Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:26 uur
die denen maken wel een sport van assists geven aan de tegenstander. Wel de vermakelijkste pot die ik tot nu toe heb gezien.3.3 was een passende ruststand geweest.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:26 uur
MJ_DA_MAN schreef:
) zeggen en niet op een eigen geschetst beeld? Maar zoals je al zei, je hebt weinig van PSV gezien, dus kunt geen compleet oordeel geven over ''Appelvlaai''. En nu ben je dingen aan het verdraaien, je begon namelijk over het verprutsen van kansen, en hebt het nu puur over zijn spel. En de opbouw die nergens toe leidt is het feit dat er bij PSV amper beweging voorin is geweest dit seizoen, waardoor Afellay steeds zelf het initiatief moest nemen met lange rushes bij vlagen. Ik wacht nog op een goed voorbeeld van verprutste kansen vorig seizoen, ben ik wel benieuwd naar. En zijn spel kan er ook veel minder uitkomen als hij op een andere plek staat. Maar ga er maar vanuit dat Appie vorig seizoen een behoorlijk seizoen heeft gedraaid, en als je dan toch naar anderen kijkt i.p.v. zelf een mening te creeëren: in het spelersklassement van VI stond Afellay vrijwel het gehele seizoen bovenaan het werd hij op het einde met een tiende punt of zo van de eerste plek geknikkerd door Douglas van Twente.
(quote)
Dus jij beoordeelt een speler op wat mensen als Mulder (
) zeggen en niet op een eigen geschetst beeld? Maar zoals je al zei, je hebt weinig van PSV gezien, dus kunt geen compleet oordeel geven over ''Appelvlaai''. En nu ben je dingen aan het verdraaien, je begon namelijk over het verprutsen van kansen, en hebt het nu puur over zijn spel. En de opbouw die nergens toe leidt is het feit dat er bij PSV amper beweging voorin is geweest dit seizoen, waardoor Afellay steeds zelf het initiatief moest nemen met lange rushes bij vlagen. Ik wacht nog op een goed voorbeeld van verprutste kansen vorig seizoen, ben ik wel benieuwd naar. En zijn spel kan er ook veel minder uitkomen als hij op een andere plek staat. Maar ga er maar vanuit dat Appie vorig seizoen een behoorlijk seizoen heeft gedraaid, en als je dan toch naar anderen kijkt i.p.v. zelf een mening te creeëren: in het spelersklassement van VI stond Afellay vrijwel het gehele seizoen bovenaan het werd hij op het einde met een tiende punt of zo van de eerste plek geknikkerd door Douglas van Twente. OK man, jij je zin, hij is een genie en laat de Messi's van deze wereld verbleken.. ik heb geen zin om te discusseren over een speler die weinig heeft laten zien in de NL competitie dit jaar of het NL elftal. Het bejubelen van hem vind ik behoorlijk overdreven. Je had ook ome Piet van de zondagsamateurs kunnen laten invallen en die had waarschijnlijk ook nog een frissere indruk gemaakt dan wat het elftal tot dan liet zien. Ik vind Affelay geen toegevoegde waarde hebben, op dit moment hebben we goede flankspelers nodig, kijk maar naar Denemarken op dit moment, dat gaat echt verschil maken. En in Elia en Robben heb ik dan het meeste vertrouwen. Kuyt mag dan de tassen sjouwen en de kleedkamer opruimen voor de rustpauze..
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:28 uur
Even wat anders, Denemarken-Kameroen is een leuke wedstrijd om naar te kijken.
En verder kwam mijn stadje weer eens in het nieuws i.v.m. het WK.... Hier is de voetbalgekte niet afgenomen @ Deric Raven, alleen heeft het vrij weinig met voetbal te maken.
ME ingezet tegen onrustoker... .... Misschien toch uiteindelijk beter geweest om daar niet te gaan staan vandaag maar thuis te kijken.
Edit: Hoor nu dat het zelfs in het journaal is terechtgekomen.
En verder kwam mijn stadje weer eens in het nieuws i.v.m. het WK.... Hier is de voetbalgekte niet afgenomen @ Deric Raven, alleen heeft het vrij weinig met voetbal te maken.

