophalen.

Italie was echt hopeloos, het is voor hen te hopen dat Pirlo snel terugkomt om voor wat creativiteit te zorgen.

Van de andere kant, begonnen ze in 1982 ook niet met 3 teleurstellende (met niet om aan te zien voetbal) gelijke spelen, overleefden ze de groep op doelsaldo vanwege meer gescoorde doelpunten voor (2-2 tegen 1-1 voor Kameroen) en vervolgens wonnen ze achtereenvolgens van Argentinie en Brazilie en werden uiteindelijk wereldkampioen.

Kortom, het zegt allemaal nog niks en vanaf de 1/8 finales is alles weer mogelijk.

FlyLo schreef:
Franse training gestaakt. Evra kreeg ruzie met de physical coach. Het team zou Anelka steunen en staan niet achter de beslissing om hem weg te sturen.
Wat een drama!
De Franse kranten kunnen hun hartje nu echt ophalen.

Okee, nu de andere teams nog herrie schoppen en naar huis sturen, dan krijgt NL gewoon een bye, dat schiet lekker op.
Worden we toch nog kampioen zonder te spelen.

El Ninjo schreef:
Van de andere kant, begonnen ze in 1982 ook niet met 3 teleurstellende (met niet om aan te zien voetbal) gelijke spelen, overleefden ze de groep op doelsaldo vanwege meer gescoorde doelpunten voor (2-2 tegen 1-1 voor Kameroen) en vervolgens wonnen ze achtereenvolgens van Argentinie en Brazilie en werden uiteindelijk wereldkampioen.
Alleen zit er nu geen Rossi-type bij.

El Ninjo schreef:

Kortom, het zegt allemaal nog niks en vanaf de 1/8 finales is alles weer mogelijk.
Precies wat ik dacht.

MJ_DA_MAN schreef:
Alleen zit er nu geen Rossi-type bij.

Maar die was destijds voordat ie los ging na de 1e ronde ook nog niemand opgevallen.

Het is gewoon onbegrijpelijk dat Lippi geen Rossi, Cassano of Totti heeft meegenomen. Een van die drie had meegemoeten. In plaats daarvan begint hij met Gilardino en Iaquinta... De keuze voor laatstgenoemde is onlogisch. 15 wedstrijden en 6 goals gescoord dit seizoen. Ik zou tegen Slowakije met Pazzini en Di Natale beginnen.

Ben ervan overtuigd dat Italië het absoluut gaat redden - het verhaal is bekend. Maar waar blijft Speranza met zijn adviezen now that his country really needs him?

Wat een matige match weer, die mooie goal uitgezonderd.
Vreemd dat Dindane bij Ivoorkust de voorkeur krijgt op Gervinho.

Gervinho speelde niet best in de eerste match, als ik me goed herinner.

Geweldige goal overigens.

Ivoorkust heeft helaas een achterstand. Hup Cote de'Ivoire!

Van wat ik van die match had gezien was Gervinho geweldig en speelde Dindane even beroerd als vandaag.
Had wel maar 15 minuten ofzo gezien.

edit: Goal.com (vaak beroerde ratings maar kom) zag hetzelfde.

boomkat
Wat vind je van Drogba Fylo? Ook geen topspits?

FlyLo schreef:
Van wat ik van die match had gezien was Gervinho geweldig en speelde Dindane even beroerd als vandaag.
Had wel maar 15 minuten ofzo gezien.

edit: Goal.com (vaak beroerde ratings maar kom) zag hetzelfde.

Dan zal mijn geheugen me wel in de steek laten.

Geweldige foto trouwens daar van die schreeuwende Ivoriaan.

boomkat
Die goal van Luis Fabiano is trouwens zeer tekenend voor het spel van Brazil.

boomkat schreef:
Die goal van Luis Fabiano is trouwens zeer tekenend voor het spel van Brazil.

En deze 2e goal ook.

boomkat
Tering, zijn marktwaarde stijgt ook ff met 20%.

Eindelijk punten voor 1 van mijn geselecteerde spelers

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:23 uur

geplaatst: vandaag om 18:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.