ME ingezet tegen onrustoker... .... Misschien toch uiteindelijk beter geweest om daar niet te gaan staan vandaag maar thuis te kijken.
Edit: Hoor nu dat het zelfs in het journaal is terechtgekomen.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:28 uur
herman schreef:
MJ, zonde van de moeite die lange reacties. Natuurlijk heb je gelijk, maar sommige mensen moeten hun 'anti-alles-wat-niet-Ajax-gerelateerd-is'-bril eens afzetten.
MJ, zonde van de moeite die lange reacties. Natuurlijk heb je gelijk, maar sommige mensen moeten hun 'anti-alles-wat-niet-Ajax-gerelateerd-is'-bril eens afzetten.
Anti-ajax bril is nog steeds makkelijker op te zett.. eh.. schrijven he?
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:32 uur
Klopt, maar waarom zou ik dat opschrijven? Is immers niet van toepassing.
Hup Enoh, hup Rommedahl!
Hup Enoh, hup Rommedahl!

0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:33 uur
Affelay viel tot twee keer toe aardig in anders. Ben bepaald geen fan van hem maar dat moet ik hem nageven. Robben is vast een betere flankspeler dan Kuijt maar dan moet Bert m maar ergens anders weg zetten. Op de plaats van een van de tegenvallende grote 4 ofzo
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:38 uur
orbit schreef:
Kuyt mag dan de tassen sjouwen en de kleedkamer opruimen voor de rustpauze..
Precies. Die goal die hij maakte tegen Denemarken heeft uiteraard geen waarde. En het blijft balen dat Anita niet is opgeroepen want die had het veel beter gedaan dan van Bronckhorst. En Van Bommel? Technisch veel te beperkt, daar had natuurlijk Siem de Jong moeten staan. Ja, ik weet het: ik heb mijn roeping als bondscoach misgelopen.Kuyt mag dan de tassen sjouwen en de kleedkamer opruimen voor de rustpauze..
0
geplaatst: 19 juni 2010, 22:39 uur
Mooie spannende en open wedstrijd Denemarken - Kameroen.
Kameroen speelde attractief voetbal en is naar mijn mening onterecht uitgeschakeld, jammer, ze verdienden het niet te verliezen.
Nederland moet nog tegen een reeds uitgeschakeld en gedemotiveerd Kameroen en zal wel 1e in de poule worden, ze zullen vervolgens tegen de nr 2 van groep F moeten spelen in de knock-out fase. (Italië, Paraguay)
Kameroen speelde attractief voetbal en is naar mijn mening onterecht uitgeschakeld, jammer, ze verdienden het niet te verliezen.
Nederland moet nog tegen een reeds uitgeschakeld en gedemotiveerd Kameroen en zal wel 1e in de poule worden, ze zullen vervolgens tegen de nr 2 van groep F moeten spelen in de knock-out fase. (Italië, Paraguay)
0
boomkat
geplaatst: 19 juni 2010, 22:58 uur
orbit schreef:
Typisch gevalletje van een zielepoot die al zo veel anti-voetbal van ze eigen cluppie heeft gezien dat hij kwaliteit niet herkend als het een karatetrap in zijn smoel geeft
Affelay verprutste een mooie actie van Huntelaar, op meer dan beetje draven kon ik hem verder niet betrappen. Maar ga vooral met die oranje klomp over je ogen verder volgen dit WK..
(quote)
Typisch gevalletje van een zielepoot die al zo veel anti-voetbal van ze eigen cluppie heeft gezien dat hij kwaliteit niet herkend als het een karatetrap in zijn smoel geeft

Affelay verprutste een mooie actie van Huntelaar, op meer dan beetje draven kon ik hem verder niet betrappen. Maar ga vooral met die oranje klomp over je ogen verder volgen dit WK..
HAHAHA jij bent geniaal
.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 23:26 uur
herman schreef:
(quote)
The FA have released a limited edition England shirt. They've replaced the 3 lions with 3 tampons. A spokesperson said "This was to reflect the worst period they've ever had."
0
geplaatst: 19 juni 2010, 23:46 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Precies. Die goal die hij maakte tegen Denemarken heeft uiteraard geen waarde. En het blijft balen dat Anita niet is opgeroepen want die had het veel beter gedaan dan van Bronckhorst. En Van Bommel? Technisch veel te beperkt, daar had natuurlijk Siem de Jong moeten staan. Ja, ik weet het: ik heb mijn roeping als bondscoach misgelopen. Als je zou kunnen lezen, zie je dat ik Robben en Elia schrijf.. ajax-spelers? Voor jou misschien als voetbal-n00b

0
Zorin
geplaatst: 20 juni 2010, 06:17 uur
De beste speler is momenteel een ex-PSV er (Van Bopmmel uiteraard); daar kunnen dat over een pony getild ventje (Sneijder) en lieje Rafa niet tegen op. Die kunnen momenteel beter met hun barbie's te shoppen om wat design vulvazulu's of zo.....
(en neem die andere ex-ajaxied annex worstelaar, Nigel de Jong, maar mee als uitsmijter/bodyguard voordat die een rooie kaart krijgt).
(en neem die andere ex-ajaxied annex worstelaar, Nigel de Jong, maar mee als uitsmijter/bodyguard voordat die een rooie kaart krijgt).
0
geplaatst: 20 juni 2010, 08:44 uur
Het lijkt alsof de vuvuzela's dermate indoctrineren dat men niet aan goed voetbal toekomt.
Op dit WK wordt later terug gekeken als het WK van de Bavariameisjes en de vuvuzela's.
Op dit WK wordt later terug gekeken als het WK van de Bavariameisjes en de vuvuzela's.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 09:16 uur
Zo heeft ieder WK wel iets. Denk maar terug aan 2002 (of misschien beter niet). 2006 zal dan weer altijd het kopstoot-WK zijn.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 11:07 uur
Het had een uniek WK kunnen wezen: een voorzet van een ajaxied (Rommedahl), ingetikt door feyenoorder Tomasson. Helaas scoorde een andere Deen, Tomasson moet nog van ver komen, inzake blessureleed.
Kameroen en Denemarken speelden weliswaar alles-of-niets, ik geloof toch ook dat het begrijpelijk is dat ze beiden niet doorgaan naar de volgende ronde. Veel te wisselvallig, wat een geschutter in de achterhoede. Het graniete, gedisciplineerde Japan moet in beginsel makkelijk kunnen winnen van Denemarken, hoewel je op enthousiasme ook nog een eind kunt komen. Alleen heb ik daar Japan nog niet op kunnen betrappen.
Ik had aanvankelijk heel wat kritiek na Nederland-Japan maar uiteindelijk heb ik wel begrip voor het partijtje schaken. Zowel in de eerste wedstrijd voor Nederland als de tweede was een verplicht resultaat niet noodzakelijk maar zou een overwinning voor beide landen (eerst Denemarken, daarna Japan) vrijwel zeker tot doorstromen naar de volgende ronde leiden.
Vandaar dat er uiterst behoedzaam werd geopereerd en er geduldig werd gewacht op kansen. Tot die periode werd er door Nederland eigenlijk niets weggegeven, wat ook een prestatie op zich is.
De volgende wedstrijd, het Nederlands elftal tegen Kameroen, gaat voor beiden helaas helemaal nergens meer om. Angst voor blessures en het inzetten van reserves dreigt. Wat dat betreft is een poule waarbij alles op de laatste wedstrijddag wordt beslist een stuk spannender.
Kameroen en Denemarken speelden weliswaar alles-of-niets, ik geloof toch ook dat het begrijpelijk is dat ze beiden niet doorgaan naar de volgende ronde. Veel te wisselvallig, wat een geschutter in de achterhoede. Het graniete, gedisciplineerde Japan moet in beginsel makkelijk kunnen winnen van Denemarken, hoewel je op enthousiasme ook nog een eind kunt komen. Alleen heb ik daar Japan nog niet op kunnen betrappen.
Ik had aanvankelijk heel wat kritiek na Nederland-Japan maar uiteindelijk heb ik wel begrip voor het partijtje schaken. Zowel in de eerste wedstrijd voor Nederland als de tweede was een verplicht resultaat niet noodzakelijk maar zou een overwinning voor beide landen (eerst Denemarken, daarna Japan) vrijwel zeker tot doorstromen naar de volgende ronde leiden.
Vandaar dat er uiterst behoedzaam werd geopereerd en er geduldig werd gewacht op kansen. Tot die periode werd er door Nederland eigenlijk niets weggegeven, wat ook een prestatie op zich is.
De volgende wedstrijd, het Nederlands elftal tegen Kameroen, gaat voor beiden helaas helemaal nergens meer om. Angst voor blessures en het inzetten van reserves dreigt. Wat dat betreft is een poule waarbij alles op de laatste wedstrijddag wordt beslist een stuk spannender.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 11:53 uur
rayman schreef:
Wie heeft het uit de franse kleedkamer gelekt eigenlijk? Hij schijnt het in de rust te hebben gezegd, en volgens mij hou je alles binnenskamers.
Wie heeft het uit de franse kleedkamer gelekt eigenlijk? Hij schijnt het in de rust te hebben gezegd, en volgens mij hou je alles binnenskamers.
Om daar nog even op terug te komen: wie het doorverteld heeft, is onbekend, maar kennelijk heeft Evra gisteren op de persconferentie naar aanleiding van het hele gezeik zitten bleren omdat hij zich onveilig voelt met een verrader in het team. En volgens hem is Anelka eigenlijk een hele lieve jongen
(klik)
0
geplaatst: 20 juni 2010, 12:06 uur
orbit schreef:
Nou dat klopt niet want...(quote)
OK man, jij je zin, hij is een genie en laat de Messi's van deze wereld verbleken.. ik heb geen zin om te discusseren over een speler die weinig heeft laten zien in de NL competitie dit jaar of het NL elftal. Het bejubelen van hem vind ik behoorlijk overdreven. Je had ook ome Piet van de zondagsamateurs kunnen laten invallen en die had waarschijnlijk ook nog een frissere indruk gemaakt dan wat het elftal tot dan liet zien.. Ach, laat ook maar. Ik ben het stereotype Ajax-fan al sinds mijn zeer jonge jaren gewend.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 15:30 uur
Mooi partijtje voetbal (Paraguay-Slowakije), zoals eerder geschreven behoort Paraguay bij de favoriete outsiders.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 15:53 uur
Slowakije viel wel erg tegen, lieten echt niks zien in de 2e helft. Hoe die boven Slovenië en Tsjechië zijn geëindigd. 
Ik denk ook dat we beter Italië kunnen treffen in de volgende ronde.

Melito schreef:
zoals eerder geschreven behoort Paraguay bij de favoriete outsiders.
zoals eerder geschreven behoort Paraguay bij de favoriete outsiders.
Ik denk ook dat we beter Italië kunnen treffen in de volgende ronde.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 15:54 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ach, laat ook maar. Ik ben het stereotype Ajax-fan al sinds mijn zeer jonge jaren gewend.
(quote)
Nou dat klopt niet want...Ach, laat ook maar. Ik ben het stereotype Ajax-fan al sinds mijn zeer jonge jaren gewend.
Net zoals wij de stereotype provinciaal die kankert op alles wat Amsterdams is gewend zijn, bespaar je de moeite inderdaad

0
geplaatst: 20 juni 2010, 15:55 uur
orbit schreef:
Net zoals wij de stereotype provinciaal die kankert op alles wat Amsterdams is gewend zijn, bespaar je de moeite inderdaad
Je woont toch zelf ook in Utreg
Provinciaal...
0
geplaatst: 20 juni 2010, 15:57 uur
FEYENOORD!
Wie kunnen "we" beter tegenkomen, trouwens? Ik begin toch stiekem te denken Italië in de plaats van Paraguay, wat een hele goede verdediging heeft.
Wie kunnen "we" beter tegenkomen, trouwens? Ik begin toch stiekem te denken Italië in de plaats van Paraguay, wat een hele goede verdediging heeft.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 16:00 uur
Bertus schreef:
Provinciaal...
(quote)
Provinciaal... Geboren te Amsterdam, Bertus (kippenboer?)

0
geplaatst: 20 juni 2010, 16:04 uur
orbit schreef:
Je weet niet eens waar ik geboren ben, dus wat ''provinciaal''? En daarentegen, jij begon met die benoeming, als ik die term hoor kan ik niet anders dan me te verlagen naar een dergelijk niveau en actie-reactie geven (quote)
Geboren te Amsterdam, Bertus (kippenboer?)
. Ik kan eigenlijk beter zeggen: u hebt er weinig tot geen verstand van. Maar verder is niemand het ook maar ooit met je eens, dus houd de eer aan jezelf
.
0
geplaatst: 20 juni 2010, 16:06 uur
In Utrecht, lieve stadsgenoot. Ik zou zo je buurman kunnen zijn

0
geplaatst: 20 juni 2010, 16:07 uur
Bedorvenkebab schreef:
Laten we zo eerst eens kijken wat de Italianen er vandaag van bakken - dat viertal dat zij achterin hebben is toch ook niet misselijk.
edit: en dan gebeurd er dit, ftw

0
geplaatst: 20 juni 2010, 16:10 uur
Sensationeel begin, zou Van Marwijk een scoutingsmap van NZ hebben

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.